Orbis

(3.42)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (12 z 15)

Nic specjalnego. Ceny...
Nic specjalnego. Ceny dość wysokie jak na standardy tu panujące. W pokojach nie dokładnie wysprzątane i nieprzyjemnie pachnie. Obsługa też słaba. Nie polecam.

Magdalena_3017

05.10.2013

Placówka

Warszawa, ostrobramska 36

Nie zgadzam się (0)
Bardzo fajne miejsce....
Bardzo fajne miejsce. Przystępna cena, bardzo miła i kompetentna obsługa. Pokoje wysokiego standardu, bardzo przyjemnie.

Magdalena_3017

05.10.2013

Placówka

Warszawa, Muranowska 2

Nie zgadzam się (0)
Fantasiko biuro. Wybieralam...
Fantasiko biuro. Wybieralam sie do kolezanki na Korsykę, zadzwonilam aby dowiedziec sie o ceny biletów na rpom w Livorno. Pani podała mi wszystkie mozliwe ceny i terminy. Ale zaproponowała również aby sparwdzic ceny biletów lotniczych, oraz przełąćzyła mnie do koleżanki. Pani równiez byla mila i kompetenta podała ceny biletów i terminy idelanie pasowaly do mojego urlopu od razu zarezerwowala mi bilet i zaprosila ponownie do skorzystania z usług.

eldi

31.08.2012

Placówka

Szczecin, plac rodła

Nie zgadzam się (0)
W Cieszynie byłam...
W Cieszynie byłam tylko przejazdem i potrzebowałam jednego noclegu. Wybrałem Orbis, ze względu na atrakcyjną cenę no i pewność, że nie spotkają mnie żadne niespodzianki. Bardzo miła, serdeczna obsługa. Pokój może nie był luksusowy, ale za 155 złotych, to i tak byłam pod wrażeniem. Śniadanie naprawdę bogate, obsługa restauracji profesjonalna i bardzo miła Polecam bar, wyśmienite drinki! GORĄCO POLECAM TEN HOTEL

Patrycja_325

13.02.2011

Placówka

Cieszyn, Metalowa 21

Nie zgadzam się (3)
Miałam przyjemność gościć...
Miałam przyjemność gościć w hotelu Orbis w Gdyni. Rezerwacji można , a wręcz należy dokonać wcześniej. Jest to bardzo łatwe, ponieważ można to zrobić za pomocą strony booking. Na miejscu okazało się, że hotel jest dość sporym budyniem wielopiętrowym, przypominającym niestety czasy minionej epoki( komunizmu), ale za to położony blisko morza, Skwer Kościuszki jest o krok, więc wszystko jest oky. Parking płatny i to sporo, podejrzewam, że dawniej był bezpłatny. Wewnątrz olbrzymi hol, recepcja z lewej, w której formalności załatwiają błyskawicznie. Po krótkiej rozmowie z recepcjonistką uiszczam opłatę za pobyt w ciemno, a to dlatego, żeby przy wyjeździe nie tracić czasu na formalności. Dalej znajdują się windy, można błyskawicznie i wygodnie dostać się na swoje piętro. Korytarze wyłożone miękkim dywanem, wszędzie panuje cisza. Pokój urządzony standardowo, czysto, łazienka czysta i bardzo funkcjonalna. Niestety jest coś, co mi się nie podobało, w pokoju znajdowało się jakieś urządzenie, przypuszczam, że to było radio, ale równie dobrze można to było wziąć za coś innego. Bałam się tego dotykać, powinni to zdemontować i to jak najszybciej. Niewłaściwą rzeczą jest też to, że telewizor był włączony zanim się wprowadziłam, grał sobie tam mimo, że nikt tam nie mieszkał. Chcę jeszcze dodać, że pokoje z prawe maja widok z okna prosto na morze, co jest naprawdę wspaniałe. Niestety , w cenie pokoju nie ma śniadania, co jest niemiłym rozczarowaniem, ale i tak warto polecić to miejsce znajomym.

