Roxy

(1.00)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 1)

Sklep odwiedziłam z...
Sklep odwiedziłam z nastawieniem kupna okrycia i koncepcja została zrealizowana, szkoda jednak, że sprzedawcy nie wykazali inicjatywy. Oglądałam modele i za każdym razem z wieszakiem podchodziłam i pytałam się o mój rozmiar (gdy nie był pokazany w sklepie). Pani obsługująca kasę cały czas rozmawiała z drugą ekspedientką (o innym pracowniku, który pewnie nie był obecny tego dnia; takie plotki w kobiecym tonie). Rozmowa przerywana była tylko na okoliczność mojego pytania o rozmiar kurtki. I tak kilka razy podchodziłam; brak inicjatywy ze strony sprzedawców (w sklepie widziałam jeszcze jednego, ale on również był zajęty rozmową). Model wyszukałam, opłaciłam i wyszłam, w tle słysząc odgłosy pogaduszek przy kasie. Wygląd miejsca był ogólnie dobry. Towar dobrze wyeksponowany, brak bałaganu, jednak zainteresowanie klientem absolutnie zerowe. Z uwagi, że to jedyny sklep tej marki we Wrocławiu, nie mam innego wyboru. Pozostaje nadzieja, że może jednak coś w tej kwestii zostanie zmienione!

Marta_191

09.03.2009

Placówka

Wrocław, Powstańców Śląskich 2-4

Nie zgadzam się (29)

Roxy

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Roxy?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Sklep odwiedziłam z...
Sklep odwiedziłam z nastawieniem kupna okrycia i koncepcja została zrealizowana, szkoda jednak, że sprzedawcy nie wykazali inicjatywy. Oglądałam modele i za każdym razem z wieszakiem podchodziłam i pytałam się o mój rozmiar (gdy nie był pokazany w sklepie). Pani obsługująca kasę cały czas rozmawiała z drugą ekspedientką (o innym pracowniku, który pewnie nie był obecny tego dnia; takie plotki w kobiecym tonie). Rozmowa przerywana była tylko na okoliczność mojego pytania o rozmiar kurtki. I tak kilka razy podchodziłam; brak inicjatywy ze strony sprzedawców (w sklepie widziałam jeszcze jednego, ale on również był zajęty rozmową). Model wyszukałam, opłaciłam i wyszłam, w tle słysząc odgłosy pogaduszek przy kasie. Wygląd miejsca był ogólnie dobry. Towar dobrze wyeksponowany, brak bałaganu, jednak zainteresowanie klientem absolutnie zerowe. Z uwagi, że to jedyny sklep tej marki we Wrocławiu, nie mam innego wyboru. Pozostaje nadzieja, że może jednak coś w tej kwestii zostanie zmienione!