Sanitas

(4.41)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (17 z 18)

Ogólnie jestem zadowolony...
Ogólnie jestem zadowolony z usług tego centrum medycznego, gdzie wiedzą jak leczyć, bez zbędnych kolejek i za rozsądną cenę. Do tego nowoczesny sprzęt, co też samo w sobie wzbudza zaufanie.

Klient_exphn

02.06.2022

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Moim zdaniem porządna...
Moim zdaniem porządna placówka medyczna, oferująca wszelki zakres niezbędnych usług w przyzwoitej cenie. No i tu jak leczą, to na nowoczesnym sprzęcie a nie zabytkach :p

Niezweryfikowany Klient_Vxpj

07.05.2022

Placówka

Lublin, ul. Hempla 5

Nie zgadzam się (0)
Jak dla mnie...
Jak dla mnie to wręcz książkowy wzór tego jak powinna wyglądać i działać sprawna placówka medyczna. Jest tu wszystko czego trzeba i to na najwyższym poziomie, łącznie z nowoczesnym sprzętem.

Niezweryfikowany Klient_Vxpj

04.04.2022

Placówka

Lublin, ul. Hempla 5

Nie zgadzam się (0)
Tu po prostu...
Tu po prostu jest to coś, że mam pełne zaufanie do lekarzy, a widząc jak skrupulatnie przeprowadzane jest każde badanie, więc, że wyniki są pewne

Niezweryfikowany Klient_OkJ3

03.03.2022

Placówka

Lublin, ul. Hempla 5

Nie zgadzam się (0)
Jak dla mnie...
Jak dla mnie to tak właśnie powinny prezentować się placówki medyczne, bo są tu i doświadczeni lekarze ale i nowoczesny sprzęt, ułatwiający nie raz przeprowadzanie zabiegów w mniej inwazyjny sposób

Niezweryfikowany Klient_WlMw

23.02.2022

Placówka

Lublin, ul. Hempla 5

Nie zgadzam się (0)
Profesjonalne podejście, naprawdę...
Profesjonalne podejście, naprawdę nie jednego lekarza już tutaj odwiedziłam i zawsze poświęcają czasu tyle ile potrzeba

Madziks

26.01.2022

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Ja zdecydowanie polecam,...
Ja zdecydowanie polecam, korzystałam nie raz z usług centrum Sanitas i jestem zadowolona

niezalogowany-uzytkownik

25.01.2022

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Bardzo mila obsluga...
Bardzo mila obsluga na recepcji , kompetentni lekarze , przychodnia czysta , jeden minus taki ze niektore wyniki trzeba odebrac osobiscie . Polecam

Niezweryfikowany Klient_cCKe

19.01.2022

Placówka

Lublin, ul. Hempla 5

Nie zgadzam się (0)
Wybrałem się tu...
Wybrałem się tu z polecenia raz, I od tej pory korzysta tylko z ich usług. Wysoki poziom obsługi, przez co ma się pełne zaufanie do ich specjalistów. Sama cena adekwatna do tego co otrzymujemy w zamian

Niezweryfikowany Klient_Vxpj

08.12.2021

Placówka

Lublin, ul. Hempla 5

Nie zgadzam się (0)
szybka obsluga, milo,...
szybka obsluga, milo, bez focha

AGATA_1201

06.02.2019

Placówka

Lublin, ul. Hempla 5

Nie zgadzam się (0)
Przychodnia Sanitas w...
Przychodnia Sanitas w Lublinie mieści się w całkiem dobrej lokalizacji natomiast wygląd już tak nie zachwyca. W recepcji znajdują się zwykle 4 osoby ale i tak trzeba czekać sporo w kolejce na swój numer. Zapisałam się do lekarza specjalisty (chirurga naczyniowego), na wizytę musiałam czekać ponad miesiąc mimo, że była ona prywatnie. Gdy dotarłam w długo oczekiwanym terminie do przychodni okazało się, że doktor jest na urlopie. Wcześniej podawałam oczywiście numer kontaktowy i nikt mnie nie poinformował o nieobecności doktora. Dla mnie jest to bardzo nieprofesjonalne i uważam, że w prywatnym przychodniach takie sytuacje nie powinny mieć miejsca.

Justyna_1215

08.09.2012

Placówka

Lublin, ul. Hempla 5

Nie zgadzam się (0)
Jak to zwykle...
Jak to zwykle bywa, zdrowie zaczęło szwankować. Z racji tego, że zależało mi na czasie, nie zamówiłem wizyty refundowanej, stąd "trochę" mnie to kosztowało. Drogo, jak na moją kieszeń. Jednak, zdecydowałem się pójść do Sanitasu z racji dobrej opinii i konkurencyjnych cen- ponieważ wiele tańszych miejsc po prostu się nie znajdzie. Obsługa bardzo przyjemna, profesjonalne badania i diagnoza, która (mam nadzieję) pomoże mi w walce z urazem.

