Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Kasieńka

Dotycząca firmy: PrimaKomp

Treść opinii: Razem z koleżanką pojechałam do sklepu, po zamówionego notebook`a. Na miejscu okazało się, że podrożał, choć miał być zamówiony i w podanej cenie. Do tego obsługa była powolna - mimo, iż dzwoniłyśmy przed wyjazdem z mieszkania, że będziemy około 14 to komputer nie był gotowy. Ostatecznie jednak doszliśmy do kompromisu z pracownikami i powróciliśmy do starej ceny. Plusem tego miejsca jest także fakt, iż gdy wystąpiły problemy z systemem i pojechałyśmy do nich to pracownicy pomogli nam problem rozwiązać (choć mówiąc szczerze, na początku sami nie mieli pojęcia o co chodzi i metodą prób i błędów doszli do rozwiązanie, równocześnie cały czas ignorując nasze sugestie, lekceważąc naszą wiedzę informatyczną). Patrząc na minusy to sklep ten jest nie dostatecznie zareklamowany w budynku - ciężko do niego trafić, obsługa bywa niemiła, wręcz obskurna i ceny też nie są jak na kieszeń studenta. Co więcej płacąc kartą płatniczą lub kredytową traci się 3% rabatu, co jest dość dziwne. (jeden z pracowników w czasie obsługi jadł migdały, które wyciągał z kieszeni spodni, co było obleśne). Suma sumarum koleżanka z zakupu jest zadowolona, lecz uważam iż obsługa mogłaby być bardziej fachowa i otwarta oraz przyjazna dla klientów.