Miedziowe Centrum Zdrowia

(2.50)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (14 z 32)

Przychodnia to jakaś...
Przychodnia to jakaś jedna wielka pomyłka. Dodzwonić się do rejestracji graniczy z cudem. Panie w rejestracji traktują pacjentów bardzo niefajnie, zero empatii , lekarz rodzinny nie ogarnia ani terminów ani swojego zawodu. Przyszłam do lekarza z bólem pleców a dostałam kolejny raz skierowanie na badania krwi , prosząc o skierowanie do ortopedy usłyszałam, że to ona jest wydawania diagnozy nie ja. Kolejna sytuacja z teleporada. Lekarz miał dzwonić o godzinie 15 ,a zadzwonił grubo po 19 i usłyszałam że ona tak późno dzwoni bo czekała na mnie w gabinecie na moje tłumaczenia, że Pani w rejestracji kazała mi czekać na telefon odparła No to dziwne takie samowolki. Podczas rozmowy lekarza nawet nie interesowało z czym przychodzę, usłyszałam tylko parę westchnień do słuchawki i kazała przyjść na wizytę za dwa dni wchodząc poza kolejnością. Przyszłam do przychodni chce wejść między pacjentami i nagle mam czekać aż ostatni pacjent wyjdzie. Czekałam 4 godziny w przychodni tylko po to żeby lekarz podniósł mi nogę do góry i dał receptę na przeciwbólowe. Oczywiście dalej bez skierowania do ortopedy i jakiejkolwiek diagnozy.

Niezweryfikowany Klient_cSs6

30.06.2021

Placówka

Legnica, Okrzei

Nie zgadzam się (0)
Terminy szybkie więc...
Terminy szybkie więc długo się nie czeka. Obsługa miła. Wygląd przyjemny. Czysto, przestronnie :)

Klient_XigI

04.10.2019

Placówka

Legnica, Okrzei

Nie zgadzam się (1)
Poszłam na wizytę...
Poszłam na wizytę do MCZ, ponieważ mam tam wykupiony abonament medyczny. Jestem zadowolona z obsługi, wszystko przebiegło wzorowo. Obsługa przez personel na plus, wszystko sprawnie załatwione. Oferta - abonament medyczny, bardzo wygodna, rejestrując podaję swój pesel, potem już nic nie muszę pokazywać. Obsługa bardzo sprawna - zostałam wyczytana jako pierwsza. Budynek wewnątrz odremontowany, nowoczesny.

Anna_3520

04.07.2012

Placówka

Lubin, M. Skłodowowskiej-Curie 74

Nie zgadzam się (0)
Wizyta u lekarza...
Wizyta u lekarza internisty absolutnie nie spełnia wymogów podstawowej opieki medycznej. Lekarz nie przyjemny i opryskliwy w przypadku podejżenia o przewlekłe zapalenie pęcherza moczowego wypisuje jedynie skierowanie na badanie ogólne moczu bez jakiegokolwiek posiewu mimo prośb pacjentów. Twierdzi, że badanie posiewu będzie kolejnym badaniem jakie będzie trzeba wykonać ale dopiero po otrzymaniu wyników b.o. Postępowanie lekarza znacznie wydłuża proces leczenia oraz pozostawia pacjenta samemu sobie bez jakichkolwiek leków, zmuszając do szukania pomocy gdzie indziej.

Kinga_71

15.11.2011

Placówka

Piaseczno, Czajewicza 5/7

Nie zgadzam się (0)
Zatelefonowałem do rejestracji...
Zatelefonowałem do rejestracji w Przychodni POZ. O dziwo, od razu automat uprzedził mnie o przewidywanym czasie oczekiwania na połączenie (2 min.). Już po minucie zgłosiła się pani rejestratorka, przedstawiając się imieniem i nazwiskiem. Poprosiłem o zarejestrowanie do internisty. Nadmieniam, że rejestratorka była uprzejma i uczynna. A jeszcze kilkanaście miesięcy wcześniej, dodzwonienie się do rejestracji w MCZ było bardzo trudne i rejestratorki zazwyczaj były nieuprzejme. Komfortowa zmiana w jakości obsługi pacjentów MCZ.

