Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: Platforma
Treść opinii: Moja opinia dotyczy działu Farby, gdzie chciałem kupić farby do kuchni. Do sklepu przyjechałem rano ok. 7:10 przywitał mnie pracownik ochrony, który w sposób kompetentny (na tyle na ile potrafił) oprowadził mnie po dziale i przedstawił firmy produkujące farby oraz zapoznał mnie z wzornikami. Po pewnym czasie poinformował, żebym podszedł do pracownika działu, który pomoże mi w doborze odpowiedniej farby. Niestety pracownik działu nie był zbytnio zainteresowany pomocą. Pomijam aspekt braku powitania i zadania jakiś pytań pomocniczych. Oczywiście że przeszedł ze mną wzdłuż regałów pokazał farby Magnat’a , Śnieżkę i Duluxa oraz Beckers’a, ale nie był zainteresowany tym żebym kupił produkty. Miałem wrażenie że przeszkadzam, bo potrzebowałem farby na 10 m2.Szczytem, który przelał czarę goryczy był „od tygodnia popsuty” (wg informacji kasjerki) terminal do płatności kartowych. Niestety musiałem zostawić wybrane farby i zrezygnować z zakupów. Dobrze że w niedalekiej Castoramie nie ma problemów z płatnością.Wydaje się że sklep PLATFORMA jest nastawiony zdecydowanie na budowlańców, a nie na klientów indywidualnych.