Opinia użytkownika: ika_4
Dotycząca firmy: Wygoda Travel
Treść opinii: Wczoraj dwukrotnie dzwoniłam do biura Wygoda Travel, aby dopytać dokładnie o szczegóły oferty, których nie było na stronie internetowej, lub które nie były da mnie do końca zrozumiałe. Za każdym razem podkreślałam, ze wybieramy sie z dwójka dzieci, dopytywałam o warunki zakwaterowania w konkretnym miejscu, w konkretnym pokoju (apartamencie). Pani udzieliła mi informacji, zarezerwowałam wyjazd i pobyt. Dzisiaj otrzymałam informację, że dla naszej rodziny (2+2) ten pokój jednak będzie za mały, młodsze dziecko będzie musiało spać z nami (o czym wcześniej nikt nie wspomniał) i pani zasugerowała zmianę rezerwacji. I chwała jej za to, tylko szkoda że wczoraj nikt nie pomyślał i nie poinformował mnie podczas rozmowy, bo zapłaciłam już zaliczkę, a teraz mam problem z dopłatą różnicy (apartament z dzisiejszego wyboru jest droższy).