Urząd Miasta Dąbrowa Górnicza

(3.04)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (11 z 15)

Niedługo odpowiedzą za...
Niedługo odpowiedzą za swoje bezprawne działania co niektórzy. Czas pokaże prawdziwe oblicze pseudo urzędników.

Klient_Vmy5

04.04.2021

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Usługa, którą ...
Usługa, którą wcześniej zamówiłam przez internet ( nadanie peseli ) została błyskawicznie załatwiona. Panie obsługujące bardzo sympatyczne i rzetelne., a wizyta w urzędzie wyjątkowo udana :)

Niezweryfikowany Klient_3fop

18.12.2020

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Blisko półtorej godziny...
Blisko półtorej godziny czekania na swoją kolej. Na siedem stanowisk naprawdę obsługuje obywateli - jedno. Łysawy niski młody urzędnik na bodajże trzecim stanowisku jest szczęśliwy, że petent zrezygnował: numer wisi przez 15 minut, a pan sobie stuka w klawiaturę. W korytarzu ciemno od zniecierpliwionych ludzi, którzy z utęsknieniem czekają aż pan i władca ich czasu zmieni numer na następny. Jedynie pani na 4. stanowisku obsługuje skutecznie i sprawnie. Pozostałe stanowiska albo puste, albo obsługują w tempie opisanego wyżej urzędnika, czyli w tempie strajku włoskiego. Odczekałem 1 h 15 min. i zrezygnowałem. Nie ma rady, muszę przyjść jeszcze raz, bo mi się kończy termin dowodu rejestracyjnego.

Niezweryfikowany Klient_ySgn

27.02.2020

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Szczere uznanie dla...
Szczere uznanie dla Całego Zespołu Doradców Klienta. Profesjonalna obsługa bezpośrednia. Pomoc merytoryczna, a co chyba najważniejsze szczere zaangażowanie. Pani (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO) to urzędniczka którą należy stawiać za wzór. Brawo!!!

zarejestrowany-uzytkownik

18.02.2020

Placówka

Dąbrowa Górnicza, Graniczna 21

Nie zgadzam się (0)
Niejaka pani (dane...
Niejaka pani (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO) z pokoju 124 jest bardzo negatywnie nastawiona do petentów, arogancka. Żałuję że nie przyniosłem "prezentu" a wiem że byłbym wtedy lepiej i szybciej załatwiony. Pani ma brak wiedzy w zakresie swojej dziedziny. Udając się do WOŚ nie trafcie na tą niesympatyczną urzędniczkę.

zarejestrowany-uzytkownik

28.01.2020

Placówka

Dąbrowa Górnicza, Graniczna 21

Nie zgadzam się (0)
Obsługa miła, kompetentnie...
Obsługa miła, kompetentnie wykonująca swoje obowiązki, czysto, schludnie, woda dostępna dla interesantów, czas oczekiwania i organizacja pracy bardzo długa.

Magdalena_3678

18.05.2017

Placówka

Dąbrowa Górnicza, Graniczna 21

Nie zgadzam się (0)
Budynek Urzędu miasta...
Budynek Urzędu miasta jest imponujący zarówno z zewnątrz jak i w wewnątrz. Przed budynkiem jest spory parking dla interesantów. Przyszłam załatwić sprawy meldunkowe. Pani podała mi wniosek, który po wypisaniu przyjęła, sprawdziła i wydała zaświadczenie o zameldowaniu. Wszystko odbyło się dość sprawnie. Brak ścianek dzielących poszczególne stanowiska jest mało komfortowe. Trudno tu o ochronę danych osobowych.

zalogowany_użytkownik

12.11.2012

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Postanowiłam wyrobić sobie...
Postanowiłam wyrobić sobie paszport. Chyba nikt nie przepada za załatwianiem spraw urzędowych, również ja. Pani w urzędzie zajmująca się sprawami paszportowmi jest bardzo miła. Przy pierwszej wizycie, kiedy to pobierałam odpowiedni druk, bardzo dokładnie wszystko mi wytłumaczyła. Tak samo było przy składaniu wniosku. Otrzymałam szczegółowe informacje gdzie i kiedy się zgłosić po odbiór. Pani była uprzejma, swoją sprawę załatwiłam szybko i bez żadnego problemu.

