Opinia użytkownika: Renata_58
Dotycząca firmy: Orbis
Treść opinii: Podjechałam pod hotel i cóż się okazało. Zbyt mała ilość miejsc parkingowych. Dobrze wytłumaczalne: centrum Warszawy. Wchodząc do hotelu pomyślałam,że pomyliłam wejścia i weszłam do restaruacji... zapach z kuchni unosił się wszędzie (dodam, nie każy lubi zapach smażonego mięsa). Okazało się ,że dobrze trafiłam. Na przeciw restaruracji (prawie,że nie oddzielonej od holu)znajdowała się recepcja. Obsługa miła. Jednak gdy zadałam proste pytanie dwóm pracownikom hotelu ( czy mają Państwo internet bezprzewodowy?)osoby te odpowiedziały mi wymigująco (ja nie wiem, jestem pierwszy dzień po urlopie). Internet był, niestety płatny (Orange). W pokoju czysto, cicho, ręczniki na swoim miejscu,środki czystości również uzupełnione. Ku mojemu zaskoczeniu w pokoju nie miałam wody do picia i szklanek (co uważam za standard wliczony w cenę pokoju).Nie było również mini barku. Wszystkie urządzenia elektryczne działały sprawnie. W restauracji podają bardzo dobre zupy. Jednak do mięsa, które jadłam mam zastrzeżenia. Schab był bez smaku z gorzkimi pieczarkami i z czymś jeszcze, do tego nieposolone ziemniaki i letnie, bezsmakowe warzywa gotowane.Sala konferencyjna dobrze zorganizowana, choć nieprofesjonalna. Ekspresy do kawy w salach konferencyjnych nieprzystosowane do większej liczby uczestników. Jedna kawa jest robiona ok. 4 minut (na tabletki Lavazza). Smak kawy pozostawia wiele do życzenia, o ile to wogóle można nazwać kawą. Duży wybór herbat (Dilmah). Położenie hotelu bardzo korzystne, 10 minut do Starego Rynku.W holu jest wystawiony wieszak z reklamującymi się atrakcjami Warszawy ( ulotki, które zwiedzający może zabrać ze sobą).