Wygoda Travel

(3.67)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (3 z 3)

Zlozylem reklamacje na...
Zlozylem reklamacje na brak kompetencji Rezydenta, ktory wedlug umowy mial sie interesowac uczestnikami. Po raz pierwszy zobaczylem Pania w drodze powrotnej na lotnisko, Nie mowila po wlosku a byl to wyjazd na narty do wloch, w zwiazku z tymi jezykowymi trudniosciami slaba komunikacja pomiedzy kierowca a Pania Rezydent uczestnicy spedzili dodatkowa godzine na stacji benzynowej. Zglaszalem pozostawienie kurtki w autokarze w dniu przyjazdu. otrzymalem ja tuz przed dojazdem na lotnisko w w dniu wyjazdu w drodze powrotnej po wielu telefonach z mojej strony. Na Pismo z moimi uwagami Biuro odpowiedzialo cyt, Organizator Wygoda Travel nie zlamalo zawartej z Panstwem umowy o swiadczeniu uslugi turystycznej w wyniku czego oddalam powyzsze zarzuty. koniec cytatu. Widac jakie jest podejscie organizatora do klienta. Opieka Rezydenta wladajacego jezykiem lokalnym nie jest zlamaniem umowy. Brak pomocy na czas w oddzyskaniu pozostawionej kurtki w autobusie tez nie jest traktowane jako pomoc rezydenta. Tak wiec ogolnie Ladnie brzmiace slowa - zapewniona pomoc rezydenta= to tylko slogan bez pokrycia. Pawel Plewinski

zarejestrowany-uzytkownik

15.04.2019

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
W szalejących zawirowaniach...
W szalejących zawirowaniach turystycznych ciężko było zdecydować się na jakiś wyjazd bez obaw, że biuro ,,padnie". Wybraliśmy biuro Wygoda Travel z Krakowa. To był strzał w dziesiątkę! Doskonale zorganizowany pobyt, apartamenty, pokoje hotele - odpowiednio do ceny - w pełni spełniały oczekiwania, rezydent na miejscu służył pomocą, radą, a nawet własnym ,,wiktem" (pani rezydentka zorganizowała dla nas ,,wieczorek zapoznawczy" własnym kosztem. Transport - świetnie zorganizowany, połączenia antenowe - wprost doskonałe. Nie tylko odwieziono nas do Opola, ale (i tutaj wielki plus) bus miał na wyposażeniu foteliki (!!!) dla naszych dzieci, a pan kierowca praktycznie odwiózł nas pod drzwi domu. Jeszcze wspomnę o pilocie na trasie Kraków-Grecja i w drodze powrotnej. Ten sam pan - Rafał - kulturalny, wyjątkowo cierpliwy, energiczny i konkretny. Byliśmy bardzo zadowoleni. W tym roku wybraliśmy to samo biuro.

ika_4

14.02.2013

Placówka

Kraków, pl. Bohaterów Getta 17/14

Nie zgadzam się (0)
Wczoraj dwukrotnie dzwoniłam...
Wczoraj dwukrotnie dzwoniłam do biura Wygoda Travel, aby dopytać dokładnie o szczegóły oferty, których nie było na stronie internetowej, lub które nie były da mnie do końca zrozumiałe. Za każdym razem podkreślałam, ze wybieramy sie z dwójka dzieci, dopytywałam o warunki zakwaterowania w konkretnym miejscu, w konkretnym pokoju (apartamencie). Pani udzieliła mi informacji, zarezerwowałam wyjazd i pobyt. Dzisiaj otrzymałam informację, że dla naszej rodziny (2+2) ten pokój jednak będzie za mały, młodsze dziecko będzie musiało spać z nami (o czym wcześniej nikt nie wspomniał) i pani zasugerowała zmianę rezerwacji. I chwała jej za to, tylko szkoda że wczoraj nikt nie pomyślał i nie poinformował mnie podczas rozmowy, bo zapłaciłam już zaliczkę, a teraz mam problem z dopłatą różnicy (apartament z dzisiejszego wyboru jest droższy).

ika_4

14.02.2013

Placówka

Nie zgadzam się (0)

Wygoda Travel

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Wygoda Travel?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Zlozylem reklamacje na...
Zlozylem reklamacje na brak kompetencji Rezydenta, ktory wedlug umowy mial sie interesowac uczestnikami. Po raz pierwszy zobaczylem Pania w drodze powrotnej na lotnisko, Nie mowila po wlosku a byl to wyjazd na narty do wloch, w zwiazku z tymi jezykowymi trudniosciami slaba komunikacja pomiedzy kierowca a Pania Rezydent uczestnicy spedzili dodatkowa godzine na stacji benzynowej. Zglaszalem pozostawienie kurtki w autokarze w dniu przyjazdu. otrzymalem ja tuz przed dojazdem na lotnisko w w dniu wyjazdu w drodze powrotnej po wielu telefonach z mojej strony. Na Pismo z moimi uwagami Biuro odpowiedzialo cyt, Organizator Wygoda Travel nie zlamalo zawartej z Panstwem umowy o swiadczeniu uslugi turystycznej w wyniku czego oddalam powyzsze zarzuty. koniec cytatu. Widac jakie jest podejscie organizatora do klienta. Opieka Rezydenta wladajacego jezykiem lokalnym nie jest zlamaniem umowy. Brak pomocy na czas w oddzyskaniu pozostawionej kurtki w autobusie tez nie jest traktowane jako pomoc rezydenta. Tak wiec ogolnie Ladnie brzmiace slowa - zapewniona pomoc rezydenta= to tylko slogan bez pokrycia. Pawel Plewinski