Jan_3

10.06.2011

Placówka

Lubin, M. Skłodowowskiej-Curie 74

Nie zgadzam się (0)
Aby upewnić ...
Aby upewnić się w jakich godzinach jest czynna rejestracja, do specjalistów w Szpitalu Miedziowego Cenrum Zdrowia - zatelefonowałem. O dziwo telefon nie był zajęty. Najpierw usłyszałem głos z automatu informujący, że rozmowy są nagrywane ( w celach bezpieczeństwa). Nastepnie podano jak połączyć się z wybranymi rejestracjami. Ponieważ nie wybrałem żadnej obcji, automat połączył mnie z panią rejestratorką. Poprosiłem o zarejestrowanie do specjalistycznej poradni. Pani uprzejmie poprosiła o zaproponowanie daty wizyty. Poprosiłem o wizytę w drugiej połowie września. Chwilę trwało sprawdzenie, czy lekarz nie ma we wrześniu urlopu. Następnie, jak powiedziała pani rejestratorka cyt.: "muszę jeszcze ustawić datę na pacjencie". Byłem usatysfakcjonowany z możliwości szybkiego połączenia i skutecznego załatwienia. Dzięki tej telefonicznej rejestracji zaoszczędzę czas i paliwo.

Jan_3

16.02.2011

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Miedziowe Cenrum...
Miedziowe Cenrum Zdrowia modernizuje i unowocześnia. Np. po niedawnym remoncie Przychodni lekarza POZ, wnętrze jest bardziej przyjazne i wygodniejsze dla pacjentów. Niestety nie można tego powiedzieć o personelu w rejestracji. Gdy w południe przyszedłem zarejestrować się do lekarza, byłem jedynym pacjentem. w rejestracji za ladą są trzy stanowiska, siedzą przy nich trzy panie. Dwie z nich, pilnie wpatrzone w monitor PC. Chyba mają na ekranach coś bardzo ważnego, bo żadna pani nawet na moment nie odrywa wzroku od monitora. Stanąłem przy stanowisku wyznaczonym do rejestracji - do mojego lekarza POZ. Pani rejestratorka akurat chodzi pomiędzy stanowiskami i szafkami na karty pacjentów. Nawet nie spojrzy czy jest ktoś za ladą. Między stanowiskami rejestratorek leży telefon (bezprzewodowy). Przez cały czas oczekiwania, nieustannie słychać dzwonek (ściszoną melodię) telefonu. Panie rejestratorki zupełnie nie reagują na dzwoniący telefon. Wreście chodząca rejestratorka podchodzi do mnie. Bez słowa powitania. Witam panią, podaję książeczkę NFZ i proszę o zarejestrowanie. Po chwili pani mówi:" gabinet nr...." i powraca do swojej, innej pracy. Nie ma kontaktu wzrokowwgo, a na twarzy rejestratorki znudzona mina. Czuję się jak obsługiwany przez automat. A telefon cały czas bez przerwy dzwoni. Odnoszę wrażenie, że inwestując w unowocześnienie przychodni, w MCZ zapomniano o inwestycji w kapitał ludzki, we wdrożenie i stosowanie elementarnych standardów obsługi pacjentów.

Jan_3

03.06.2010

Placówka

Lubin, M. Skłodowowskiej-Curie 74

Nie zgadzam się (28)
W szpitalu...
W szpitalu MCZ, w rejestracji do tomografii komputerowej, za ladą zastaję trzy panie. Czwarta pani siedzi z boku, gdy wszedłem pracowała, przy komputerze. Panie przy ladzie są na luzie, rozparły się na krzesłach, jedna właśnie kończy jeść kanapkę, druga machając łyżeczką, delektuje się jogurtem. Panie nie są skrępowane widząc mnie wchodzącego. Jedynie jedna pani ma identyfikator, każda jest inaczej ubrana w prywatne stroje. Może to stażystki, choć pamiętam te panie z twarzy,w tej rejestracji już od kilku miesięcy. Przez chwilę myślałem, że wszedłem niestosownie w trakcie przerwy. Dopiero gdy podszedłem do lady, panie z ociąganiem chowają niedojedzony lunch. Proszę o zarejestrowanie na wrześniowy termin. W odpowiedzi dowiaduję się, że rejestracja jest z miesięcznym wyprzedzeniem. Na termin wrześniowy muszę ponownie przyjechać do rejestracji w sierpniu. Jak się wydaje w MCZ rejestracje działają według różnych i zmiennych reguł. W styczniu w tej rejestracji dostałem termin na marzec. A dzisiaj, w innej rejestracji MCZ, wyznaczono mi wizytę u specjalisty na datę lipcową.

