T-Mobile

(4.23)

Dodaj opinię

Firma otrzymała Godło Gwiazdy Jakości Obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 5516)

Pokaż wszystkie opinie

Witam, dziś podczas pracy...
Witam, dziś podczas pracy zadzwoniła do mnie Pani z biura Obsługi mojej sieci z oferta przedłużenia umowy. Mimo że nie jestem osobą na którą jest zarejestrowany tel. (Pan nie spytała o nazwisko i hasło) została mi przedstawiona oferta która nie różniła się od wcześniejszej złożonej w salonie mimo zapewnień Pani że jest ona unikalna i stworzona właśnei specjalnie dla mnie i moich potrzeb. Pani nie przedstawiła mi również jak mogę ą ofertę przedłużyć i kiedy po ewentualnym przedłużeniu dostanę nowy telefon i abonament. Rozmowa była sympatyczna i konkretna nic do zarzucenia.

Łukasz_306

05.12.2009

Placówka

Olsztyn, Krasickiego (centrum handlowe Carrefour) 1B

Nie zgadzam się (19)

T-Mobile

T‑Mobile funkcjonuje od 1995 roku i jest jednym z największych operatorów komórkowych w Polsce, obsługującym ponad 10 milionów klientów. Świadczy pełen zakres usług telekomunikacyjnych dla klientów indywidualnych oraz biznesowych. Klienci T-Mobile mają także możliwość korzystania z całej oferty usług finansowych w ramach T-Mobile Usługi Bankowe, czyli najbardziej zaawansowanego i innowacyjnego przykładu synergii banku i telekomu. T-Mobile stał się silną firmą dzięki pasji i zaangażowaniu pracowników, zaufaniu partnerów biznesowych, a także wysokiej jakości obsługi klientów.

Czy te firmy wypadają lepiej niż T-Mobile?

Ktoś 1 dzień temu dodał opinię na temat tej firmy

Bardzo miłą pani,...
Bardzo miłą pani, rozmowa przebiegła pomyślnie ale z początku rozmowy osoba która mówiła brzmiała jak bot.
Zgadzasz się?