Ordom Meble

(1.49)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (13 z 31)

W sklepie personel...
W sklepie personel bez zastrzeżeń fachowe doradzenie ,okres oczekiwania powiedzmy w normie. Teraz żeby nie było tak słodko paczki niektóre zostały wysłane zile zabezpieczone elementy uszkodzone. Uszkodzone elementy zgłoszone do reklamacji która została przyjęta. Czekam miesiąc i nic dzwonie do pani od reklamacji o informacje co i jak - odpowiedź czekać na telefon, naciskam jakie prawa mam ewentualne odstąpienie od umowy kupna ,kobieta bardzo się zdenerwowała w arogancki sposób mi odpowiedziała że nie będzie zemną rozmawiała i odłożyła słuchawkę. Osoba ta trwale zniechęciła mnie do tego sklepu

Niezweryfikowany Klient_e55l

01.12.2021

Placówka

Łódź, Milionowa 55

Nie zgadzam się (0)
Kupiłem narożnik w...
Kupiłem narożnik w tym sklepie trafiłem na przesympatyczną Panią (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO) świetnie mi doradziła mam nadzieje że nie będe miał problemów z terminem realizacji i towar będzie zgodny z zamówieniem

Niezweryfikowany Klient_8Z9K

09.02.2020

Placówka

Łódź, Milionowa 55

Nie zgadzam się (0)
Długi czas oczekiwania...
Długi czas oczekiwania na zamówienie, trudno dodzwonić się (szczególnie do działu sprzedaży przez internet). Osoba pracująca w dziale reklamacji jest nieuprzejma.

Niezweryfikowany Klient_S58h

21.10.2019

Placówka

Łódź, Milionowa 55

Nie zgadzam się (0)
Pan Kierownik bardzo...
Pan Kierownik bardzo niemiły dla klienta. Jak ktoś się nie nadaje do obsługi klineta to niech zmieni pracę. Sprawa napewno trafi do właściciela.

zarejestrowany-uzytkownik

03.05.2019

Placówka

Łódź, Milionowa 55

Nie zgadzam się (0)
Bardzo nieciekawe warunki...
Bardzo nieciekawe warunki dostawy. Wniesienie produktu jest rozumiane jako przeniesienie tylko za próg drzwi o czym się właśnie z żoną przekonaliśmy. Dzisiaj przywieźli nam do mieszkania rogówkę i zostawili ją w przedpokoju 2×2m. Nie ma mnie obecnie w domu a żona nie jest w stanie normalnie poruszać się w mieszkaniu. Dostawcy nie chcieli przenieść mebla w przyszykowane miejsce tłumacząc się, że mają obowiązek tylko wnieść za próg. Żona teraz musi czekać kilka godzin aż wrócę do domu i poprzesuwam mebel. Oczywiście w sklepie nikt nas nie poinformował, że dostawcy tylko przyniosą za próg i sobie pójdą. Zastanawia mnie reakcja klientów mieszkających w domkach jednorodzinnych którzy wydali 30 zł za przeniesienie mebli przez próg drzwi. U mnie przynajmniej musieli się pomęczyć i wnieść to na 4 piętro. Gratuluję firmie podejścia do klienta jeśli jakość produktu jest adekwatna do usług to już zaczynam żałować zakupu. Firma zapewniła sobie, że więcej nic w niej nie kupię.

zarejestrowany-uzytkownik

01.12.2018

Placówka

Łódź, Milionowa 55

Nie zgadzam się (0)
Pani z ...
Pani z działu reklamacji niekulturalna i niekompetentna. Obrażała mnie w mailach, odkładała słuchawkę podczas rozmowy telefonicznej. Do dziś nie mam odpowiedzi na złożoną przeze mnie ponad miesiąc temu skargę. Doradzam omijać sklep szerokim łukiem.

niezalogowany-uzytkownik

03.10.2018

Placówka

Łódź, Milionowa 55

Nie zgadzam się (0)
Ja jestem zadowolona...
Ja jestem zadowolona mam meble z tej firmy i w porównaniu z innymi stoją najdłużej. Nie musiałam ich reklamować. Transport był gratis.

dora_10

08.06.2017

Placówka

Łódź, Milionowa 55

Nie zgadzam się (0)
Personel jest...
Personel jest bezczelny, arogancki, klient nie jest traktowany poważnie i z szacunkiem a wręcz wyśmiewany np. zamawiam kolor niebieski dostaje grafit a pani mówi że nie sprawdziłam sobie kodów z fakturą a to przecież ona powinna wpisać poprawny kod koloru na zamówieniu przecież tam pracuje i się na tym zna. Jest mi bardzo przykro ponieważ narożnik mi się podobał sklep też ale obsługa podobno z dwudziestoletnim doświadczeniem jest poniżej skali z określeniem fatalna. Chciała bym wrócić do tego sklepu ale ze względu na obsługę nigdy w życiu.

edyta_724

14.10.2015

Placówka

Łódź, Milionowa 55

Nie zgadzam się (8)
Już tam więcej...
Już tam więcej nie pójdę. Obsługa robi wielką łaskę, że udzieli jakiejkolwiek informacji. Personel po udzieleniu odpowiedzi od razu znika za rogiem, żeby dalej ich nie pytać i przypadkiem nie kupić czegoś ze sklepu. Strona www nijak się ma do tego co mają na stanie. Po zapytaniu się o mebel ze strony www obsługa odpowiedziała, że strona www ich nie obchodzi -- tutaj jest sklep a nie strona www. Ma się wrażenie, że w sklepie unosi się jeszcze powietrze z czasów PRLu.

