DPD Polska

(3.25)

Dodaj opinię

Firma należy do grona TOP10 firm w branży.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 4149)

Pokaż wszystkie opinie

oststnio był problem...
oststnio był problem z kurierami, nastapiła zmiana, kurierzy przyjeżdżali do biura b. późno, nawet po 22.00 , robili zwroty paczek

Małgorzata_1277

16.01.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

DPD Polska

DPD Polska Sp. z o.o. jest częścią Geopost, europejskiego lidera w dziedzinie doręczania przesyłek i rozwiązań dla e-commerce. Firma dostarcza najwyższej jakości usługi nadawcom i odbiorcom paczek, a także dąży do neutralności środowiskowej doręczeń realizowanych na trzy wygodne sposoby: z rąk kuriera, w punkcie odbioru oraz do automatu paczkowego. DPD Polska dysponuje sukcesywnie rozbudowywaną siecią ponad 26 tys. punktów DPD Pickup i współpracuje z ok 9 tys. kurierów pozostającymi w codziennym kontakcie z Klientami. Nasza flota niskoemisyjnych pojazdów liczy już ponad 500 pojazdów oraz 80 rowerów cargo.

Czy te firmy wypadają lepiej niż DPD Polska?

Ktoś 1 dzień temu dodał opinię na temat tej firmy

Skorzystanie z usług...
Skorzystanie z usług dostawy DPD to chyba najgorsza decyzja. Zamówiłam kuriera, aby odebrał paczkę. Cały dzień siedziałam w domu – jeśli nie ja, to mój mąż. Pisałam do kuriera, ale nie odpowiadał. Kurier miał na imię Vitalii tel.: 513746577, ale zaznaczył, że nie było nas w domu, mimo że po prostu nie przyjechał.
Zgadzasz się?