zarejestrowany-uzytkownik

02.11.2010

Placówka

Gdynia, Armii Krajowej 22

Nie zgadzam się (4)
Zaszedlem do biura...
Zaszedlem do biura podróży, aby obejrzeć oferty na wyjazdy rodzinne. Po wejściu do środka zauważyłem wolne miejsce do pracownika. Pracownik ten zwrócił na mnie uwagę w momencie mego wejścia i zaprosił mnie do siebie. Po przywitaniu się, zapytałem się go o wyjazdy rodzinne. Przed przedstawieniem oferty, pracownik zapytał się mnie w jakim wieku są dzieci a także zapytał się, czy mam jakieś preferencje odnośnie kierunku podróży. Po uzyskaniu odpowiedzi na zadane pytania, otrzymałem kilka ofert. Oferty zostały uzupełnione przez pracownika, który opisał pokrótce prezentowane miejsca. Po pewnym czasie poinformowalem go, że muszę jeszcze porozmawiać z małżonką. Na pożegnanie otrzymałem od pracownika katalogi i prezentowane oferty. Otrzymałem także numer telefonu, gdybym potrzebował jeszcze informacji. Miejsca przedstawione przez pracownika były ciekawe, jednakże cena już niezbyt była fajna. Podobnie oferty promocyjne z Last Minets, także nie były zbyt zachęcające.

zarejestrowany-uzytkownik

10.07.2010

Placówka

Białystok, Sienkiewicza 6

Nie zgadzam się (31)
Spędziłem 1 noc...
Spędziłem 1 noc w hotelu z soboty na niedzielę. Hotel wybrałem ze względu na jego lokalizację. Położony jest w samym centrum miasta. Obsługa hotelu w recepcji była bardzo uprzejma i miła. Nie musiałem w ogóle czekać na obsłużenie. W recepcji pracowały 2 osoby. Zarówno przed wejściem do hotelu jak i w holu wejściowym było czysto. Wejście do hotelu było bardzo dobrze odśnieżone pomimo dużych opadów śniegu. Sam pokój był duży, ładnie urządzony i dobrze posprzątany. Nie widać było żadnego kurzu. W pokoju był sejf. Z okien hotelu rozciąga się bardzo ładny panoramiczny widok na Warszawę. Śniadanie w hotelu było bardzo smaczne i był duży wybór potraw. Jedyną wadą był ekspres do kawy, który bardzo chlapał mlekiem. Przy wyjeździe z hotelu i zdawaniu kluczy zostałem pożegnany, podziękowano mi za wizytę i zaproszono do kolejnych wizyt. Gorąco polecam ten hotel.

Adam_88

15.03.2010

Placówka

Warszawa, Marszałkowska 94/98

Nie zgadzam się (21)
W dniach 16-18.01.2009...
W dniach 16-18.01.2009 gosciłam w Hotelu Mrongovia Resort & Spa W Mrągowie. Hotel nie zasługuje na 4 gwiazdki! Brudne pokoje -pajeczyna! Zimna woda w basenach! Zaduch panujący w holach był nie do zniesienia. Brak wyszukanych potraw oraz ustawienie sztućców na stołach było dla osób "leworecznych". Ale za to obsługa hotelu była bardzo przyjaźnie nastawiona do klientów - to jedyny plus.

zarejestrowany-uzytkownik

21.01.2009

Placówka

Mrągowo, Giżycka 6

Nie zgadzam się (24)
Będąc w tym...
Będąc w tym hotelu chciałem zarezerwować pokój dla gości, którzy przyjadą z zagranicy. Załatwianie, a właściwie oczekiwanie na załatwienie tej sprawy trwało ponad 15 min. Bez przerwy ktoś wychodził z recepcji każąc mi dalej czekać. Ponieważ byłem jedynym oczekującym , prosiłem o szybszą reakcję na co usłyszałem, że wszyscy w recepcji są zajęci. W takiej sytuacji zrezygnowałem z oczekiwania w nieprzyjemnym zapachu zaplecza kuchennego i postanowiłem zarezerwować inny hotel.

Adam_9

12.12.2008

Placówka

Kraków, Focha 1

Nie zgadzam się (18)
Pierwsze wrażenie o...
Pierwsze wrażenie o hotelu - wieżowiec z wielkiej płyty który będzie świadczył niska jakość usług. Przed hotelem znajduje się strzeżony całodobowy parking dla gości. W recepcji kompetentny personel proponujący do wyboru kilka pokoi a towarzyszy nam przy tym zapach chloru który wydobywa się z basenu obok. Pokoje przestrzenne wyremontowane wraz ze średniej jakością łazienką . Windy stare pamiętające czasy PRL'u.

