Opinia użytkownika: Paola
Dotycząca firmy: Urząd Miasta Dąbrowa Górnicza
Treść opinii: Udałam się do Urzędu w celu zarejestrowania auta. Urząd jest bardzo nowoczesny. Wszystkie działy, wydziały znajdują się w jednym budynku. Jest system elektronicznej kolejki. Od razu jak weszłam do UM udałam się na informacji. Informacja znajduje się zaraz naprzeciwko drzwi wejściowych. Powiedziałam co chce zrobić. Pracownik poinformował mnie w uśmiechem na twarzy, co mam najpierw zrobić i w jakie kolejności najlepiej. Podeszłam do wskazanego okienka gdzie mogą uzyskać blankiet do zapłaty. Okazał się, że musze najpierw znać cenę. Niestety Pani tylko drukowała te blankiety. Następnie podeszłam do automatu w celu uzyskania biletu do kolejki. Była 13 w kolejce. Poczekałam jak jedno stanowisko będzie wolne i zapytałam o cenę rejestracji. Następnie musiałam znowu udać się, aby wydrukowano mi blankiet do zapłaty. Udałam się do kasy. Była długa kolejka, ale ponieważ była dopiero 13 w kolejce do rejestracji z pewności zdążyłabym. Przed drzwiami kas stał ochroniarz. Zapytał się, czy ktoś ma inną sprawę do opłacenia niż podatki, ponieważ kasa jest wolna. Okazało się, że wcale nie muszę czekać w tej długiej kolejce. Szybko udało mi się zapłacić. Czekałam cierpliwie jak przyjdzie moja kolej do rejestracji. Stoiska w całym urzędzie są bardzo dokładnie opisane. Wszystko jest jasne i czytelne. Podczas czekania chciałam również załatwić ubezpieczenie. Była 15:20 panie zajmujące się ubezpieczeniami już się zbierały i nie zostałam obsłużona. Czekając na swoją kolej zauważyłam, że obok automatu z biletami zrobiła się kolejka, ponieważ bilety nie były "zwolnione" i drukowały się puste blankiety. Ludzie od razu zareagowali.Na stoliku prze którym czekałam były puste kubki po napojach. Jak został wywołany mój numer podeszłam do stanowiska. Poproszono mnie o komplet dokumentów. Na koniec została poinformowana, że do tablice rejestracyjne mam przyjść jutro. Pracownik był bardzo miły, uprzejmy. Załatwienie całej sprawy zajęło mi niecałą godzinę. Myślę, że nie jest do długi czas oczekiwania. Podobała mi się organizacja w urzędzie. Nie trzeba było pukać z drzwi do drzwi, aby załatwić sprawę.