PrzemekB

21.03.2015

Kontakt online

Nie zgadzam się (5)
Reklamacja-obsługa arogancka i...
Reklamacja-obsługa arogancka i niekompetentna,pani z działu reklamacji umawia mnie z serwisem ja czekam,oni nie przyjeżdżają po czym dostaję mail od tej kłamczuchy ,że mnie nie było w domu.Żenada!Fatalnej jakości meble,obsługa do niczego,reklamacje nie załatwiane zgodnie z prawem.Przestrzegam kupujących,omijać to dziadostwo z daleka!

_agata_p

17.01.2013

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (7)
Moja pierwsza wizyta...
Moja pierwsza wizyta i niestety zadowolona nie byłam. Chciałam kupić fotel bujany, jeden z pracowników poinformował mnie gdzie się po niego udać, tzn. na drugie piętro a tam okazało się, że w tak dużym salonie nie ma żadnego na ekspozycji, dodatkowo Pan zajmujący się tym tematem zaproponował mi zamówienie jedynie fotela za kilkaset złotych. Gdy zapytałam o tańsze fotele, które widziałam na ich stronie internetowej, zaczął mi opowiadać, że jest to chińszczyzna, żebym takiego nie szukała, bo zaraz się rozpadnie itd, mimo, że rzeczywiście mają go w ofercie. Mało profesjonalne podejście, bo powiedziałam od razu, że na 700 złotych mnie nie stać a o tańszym nie chciał ze mną rozmawiać. Rozczarowanie a szkoda, bo wybór mebli mają naprawdę duży.

zarejestrowany-uzytkownik

03.01.2013

Placówka

Łódź, Milionowa 55

Nie zgadzam się (4)
Problemy przy reklamacjach,...
Problemy przy reklamacjach, bublowate meble, tragiczna obsługa:/ Kupiłem tak meble do swego mieszkania i zaczął się mój koszmar trwający 6 miesięcy, wciskanie kitu że nie ma sensu czegoś reklamować, dochodzenie się o zwrot pieniędzy o mebel nie nadający się do użytku z Panem który nie zna się na prawie a siedzi w biurze reklamacji, ilość ludzi którzy reklamują bez skutecznie tam meble jest olbrzymi. segregatory z reklamacjami są wypełnione po brzegi - jeden duży segregator średnio miesięcznie. Obsługa ma Cię gdzieś gdy tylko dasz im pieniądze za mebel. Tragedia

Irbis

12.12.2010

Placówka

Łódź, Milionowa 55

Nie zgadzam się (16)
Dwa razy kupiłam...
Dwa razy kupiłam meble w tym sklepie i dwa razy zmuszona byłam składać reklamację, i to właśnie druga wizyt w punkcie reklamacji skłoniła mnie do zgłoszenia obserwacji. Firma ogłasza się jako jeden z najlepszych sklepów meblarskich. Raz kupiłam komodę, przy jej skręcaniu okazało się ze w jednym z frontów szuflad zostały źle wywiercone otwory co uniemożliwiło złożenie szuflady. Udałam się zatem zgłosić reklamację, której pracownica nie chciała przyjąć gdyż nie miałam ze sobą instrukcji montażu mebla, no cóż po zmontowaniu 3 szuflad nie myślałam że do skręcenia czwartej będzie mi potrzebna instrukcja. Po kolejnej interwencji reklamacja została przyjęta, termin rozpatrzenia 14 dni. Dwa tygodnie temu zakupiłam narożnik, po kilku dniach przywieziono mi go do domu i wstawiono, w kilku częściach ( część w przedpokoju, część w pokoju ). Mebel wyglądał w porządku, nieuszkodzony, niestety gdy zaczęłam zestawiać części ze sobą okazało się, że spód otomany jest rozerwany; pracownicy wnoszący mebel prawdopodobnie źle chwycili i wiedząc że uszkodzili umiejętnie ustawili element tak, aby na pierwszy rzut oka nie dało się nic zauważyć. Tak wiec zgłosiłam w dniu dzisiejszym tą reklamację i czekam na decyzje. W międzyczasie minęło 14 ( a nawet 26 ) dni od złożenia mojej reklamacji dotyczącej frontu komody. Niestety w tym czasie nikt się ze mną nie skontaktował, postanowiłam zatem spytać o postęp w sprawie. Okazało się, ze od 16 marca ( czyli od tygodnia ) front mojej komody leży w magazynie, ale przez ten czas nikt nie raczył się ze mną skontaktować, nie wspominając o przywiezieniu elementu pod wskazany adres. Postępowanie sprzedawców mówi samo za siebie, myślę, że po raz trzeci nie zaryzykuję.

Marta_772

24.03.2010

Placówka

Łódź, Milionowa 55

Nie zgadzam się (19)

Ordom Meble

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Ordom Meble?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?