Jan_3

26.05.2010

Placówka

Lubin, M. Skłodowowskiej-Curie 74

Nie zgadzam się (14)
Personel w Gabinecie...
Personel w Gabinecie Zabiegowym Miedziowego Centrum Zdrowia pracuje wzorowo. Uprzejme pielęgniarki, potrafią stres przedzabiegowy rozładować rozmową, uśmiechem i optymistycznym nastawieniem. Na szczególne uznanie, za profesjonalną jakość usług medycznych, zasługują pielęgniarki robiące iniekcje. Zazwyczaj bolesne zastrzyki ( np. milgamma N) - robione są tu bezboleśnie i z dużą troską o samopoczucie pacjenta. Co ważne, opinię o wysokiej jakości pracy pielęgniarek w Gabinecie Zabiegowym podzielają także inni pacjenci (9 osób z którymi o tym rozmawiałem).

Jan_3

30.03.2010

Placówka

Lubin, M. Skłodowowskiej-Curie 74

Nie zgadzam się (27)
Z powodu choroby...
Z powodu choroby (rwa kulszowa) próbuję telefonicznie zarejestrować się do lekarza pierwszego kontaktu. Nadmieniam, że jakiś czas temu dodzwoniłem się dopiero po kilkudziesięciu próbach. Tym razem udało się za piątym razem! Przy czym o ile poprzednio telefon był ciągle zajęty, teraz cztery razy nikt się nie zgłaszał. Ale w piątym łączeniu udało się. Pani rejestratorka odebrała mój telefon, zostałem zarejestrowany. Tylko osoba znająca ból rwy kulszowej (i trudność w poruszaniu się na nogach) zrozumie ulgę chorego z udanego kontaktu z placówką służby zdrowia.

Jan_3

25.03.2010

Placówka

Lubin, M. Skłodowowskiej-Curie 74

Nie zgadzam się (28)
Przez kilka dni,...
Przez kilka dni, w godzinach pomiedzy 8 a 14,bezskutecznie próbuję dodzwonić sie do rejestracji MCZ w budynku D-19. Dzwonię na dwa numery bezpośrednie i przez centralę telefoniczną MCZ. Wreście dziś wybierqam się tam osobiście. Po godzinie 9 nie ma kolejki, tylko 3 osoby do dwóch pań w rejestracji. Rejestracja krótka i miła.A na ścianie obok przyklejono kartkę z napisem: "Szanowny Pacjencje, uwagi o jakości naszych usług zgłaszaj pod nr telefonu..."

Jan_3

29.01.2010

Placówka

Lubin, M. Skłodowowskiej-Curie 74

Nie zgadzam się (24)
W szpitalu MCZ,...
W szpitalu MCZ, przed przychodnią chirurgii ogólnej (parter pokój 18)jest bardzo zimno, pacjenci marzną, istna "szkoła przetrwania". Co chwila ktos z personelu wchodzi lub wychodzi na dwór. Wystarczyłoby zamontować jakąś kurtynę czy nawiew ciepłego powietrza.

Jan_3

30.12.2008

Placówka

Lubin, M. Skłodowowskiej-Curie 74

Nie zgadzam się (21)
W kolejce do...
W kolejce do rejestracji w przychodni specjalistycznej stoi 8 osób. Na pięć stanowisk rejestratorskich tylko jedno jest czynne. Na zapleczu pomieszczenia rejestracji stoją (widoczne dla osób w kolejce), dwie pracownice( w białych kitlach, żywo przez kilka minut rozmawiają. W ogóle nie zwracają uwagi na oczekujących pacjentów i rosnącą kolejkę.

Jan_3

20.12.2008

Placówka

Lubin, M. Skłodowowskiej-Curie 74

Nie zgadzam się (31)
Wizyta miała na...
Wizyta miała na celu postawienie diagnozy dla choroby mojego dziecka.Nie mam zastrzeżeń co do jakości usługi , ponieważ diagnoza została postawiona , lekarz wypisał recepte , uprzedził że leki nie są tanie , co robić by dziecko lepiej się czuło . Problem pojawił się dopiero w aptece , kiedy okazało się że nie ma na recepcie nr PESEL, i albo wykupię leki za 100% albo pojadę spowrotem do przychodni ,żeby lekarz wpisał brakujący numer. Ponieważ w aptece byłam po godzinie 17:00 stej , a przychodnia znajduje się na drugim końcu miasta , nie zdążyłabym dotrzreć przed jej zamknięciem. Zadna apteka nie mogła zrealizować tej recepty nawet gdybym sama ten nr wpisała.

Irena_7

02.12.2008

Placówka

Legnica, Okrzei

Nie zgadzam się (26)

Miedziowe Centrum Zdrowia

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Miedziowe Centrum Zdrowia?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Bardzo źle.
Bardzo źle.