Anula

19.02.2011

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Urząd ten nie...
Urząd ten nie mieści się w ścisłym centrum miasta co jest jego ogromnym plusem. Bardzo dobry dojazd oraz bardzo duży parking co pozwala na spokojne zaparkowanie nawet w godzinach szczytu. Sam budynek robi wielkie wrażenie.Wnętrze bardzo estetyczne i mądrze zaprojektowane. Na parterze ogromne lady ze stanowiskami obsługi sprawiają wrażenie że jest tu spokojnie i że pracownice czekają by nam pomóć. Tak też jest w rzeczywistości. System biletowania kolejkowego bardzo dobry. Pomoc pracownic i pracowników urzędu profesjonalna. Polecam to miejsce.

Robert_451

27.11.2010

Placówka

Dąbrowa Górnicza, Graniczna 21

Nie zgadzam się (0)
Fatalna jakość obsługi...
Fatalna jakość obsługi interesanta. Urzędnicy zachowują się, jak gdyby robili "łaskę", że muszą obsługiwać ludzi. Brak kompetencji oraz zaangażowania w pracę. Brak komunikacji, nie wspominając o jakiejkolwiek uprzejmości...Urzędnicy w wydziale komunikacji nie chcą nawet udzielać informacji niezbędnych dla załatwienia danej sprawy. Urząd ma być dla ludzi, a nie ludzie dla urzędu. Niestety pracownicy wydziału komunikacji w Dąbrowie Górniczej najwyraźniej o tym nie wiedzą.....

Piotr_1287

29.10.2010

Placówka

Dąbrowa Górnicza, Graniczna 21

Nie zgadzam się (2)
Udałam się do...
Udałam się do Urzędu w celu zarejestrowania auta. Urząd jest bardzo nowoczesny. Wszystkie działy, wydziały znajdują się w jednym budynku. Jest system elektronicznej kolejki. Od razu jak weszłam do UM udałam się na informacji. Informacja znajduje się zaraz naprzeciwko drzwi wejściowych. Powiedziałam co chce zrobić. Pracownik poinformował mnie w uśmiechem na twarzy, co mam najpierw zrobić i w jakie kolejności najlepiej. Podeszłam do wskazanego okienka gdzie mogą uzyskać blankiet do zapłaty. Okazał się, że musze najpierw znać cenę. Niestety Pani tylko drukowała te blankiety. Następnie podeszłam do automatu w celu uzyskania biletu do kolejki. Była 13 w kolejce. Poczekałam jak jedno stanowisko będzie wolne i zapytałam o cenę rejestracji. Następnie musiałam znowu udać się, aby wydrukowano mi blankiet do zapłaty. Udałam się do kasy. Była długa kolejka, ale ponieważ była dopiero 13 w kolejce do rejestracji z pewności zdążyłabym. Przed drzwiami kas stał ochroniarz. Zapytał się, czy ktoś ma inną sprawę do opłacenia niż podatki, ponieważ kasa jest wolna. Okazało się, że wcale nie muszę czekać w tej długiej kolejce. Szybko udało mi się zapłacić. Czekałam cierpliwie jak przyjdzie moja kolej do rejestracji. Stoiska w całym urzędzie są bardzo dokładnie opisane. Wszystko jest jasne i czytelne. Podczas czekania chciałam również załatwić ubezpieczenie. Była 15:20 panie zajmujące się ubezpieczeniami już się zbierały i nie zostałam obsłużona. Czekając na swoją kolej zauważyłam, że obok automatu z biletami zrobiła się kolejka, ponieważ bilety nie były "zwolnione" i drukowały się puste blankiety. Ludzie od razu zareagowali.Na stoliku prze którym czekałam były puste kubki po napojach. Jak został wywołany mój numer podeszłam do stanowiska. Poproszono mnie o komplet dokumentów. Na koniec została poinformowana, że do tablice rejestracyjne mam przyjść jutro. Pracownik był bardzo miły, uprzejmy. Załatwienie całej sprawy zajęło mi niecałą godzinę. Myślę, że nie jest do długi czas oczekiwania. Podobała mi się organizacja w urzędzie. Nie trzeba było pukać z drzwi do drzwi, aby załatwić sprawę.

Paola

19.03.2010

Placówka

Dąbrowa Górnicza, Graniczna 21

Nie zgadzam się (22)

Urząd Miasta Dąbrowa Górnicza

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Urząd Miasta Dąbrowa Górnicza?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Fatalnie.
Fatalnie.