Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Rafał_28

Dotycząca firmy: Dacia

Treść opinii: Wydaje się, że w świadomości społecznej istnieją firmy, które już ze względu na swoją nazwę zniechęcają i odstraszają klientów. Osobiście, staram się nigdy niczego nie oceniać przez pryzmat stereotypów, dlatego mniej więcej w II.2011 zacząłem myśleć o kupnie samochodu marki Dacia, konkretnie interesowały mnie modele Logan i Sandero. Pierwszym źródłem informacji miał być internet. Oficjalna strona Dacii nie jest zbudowana z rozmachem (ale nie o to przecież chodzi), za to sprawia wrażenie t.zw. poukładania, czyli jest przejrzysta. Pierwszy krok to cennik i katalog - dają się pobrać i odczytać bez problemu, są logicznie zbudowane i dostarczają informacji potrzebnych potencjalnemu klientowi. W trakcie przeglądania strony wystąpiły jednak pewne uciążliwe mankamenty. Pierwszy to brak możliwości ściągnięcia broszury Sandero w wersji Black Line. Link jest zupełnie nieklikalny i całkowicie nieaktywny. Kolejną bolączką strony Dacia jest niedziałający konfigurator modeli, które mnie interesowały. Po naciśnięciu "konfigurator" pojawia się informacja "STRONA W TRAKCIE AKTUALIZACJI. ZAPRASZAMY PONOWNIE W PÓŹNIEJSZYM TERMINIE." Co gorsza, w obu przypadkach stan ten jest permanentny i trwa co najmniej od lutego 2011. Zirytowany tą sytuacją, w marcu 2011 napisałem maila do obsługi strony Dacia z prośbą o skorygowanie tych wad i przysłanie mi wspomnianej broszury w pliku *.pdf. W ciągu miesiąca nie nastąpił żaden odzew ze strony firmy Dacia. Nie otrzymałem odpowiedzi na mail, nie otrzymałem broszury, a strona jak nie działała, tak dalej nie działa. Szczerze przyznaję, że takie podejście do potencjalnego klienta nie wzbudza we mnie zaufania do tej marki.