zarejestrowany-uzytkownik

24.10.2008

Placówka

Gdynia, Armii Krajowej 22

Nie zgadzam się (29)
Podjechałam pod hotel...
Podjechałam pod hotel i cóż się okazało. Zbyt mała ilość miejsc parkingowych. Dobrze wytłumaczalne: centrum Warszawy. Wchodząc do hotelu pomyślałam,że pomyliłam wejścia i weszłam do restaruacji... zapach z kuchni unosił się wszędzie (dodam, nie każy lubi zapach smażonego mięsa). Okazało się ,że dobrze trafiłam. Na przeciw restaruracji (prawie,że nie oddzielonej od holu)znajdowała się recepcja. Obsługa miła. Jednak gdy zadałam proste pytanie dwóm pracownikom hotelu ( czy mają Państwo internet bezprzewodowy?)osoby te odpowiedziały mi wymigująco (ja nie wiem, jestem pierwszy dzień po urlopie). Internet był, niestety płatny (Orange). W pokoju czysto, cicho, ręczniki na swoim miejscu,środki czystości również uzupełnione. Ku mojemu zaskoczeniu w pokoju nie miałam wody do picia i szklanek (co uważam za standard wliczony w cenę pokoju).Nie było również mini barku. Wszystkie urządzenia elektryczne działały sprawnie. W restauracji podają bardzo dobre zupy. Jednak do mięsa, które jadłam mam zastrzeżenia. Schab był bez smaku z gorzkimi pieczarkami i z czymś jeszcze, do tego nieposolone ziemniaki i letnie, bezsmakowe warzywa gotowane.Sala konferencyjna dobrze zorganizowana, choć nieprofesjonalna. Ekspresy do kawy w salach konferencyjnych nieprzystosowane do większej liczby uczestników. Jedna kawa jest robiona ok. 4 minut (na tabletki Lavazza). Smak kawy pozostawia wiele do życzenia, o ile to wogóle można nazwać kawą. Duży wybór herbat (Dilmah). Położenie hotelu bardzo korzystne, 10 minut do Starego Rynku.W holu jest wystawiony wieszak z reklamującymi się atrakcjami Warszawy ( ulotki, które zwiedzający może zabrać ze sobą).

Renata_58

24.10.2008

Placówka

Warszawa, Muranowska 2

Nie zgadzam się (21)
Podczas podróży po...
Podczas podróży po Polsce rezerwowałam z narzeczonym hotele przez stronę internetową hotels.com. W żadnym z hoteli nie było z tym problemu poza jednym - hotelem Polonez w Poznaniu. Pani Kasia, będąca na recepcji, najpierw nie mogła znaleźć naszej rezerwacji, twierdząc że jej nie ma, po czym poprosiła nas o voucher, którego nie wydrukowaliśmy. Po pięciu minutach ciszy miedzy nami zaproponowałam, że jak nas dopuści do internetu, to wydrukujemy jej ten voucher i może będziemy mogli się wreszcie wprowadzić do pokoju, który już był zresztą opłacony. Recepcjonistka łaskawie wskazała nam drogę do komputera. Po wydrukowaniu vouchera Pani Kasia stwierdziła, że to nie jest numer rezerwacji w ich hotelu po czym poprosiła mojego narzeczonego, na którego nazwisko była rezerwacja o paszport. Zanotowała sobie potrzebne dane i dostaliśmy klucz do pokoju. Gdy otworzyliśmy drzwi buchnął w nas nieprzyjemny zapach tanich męskich perfum a widok z okna powalił nas na kolana: cmentarz. Nie wspomniałam jeszcze, że zarezerwowany mieliśmy pokój de lux. W pokoju mieliśmy malutką łazieneczkę, zamykaną drzwiami przesuwnymi w stylu szaf Komandor, łóżko z pościelą niepewnej świeżości, sofę w kwiaty i telewizor. Na szczęście spędzaliśmy tam tylko jedną noc. Rano, gdy wyprowadzaliśmy się z pokoju, spojrzałam na karty meldunkowe, które dostaliśmy. Okazało się, że nazwisko, na które mieliśmy rezerwację było źle napisane przez naszą recepcjonistkę!!! A wzięła rano od nas paszport, mogła sobie przeliterować! Oczywiście przy wymeldowaniu okazało się, że pokój, który dostaliśmy to nie był rezerwowany przez nas de lux, a standard. Szkoda słów.

zarejestrowany-uzytkownik

01.09.2008

Placówka

Poznań, Al. Niepodleglości 36

Nie zgadzam się (22)

Orbis

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Orbis?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Tak sobie.
Tak sobie.