Opinia użytkownika: Kaja_16
Dotycząca firmy: Seat
Treść opinii: Dzisiaj odwiedziłam salon Seata mieszczącego się przy ul. Włókniarzy 144 w Łodzi. Salon ten mieści się jednej z głównych ulic Łodzi i jest on widoczny dla ludzi jadących czy idących koło salonu. Minusem salonu mieszczącego się przy tej ulicy jest to, że trzeba ustawić się po odpowiedniej stronie pasa, aby wjechać do tego salonu i trzeba długo czekać, aby wyjechać z salonu. Dlatego tak jest, gdyż salon ten jest przy ruchliwej drodze i w godzinach otwarcia sklepu dość dużo i często jeździ aut koło salonu. Przy wjeździe do salonu od razu wjeżdża się na parking salonu, który jest niestety mały. Z parkingu do salonu jest mała odległość do pokonania. Wejście główne salo było zamknięte i trzeba było wejść przez drzwi obok. W salonie było raczej chłodno. Sam salon był czysty i zadbany. Nie było widać żadnych śmieci na podłodze. Oświetlenie działało poprawnie. Okna były czyste i zadbane. Samochody w salonie prezentowały się ładnie, były czyste i były zadbane. W samym salonie nie było zbyt dużo aut i wszystkie mieściły się, a także można było przejść między nimi swobodnie. Oprócz aut w salonie można było kupić radio, które były pokazane w kilku postaciach, a także różne części do aut, np. filtr powietrza. W salonie również mieściły się 2 biurka dla pracowników, a trochę głębiej salonu były jeszcze inne 2 biurka. Podeszłam do pierwszego biurka, przy którym siedział pracownik. Zapytałam się: „Gdzie mogę podbić książeczkę gwarancyjną samochodu?”. Pracownik najpierw przywitał się ze mną i odpowiedział mi, że muszę przejść głębiej do innego pracownika, i tam uzyskam wszystkich informacji. Pracownik ten był miły i uprzejmy. Ubrany był stosownie do pracy. Nie posiadał identyfikatora z imieniem. Udałam się do innego pracownika. Przy innym biurku pracownik przywitał się i udzielił mi pomocy. Od razu wziął moją książeczkę i zaczął sprawdzać w komputerze wszystkie dane. Wszystkie rzeczy trwały krótko i sprawnie. Pracownik po chwili oddał mi książeczkę i pożegnał się ze mną. Pracownik ten był miły i uprzejmy. Ubrany był stosownie do pracy. Nie posiadał identyfikatora z imieniem. Obsługa przez niego była szybka i sprawna.