Opinia użytkownika: Jan_3
Dotycząca firmy: Miedziowe Centrum Zdrowia
Treść opinii: Miedziowe Cenrum Zdrowia modernizuje i unowocześnia. Np. po niedawnym remoncie Przychodni lekarza POZ, wnętrze jest bardziej przyjazne i wygodniejsze dla pacjentów. Niestety nie można tego powiedzieć o personelu w rejestracji. Gdy w południe przyszedłem zarejestrować się do lekarza, byłem jedynym pacjentem. w rejestracji za ladą są trzy stanowiska, siedzą przy nich trzy panie. Dwie z nich, pilnie wpatrzone w monitor PC. Chyba mają na ekranach coś bardzo ważnego, bo żadna pani nawet na moment nie odrywa wzroku od monitora. Stanąłem przy stanowisku wyznaczonym do rejestracji - do mojego lekarza POZ. Pani rejestratorka akurat chodzi pomiędzy stanowiskami i szafkami na karty pacjentów. Nawet nie spojrzy czy jest ktoś za ladą. Między stanowiskami rejestratorek leży telefon (bezprzewodowy). Przez cały czas oczekiwania, nieustannie słychać dzwonek (ściszoną melodię) telefonu. Panie rejestratorki zupełnie nie reagują na dzwoniący telefon. Wreście chodząca rejestratorka podchodzi do mnie. Bez słowa powitania. Witam panią, podaję książeczkę NFZ i proszę o zarejestrowanie. Po chwili pani mówi:" gabinet nr...." i powraca do swojej, innej pracy. Nie ma kontaktu wzrokowwgo, a na twarzy rejestratorki znudzona mina. Czuję się jak obsługiwany przez automat. A telefon cały czas bez przerwy dzwoni. Odnoszę wrażenie, że inwestując w unowocześnienie przychodni, w MCZ zapomniano o inwestycji w kapitał ludzki, we wdrożenie i stosowanie elementarnych standardów obsługi pacjentów.