Dacia

(1.67)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (3 z 3)

Pani obsługująca w...
Pani obsługująca w salonie mało kompetentna, nie wygląda na sprzedawcę samochodów, szybko i niewyraźnie mówi.

mars

24.10.2013

Placówka

Lublin, Kunickiego 161

Nie zgadzam się (0)
Wydaje się, że...
Wydaje się, że w świadomości społecznej istnieją firmy, które już ze względu na swoją nazwę zniechęcają i odstraszają klientów. Osobiście, staram się nigdy niczego nie oceniać przez pryzmat stereotypów, dlatego mniej więcej w II.2011 zacząłem myśleć o kupnie samochodu marki Dacia, konkretnie interesowały mnie modele Logan i Sandero. Pierwszym źródłem informacji miał być internet. Oficjalna strona Dacii nie jest zbudowana z rozmachem (ale nie o to przecież chodzi), za to sprawia wrażenie t.zw. poukładania, czyli jest przejrzysta. Pierwszy krok to cennik i katalog - dają się pobrać i odczytać bez problemu, są logicznie zbudowane i dostarczają informacji potrzebnych potencjalnemu klientowi. W trakcie przeglądania strony wystąpiły jednak pewne uciążliwe mankamenty. Pierwszy to brak możliwości ściągnięcia broszury Sandero w wersji Black Line. Link jest zupełnie nieklikalny i całkowicie nieaktywny. Kolejną bolączką strony Dacia jest niedziałający konfigurator modeli, które mnie interesowały. Po naciśnięciu "konfigurator" pojawia się informacja "STRONA W TRAKCIE AKTUALIZACJI. ZAPRASZAMY PONOWNIE W PÓŹNIEJSZYM TERMINIE." Co gorsza, w obu przypadkach stan ten jest permanentny i trwa co najmniej od lutego 2011. Zirytowany tą sytuacją, w marcu 2011 napisałem maila do obsługi strony Dacia z prośbą o skorygowanie tych wad i przysłanie mi wspomnianej broszury w pliku *.pdf. W ciągu miesiąca nie nastąpił żaden odzew ze strony firmy Dacia. Nie otrzymałem odpowiedzi na mail, nie otrzymałem broszury, a strona jak nie działała, tak dalej nie działa. Szczerze przyznaję, że takie podejście do potencjalnego klienta nie wzbudza we mnie zaufania do tej marki.

Rafał_28

04.05.2011

Placówka

Nie zgadzam się (1)
umówiony przegląd po...
umówiony przegląd po 45000 km czas trwania umówiony na 1 godzinę. w czasie oględzin stwierdzono uszkodzenie zawieszenia. zostałem zapytany czy jestem w stanie poświęcić jeszcze jedną godzinę w celu wymiany części uszkodzonych. niestety wizyta trwała ponad 3 godziny , nikt nie zaproponował nic do picia (tylko automat kawa i herbata) .

ZweryfikowanyKlient

12.12.2008

Placówka

Długołęka, wrocławska 338

Nie zgadzam się (30)

Dacia

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Dacia?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Pani obsługująca w...
Pani obsługująca w salonie mało kompetentna, nie wygląda na sprzedawcę samochodów, szybko i niewyraźnie mówi.