Opinia użytkownika: Marta_191
Dotycząca firmy: Roxy
Treść opinii: Sklep odwiedziłam z nastawieniem kupna okrycia i koncepcja została zrealizowana, szkoda jednak, że sprzedawcy nie wykazali inicjatywy. Oglądałam modele i za każdym razem z wieszakiem podchodziłam i pytałam się o mój rozmiar (gdy nie był pokazany w sklepie). Pani obsługująca kasę cały czas rozmawiała z drugą ekspedientką (o innym pracowniku, który pewnie nie był obecny tego dnia; takie plotki w kobiecym tonie). Rozmowa przerywana była tylko na okoliczność mojego pytania o rozmiar kurtki. I tak kilka razy podchodziłam; brak inicjatywy ze strony sprzedawców (w sklepie widziałam jeszcze jednego, ale on również był zajęty rozmową). Model wyszukałam, opłaciłam i wyszłam, w tle słysząc odgłosy pogaduszek przy kasie. Wygląd miejsca był ogólnie dobry. Towar dobrze wyeksponowany, brak bałaganu, jednak zainteresowanie klientem absolutnie zerowe. Z uwagi, że to jedyny sklep tej marki we Wrocławiu, nie mam innego wyboru. Pozostaje nadzieja, że może jednak coś w tej kwestii zostanie zmienione!