Przyszedłem do Kliniki kupić kolejną, komfortową w użyciu, szczoteczkę ultrasoft.
W recepcji poprosiłem dyżurującego pracownika o szczoteczkę
i czyścik. Pracownik wyszedł do sklepiku. Po chwili przyniósł czyścik, a szczoteczki ultrasoft -jak powiedział - aktualnie nie ma. Powiedział mi, że w magazynie jest nowy towar, jak tylko będzie rozpakowany, da mi znać telefonicznie w najbliższych dniach. Chociaż jestem w bazie danych Kliniki, dodatkowo podałem mój numer telefonu komórkowego do odnotowania. Właśnie miija 12 dzień, a dotąd żadnego telefonu z Kliniki nie było. Nadmieniam, że kilkakrotnie korzystałem z usług Kliniki i zawsze byłem zadowolony m.in. z telefonicznego i SMS. powiadamiania.
Przyszedłem do Kliniki kupić kolejną, komfortową w użyciu, szczoteczkę ultrasoft.
W recepcji poprosiłem dyżurującego pracownika o szczoteczkę
i czyścik. Pracownik wyszedł do sklepiku. Po chwili przyniósł czyścik, a szczoteczki ultrasoft -jak powiedział - aktualnie nie ma. Powiedział mi, że w magazynie jest nowy towar, jak tylko będzie rozpakowany, da mi znać telefonicznie w najbliższych dniach. Chociaż jestem w bazie danych Kliniki, dodatkowo podałem mój numer telefonu komórkowego do odnotowania. Właśnie miija 12 dzień, a dotąd żadnego telefonu z Kliniki nie było. Nadmieniam, że kilkakrotnie korzystałem z usług Kliniki i zawsze byłem zadowolony m.in. z telefonicznego i SMS. powiadamiania.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.