Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Platforma
Treść opinii: W sklepie na Puławskiej robiłem dużo zakupów w związku z remontem domu, dlatego miałem okazję dobrze poznać specyfikę tego sklepu i osób w nim pracujących. Jeżeli chodzi o asortyment (jego rozłożenie na półkach i opis) to wszystko jest na odpowiednim poziomie (z wyjątkiem chwilowych braków w towarze) jednak trzeba pamiętać, że to sklep w większości dla profesjonalistów, stąd trzeba mieć trochę wiedzy budowlance, żeby naprawdę swobodnie się tam poruszać - nie ma tak dokładnych opisów jak w marketach DIY. Jeżeli chodzi o obsługę działów to panowie merytorycznie są dobrze przygotowani, odpowiadają na wszystkie pytania, czasem też coś "doradzą" od siebie, w razie problemów biorą telefon i dzwonią gdzie trzeba (przedstawiciel handlowy danej firmy). Jedyny problem, to to, że nie zawsze można ich znaleźć na właściwym dziale, i wtedy zaczynają się poszukiwania, co jest dość uciążliwe np. kiedy szybko chce się coś kupić. Oni chyba wychodzą z założenia, że klienci sklepu "znają się na rzeczy" i sami znajdą/kupią to co chcą więc kiedy mogą oddalają się w nieznanym kierunku. Jeśli chodzi o obsługę kasy to panie są miłe, sprawnie obsługują płatności, i zawsze pomogą np. w korekcie faktury. Jeśli chodzi o cenę i asortyment to już kwestia bardzo specyficzna - generalnie niektóre rzeczy mają taniej a inne drożej niż w OBI czy LM. Ważne jednak (z mojego doświadczenia), że nie mają na sklepie produktów np. gładzi gipsowej czy kleju, robionego "dla supermarketów" (czytaj "gorszej jakości").