Witek_2

31.03.2012

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Zgłaszana przeze mnie...
Zgłaszana przeze mnie obserwacja dotyczy przychodni medycznej Sanitas w Lublinie. Mieści się ona przy ul. Hempla 5. Przychodnia jest dobrze oznakowana zarówno z zewnątrz budynku, jak i też już w samym budynku oznaczenia poszczególnych poradni i gabinetów jest odpowiednie, czytelne i przejrzyste. W przychodni korzystałem z ośrodka rehabilitacyjnego. Pierwsze co rzuciło mi się w oczy po przyjściu do rejestracji Rehabilitacji, to to że było tam bardzo dużo ludzi (pacjentów), panował ciągły ruch, zgiełk i wyglądało to nieco chaotycznie. Niestety musiałem trochę poczekać na swoją kolej, aby móc odbyć swoje zabiegi. W trakcie oczekiwania zauważyłem jednak, że pracownicy w dość nieporadnie zajmują się pacjentami, jednak często mylą się jakie zabiegi pacjent już miał a jakie jeszcze ma mieć, mają też problemy z odnalezieniem karty pacjenta (z informacją o zabiegach). Ogólnie atmosfera przy rejestracji i poczekalni jest niezbyt miła i jest zbyt głośno, może to przeszkadzać szczególnie pacjentom w podeszłym wieku, których jest sporo. Gdy przyszła już moja kolej zabiegi przebiegły sprawnie i w miarę szybko (bez zbędnego oczekiwania), jednak jeden z zabiegów się nie odbył z powodu awarii sprzętu. Jednak pracownicy nic nie powiedzieli na temat czy ten zabieg zostanie mi „oddany” (wykonany) w innym terminie. Pracownica która wykonywała mi zabiegi była miła i uprzejma. Dużym minusem tej placówki jest bardzo długi termin oczekiwania na zabiegi, zapisałem się na zabiegi już w grudniu 2011 r. bądź na początku stycznia 2012 r. a zabiegi mam dopiero w marcu. Jednak tym razem nie zależało mi na czasie (i tak musiałem odczekać trochę po poprzedniej serii), a bardziej na miejscu. Przychodnia mieści się w śródmieściu, ma dobry dojazd komunikacją miejską, a i samochód jest gdzie zostawić, bo pod budynkiem przychodni jest podziemny parking – płatny – ale to jak większość w centrum.

T.K.

13.03.2012

Placówka

Lublin, ul. Hempla 5

Nie zgadzam się (1)
Sama przychodnia jest...
Sama przychodnia jest dobrze oznakowana i łatwo ją znaleźć. Oznakowanie jest dobre zarówno na zewnątrz jak i też wewnątrz budynku. W środku przychodnia mieści się na dwóch piętrach. Sama w sobie jest dobrze oznakowane i łatwo ją znaleźć, ale już jaki jej konkretny dział jest trudniej odnaleźć będąc tam pierwszy raz. Na przykład, żeby dojść do rehabilitacji z głównej klatki trzeba zjeść w korytarz, potem w jeszcze jeden, a dopiero na jego końcu jest informacja, że jest to dział rehabilitacji. Pani w rejestracji była bardzo miła, wytłumaczyła jakie trzeba przynieść rzeczy i dokumenty na pierwszy zabieg. Dała mi również kartkę z datą, godziną rozpoczęcia turnusu zabiegów oraz wypisanymi przedmiotami potrzebnymi do zabiegów. Niestety mają dość odległe terminy, zapisują już na trzy miesiące do przodu, sporo trzeba czekać.

T.K.

29.12.2011

Placówka

Lublin, ul. Hempla 5

Nie zgadzam się (4)
Moja czteroletnia córeczka...
Moja czteroletnia córeczka od jakiegoś czasu skarżyła się , że boli ją ząbek. Nie był to jakiś wielki ból ani szczególnie częsty więc nie byłyśmy nigdzie zarejestrowane.Jednak w nocy ból obudzil ją i postanowiłam dłużej nie czekać. W środę przed południem znalazłam numery do przychodni dziecięcych. Dodzwoniłam się do przychodni Sanitas na Gdańskiej i usłyszałam, że rejestracja dopiero w styczniu. Zapytałam co w takim przypadku mam zrobić z dzieckiem, które ząbek boli teraz. Pani w rejestracji wówczas powiedziała, że jeżeli z bólem to mogę przyjść tego samego dnia.To było miłe zaskoczenie. Zarejestrowała mnie , a my przyszłyśmy o wyznaczonej godzinie - trzeba czekać w kolejce , ale dzięki temu mogłyśmy przyjść w takim terminie. Przychodnia maleńka, bardzo skromna, przydałby się jakiś kącik dla dzieci, w którym mogłyby zapomnieć o swoim bólu. Jednak od pani w rejestracji dowiedziałam się ,że wkrótce zmieniają lokalizację, więc może w nowym miejscu będzię ładniej i przyjażniej. Byłam chyba bardziej przejęta niż moje dziecko ( to jej pierwsza wizyta), bo miałam bardzo ze wpomnienia z takich wizyt z dużo starszymi dziećmi . Przyjęła nas bardzo miła pani dr.Elżbieta Pech. Kiedy córeczka usiadła na fotelu najpierw porozmawiała z nią, póżniej pokazała wszystkie możliwości fotela i narzędzia , które będzie wkładać jej do buzi. Dopiero po tym przystąpiła do leczenia ząbka. Nie obyło się bez chwili płaczu, ale moje dziecko przez takie potraktowanie nie zniechęciło się do kolejnej wizyty ( starszych dzieci nie mogłam zaciągnąć do gabinetu) Po wszystkim pani doktor w nagodę dała jej balonik i pochwaliła, że była dzielna. W następną środę idziemy jeszcze raz i mam nadzieję , że będę z tej wizyty tak samo zadowolona.

