Opinia użytkownika: Klient_SDw8
Dotycząca firmy: Norauto
Treść opinii: Wchodzisz, jest sklep, jest wybór, ale jeśli już chcesz o coś zapytać, to widzisz tylko dwóch panów, którzy zajmują się "usługami serwisowymi". Przy podejściu do nich i powiedzeniu "przepraszam" jest zero reakcji. Panowie odbierają telefony i rozmawiają o świetnym serwisie, natomiast człowieka, który jest w środku mają w głębokim poważaniu. Nie oczekuję zajęcia się mną ad hoc, ale jakąkolwiek reakcję pomiędzy tymi rozmowami telefonicznymi. Czekałem kilkanaście minut, bo niestety potrzebowałem produktu z ich oferty od ręki. W innym wypadku nigdy w życiu nie dałbym się tak upokorzyć. Daję jedną gwiazdkę, ponieważ finalnie otrzymałem produkt, którego potrzebowałem i swoim staniem przy ladzie wyprosiłem sprzedaż.