Retman

(4.37)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (4 z 5)

Zakup biletu lotniczego...
Zakup biletu lotniczego szybko i bez problemów, zapłata kartą kredytową. Profesjonalna obsługa.

Tomasz_1966

24.10.2013

Placówka

Opole, 1 Maja 11

Nie zgadzam się (0)
Trafić do biura...
Trafić do biura jest bardzo prosto, ponieważ znajduje się w centrum miasta naprzeciwko PKP. Dostępnośc komunikacyjna jest moim zdaniem rewelacyjna, poniewaz niedaleko biura jest pięć przystanków autobusowych MZK. Daje to możliwość dojechania z każdej dzielnicy Opola bez uporczywych przesiadek. Sytuacja osób będących z okolic Opola, które dojeżdzają pociągami i PKE-em jest również dobra, ponieważ jak juz wpsomniałam biuro leży naprzeciwko PKP i niedaleko dworca PKS. Biuro nie posiada swojego parkingu. Do biura wchodzi się po schodach więc osoba niepełnosprawna nie ma szansy odwiedźić biura. Witryna biura jest widoczna już z drugiej strony ulicy. Jest bardzo kolorowa co przyciaga zainteresowanego. Wchodząc do biura w środku nie było , żadnego klienta. Było dwóch pracowników: kobieta oraz mężczyzna. Męzczyzna pisął coś na komputerze natomiast kobieta ukłądała katalogi na stojakach znjadujących sie obok stanowisk. Przeszła do stanowiska i poprosiła mnie, żebym usiadła a następnie zadała pytanie : w czym mogę Pani pomóc??" opisałam jej ofertę , która szukam( wczasy na Chormacji dla dwóch dorosłych osób i małego dziecka , wymaganiem była opiekunka bądź tzw. pokój zabaw.) Pracwnica wypytała mnie o parę szczegółów i i znalazła jedną ofertę widząc, że jestem bardzo zainteresowana zazdwoniła do głównej siedziby biura i zapytała o podobne oferty . Ofet łacznie było trzy następnie powiedziała mi , że na opiekę bardziej nastawione są kraje skandynawskie. Poprosiłam o przedstawienie paru ofert. Pracownica przedstawiając mi oferty zaznaczała je w katalogach. PAni, która mnie obsługiwała przede wszystkim była uprzejma, bardzo wytrwale przeszukiwała oferty w odnalezineniu prawidłowej, była uśmiechnięta przez cała moja wizytę. Biuro od wnętrza wygląda bardzo przyjemnie. Po prawej stronie sa dwa stanowiska , przy każdym stanowisku znajdowała się laptop, telefon oraz dwa krzesła dla klientów. Jedyne co mi się nie podobało i na co zwróciłam uwage to nieporządek na biurkach. moją uwage zwróciła szafka, która stała po lewej stronie biura w której znajdywały sie przerózne pamiatki z wczasów, które podarowali pracownikom klienci. Pracownicy mieli rózne uniformy. Kobieta miała na sobie białą bluzkę natomiast męzczyzna błekitną koszulę. Każdy z pracomników na bluzkach miał przypięty napis ze swoim imieniem. Na zakończenie pracownik wręczył mi katalogi oraz wizytówke biura. Nie poproszono mnie o adres e-mail. Powiedziano mi " do widzenia , zapraszamy ponownie. Zastosowano podczas wizyty dewizę " klient nasz Pan" co wyraźnie odczułam.

Santi

02.04.2011

Placówka

Opole, 1 Maja 11

Nie zgadzam się (14)
Nadchodził sezon letni...
Nadchodził sezon letni i zaczęliśmy planować urlop. Bliscy znajomi polecili nam właśnie to biuro ze względu na dobrą obsługę, ponieważ sami wykupili jedną wycieczkę dzięki fachowej radze, którą otrzymali. Z wielką nadzieją udaliśmy się do biura. Niestety pierwsze wrażenie nie było za dobre, ani lokalu ani obsługi. Wchodzi się do korytarzu, gdzie na wprost są schody, a po lewej szklane drzwi. Na początku można poczuć się lekko zdezorientowanym, ale po czasie można zauważyć biurka zza szklanych drzwi, więc nie mając wątpliwości otworzyliśmy drzwi i najpierw przywitała nas lekka cisza, szaro-niebieski wystrój pomieszczenia. Ale pewien Pan z obsługi rozluźnił atmosferę wstając i podając rękę! Przywitał nas na prawdę miło. Poprosił, żebyśmy usiedli wygodnie i przekazali tego, czego poszukujemy. Odczuliśmy, że bardzo uważnie nas słuchał, ponieważ komentował każde nasze słowo. Doradzał nam na każdym kroku i nie tylko opowiadał ciekawie o różnych miejscach podróży, ale pokazywał nam w katalogu każdy omówiony kraj. Niestety nie skorzystaliśmy z żadnej oferty, ale tylko dlatego, że zaczęliśmy się dopiero rozglądać i chcieliśmy poznać właśnie oferty. Dziękując Panu za fachową radę pożegnaliśmy się i nawet biuro okazało się być cieplejszym pomieszczeniem.

Szakal

05.11.2010

Placówka

Opole, 1 Maja 11

Nie zgadzam się (3)
Biuro Podróży "RETMAN"...
Biuro Podróży "RETMAN" polecam wszystkim podróżującym profesjonalne podejście do klienta odpowiedają na każde zapytanie przedstawiają wiele propozycji wyjazdowych na każdą kieszeń bardzo miła obsługa słżąca pomocom nawet jeśli klient ma problem np. ze znalezieniem wypożyczalni aut, lub nie znajomością języka za granicą (będąc na wyjeździe wczasowym z biura) polecam wszystkim którzy chcą być pewnie że wczasy , wycieczak,wyjazd będa udane:)

zarejestrowany-uzytkownik

17.10.2009

Placówka

Opole, 1 Maja

Nie zgadzam się (26)

Retman

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Retman?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?