Beata_808

19.12.2011

Placówka

Bydgoszcz, Gdańska

Nie zgadzam się (2)
Zadzwoniłam rano do...
Zadzwoniłam rano do przychodni, by umówić się na wizytę. Połączenie zostało odebrane za pierwszym razem, zostałam zapisana na najbliższy termin. Zaletą tej przychodni jest przede wszystkim to, że chociaż większość wizyt np ginekolog jest refundowany przez NFZ, to nie trzeba czekać w kolejce jak w przychodniach państwowych. Dzwonię, umawiam się i dokładnie wtedy jestem przyjęta. Lekarze, przyjmujący to specjaliści z lubelskich szpitali.

szafirek

09.12.2010

Placówka

Łęczna, Górnicza 3

Nie zgadzam się (0)
Do gabinetu specjalistycznego...
Do gabinetu specjalistycznego byłam umówiona na 18.30. Zjawiłam się ok. godz.18.15 i udałam się do rejestracji. Nie było kolejek, więc zajęłam miejsce na krześle vis-a-vis jednej z pań rejestratorek. W miły sposób zostałam wypytana, czy jestem pierwszy raz, zostałam także poproszona o dowód osobisty. Pani wypisała mi kartę, odpowiedziała na wszystkie moje pytania dotyczące rejestracji, godzin przyjmowania pacjentów, a także badania, które chciałam wykonać podczas tej wizyty. Zaproponowała wykonanie badania w ramach NFZ, z programu profilaktycznego. Dzięki temu nie musiałam za nie zapłacić. Ponieważ Pani doktor przyjmowała w ten dzień od 18.00, zapytałam, którym pacjentem z kolei jestem. Okazało się, że trzecim, jednakże - jak zauważyła pani rejestrująca - pani doktor dopiero przyszła. Po dopełnieniu formalności, otrzymałam swoją kartę i skierowanie na bezpłatne wykonanie badania i udałam się pod wskazany numer gabinetu. Zajęłam miejsce w poczekalni, gdzie czekało już dwoje pacjentów, i dowiedziałam się, że jeden z pacjentów już jest w gabinecie. To znaczyło, że mimo, iż przybyłam na umówioną godzinę ( a warto zaznaczyć, że wizyta dotyczyła gabinetu prywatnego), musiałam czekać na swoją kolej i przepuścić przybyłych przede mną pacjentów, a nawet ich nadprogramową liczbę. Czas oczekiwania wydłużył się do prawie 30 minut. Pani doktor wypytała o podstawowe dane i zapytała o cel wizyty. W międzyczasie zapytała, na którą godzinę byłam umówiona i po tym zorientowała się, jak duże ma opóźnienie w przyjmowaniu pacjentów. Od tego momentu miałam wrażenie, że wizyta była przeprowadzona dość pospiesznie, choć pani doktor zrobiła wszystko, co do niej należało: przeprowadziła wywiad, wypełniła kartę, przeprowadziła badanie - dość szczegółowo, wypisała lek, zaprosiła na kolejną wizytę, poinformowała o możliwości odbioru wyników badań, a nawet - o możliwości bezpłatnych konsultacji z nią uzyskanych wyników. Miałam przyjść w godzinach, gdy przyjmuje i wejść "między pacjentami". To jasne postawienie sprawy sprawiło dość dobre wrażenie, że nie trzeba się umawiać i płacić tylko po to, żeby omówić z nią wyniki badań. Z drugiej strony to wyjaśniało liczbę oczekujących pod drzwiami jej gabinetu pacjentów. Na koniec - ku mojemu pozytywnemu zaskoczeniu, gdy wychodziłam, pani doktor wstała. Przyznam, że wywarło to na mnie bardzo dobre wrażenie. Całości obrazu niech dopełni fakt czystości na korytarzach i uprzejmego personelu sprzątającego, który przewinął się korytarzem podczas oczekiwania w poczekalni. Na pewno tam jeszcze wrócę, bo wierzę, że każdemu może się zdarzyć spóźnić. Cała reszta przesądza o pozytywnym wrażeniu z wizyty w Sanitasie.

zarejestrowany-uzytkownik

09.04.2010

Placówka

Lublin, ul. Hempla 5

Nie zgadzam się (19)

Sanitas

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Sanitas?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Ogólnie jestem zadowolony...
Ogólnie jestem zadowolony z usług tego centrum medycznego, gdzie wiedzą jak leczyć, bez zbędnych kolejek i za rozsądną cenę. Do tego nowoczesny sprzęt, co też samo w sobie wzbudza zaufanie.