Opinia użytkownika: Marta_772
Dotycząca firmy: Ordom Meble
Treść opinii: Dwa razy kupiłam meble w tym sklepie i dwa razy zmuszona byłam składać reklamację, i to właśnie druga wizyt w punkcie reklamacji skłoniła mnie do zgłoszenia obserwacji. Firma ogłasza się jako jeden z najlepszych sklepów meblarskich. Raz kupiłam komodę, przy jej skręcaniu okazało się ze w jednym z frontów szuflad zostały źle wywiercone otwory co uniemożliwiło złożenie szuflady. Udałam się zatem zgłosić reklamację, której pracownica nie chciała przyjąć gdyż nie miałam ze sobą instrukcji montażu mebla, no cóż po zmontowaniu 3 szuflad nie myślałam że do skręcenia czwartej będzie mi potrzebna instrukcja. Po kolejnej interwencji reklamacja została przyjęta, termin rozpatrzenia 14 dni. Dwa tygodnie temu zakupiłam narożnik, po kilku dniach przywieziono mi go do domu i wstawiono, w kilku częściach ( część w przedpokoju, część w pokoju ). Mebel wyglądał w porządku, nieuszkodzony, niestety gdy zaczęłam zestawiać części ze sobą okazało się, że spód otomany jest rozerwany; pracownicy wnoszący mebel prawdopodobnie źle chwycili i wiedząc że uszkodzili umiejętnie ustawili element tak, aby na pierwszy rzut oka nie dało się nic zauważyć. Tak wiec zgłosiłam w dniu dzisiejszym tą reklamację i czekam na decyzje. W międzyczasie minęło 14 ( a nawet 26 ) dni od złożenia mojej reklamacji dotyczącej frontu komody. Niestety w tym czasie nikt się ze mną nie skontaktował, postanowiłam zatem spytać o postęp w sprawie. Okazało się, ze od 16 marca ( czyli od tygodnia ) front mojej komody leży w magazynie, ale przez ten czas nikt nie raczył się ze mną skontaktować, nie wspominając o przywiezieniu elementu pod wskazany adres. Postępowanie sprzedawców mówi samo za siebie, myślę, że po raz trzeci nie zaryzykuję.