Emilbus

(2.13)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (12 z 21)

Jeżeli macie zarezerwowane...
Jeżeli macie zarezerwowane inne przejazdy, na przykład pociągiem na które musicie zdążyć, to nie wybierajcie Emilbusa. Wczoraj dzwoniłam aby dowiedzieć się, czy rozkład jest aktualny - pani przez telefon odpowiedziała, że tak. Następnego dnia przyszłam na przystanek w Dziwnowie nawet 20 minut wcześniej, bus przyjechał 3 minuty po czasie, po czym wysiadło 6 osób. Oprócz mnie i moich dwóch dzieci nikt nie stał na przystanku, więc chcieliśmy wsiąść - czekaliśmy aż inni którzy wyszli z busa wejdą z powrotem (kilka osób wysiadło i poszło lecz niektórzy wysiedli i weszli z powrotem) lecz byliśmy ostatni. Wtedy kierowca zamknął drzwi nic nie mówiąc, a gdy próbowałam otworzyć to powiedział: „ale wie pani że bus jest przepełniony?” Zapytałam się czym w takim przypadku mam dojechać na czas do miejsca docelowego, skoro mam już zarezerwowany bilet intercity PKP. Lecz pan miał nas głęboko w D… i powiedział „to proszę czekać na następny”. Chcieliby państwo okropne traktowanie innych oraz brak pewności że zdążycie gdzieś na czas? W takim razie proszę wybrać Emilbusa

ZhongLi_95pR

13.07.2023

Placówka

Dziwnów, Wybrzeże Kościuszkowskie 6

Nie zgadzam się (0)
Obsługa przez telefon...
Obsługa przez telefon kontaktowy - TRAGICZNA. Pani odbierająca telefon ma klienta w głębokim uszanowaniu a jak coś się nie podoba to twierdzi że szefostwo o wszystkim wie i nie ma po co ich informować. Godziny pracy wyznaczone to jedno a praca to co innego. NIE można NICZEGO załatwić czy się dowiedzieć !

Niezweryfikowany Klient_lfHb

09.02.2021

Placówka

Kamień Pomorski, Dworcowa

Nie zgadzam się (0)
Beznadziejna jakosc uslugi....
Beznadziejna jakosc uslugi. Nie mozna byc pewnym ,ze przejazd bedzie na czas. Ja spoznilam sie przez nich na pociag. Bilet wykupilam online . Bylam podwieziona przez kogos na przystanek - a bus przejechachal kolo mnie 20 min przed czasem . Nawet nie zwalniajac kolo przystanku. Firma umieszcza adnotacje na rachunku,ze nalezy byc 15 min przed odjazdem - ale to nie ma znaczenia bo i tak kierowcow nie obchodzi rozklad jazdy. Po godz 20 nie ma gdzie zasiegnac info czy przejechal wlasnie kolo mnie spozniony bus i czekac nadal czy “moj” przed czasem 12.11.2019

Niezweryfikowany Klient_85Qw

13.11.2019

Placówka

Nie zgadzam się (1)
Jednym słowem katastrofa....
Jednym słowem katastrofa. Dokonałam rezerwacji telefonicznej . Busa miałam zarezerwowanego spod terminalu w Świnoujściu. Przypłynęłam promem o 20.00. Na przystanek dotarłam o 20.05. Bus podjechał o 20.06. Myślę sobie super.... Udałam się w kierunku busa, jedna kierowca wykonał ruch kręcenia głową. Językiem polskim najwyraźniej nie władał....Pomyślałam, że może chce zjeść. Poczekałam grzecznie. O 20.25 kierowca odpalił samochód, chociaż widział cały czas, że siedzę i czekam na swój kurs, po czym odjechał.... Próbowałam dodzwonić się na wszystkie telefony, włącznie z awaryjnym, ale niestety, żaden nie działał. Zostałam z ciężką torbą w Świnoujściu, bez możliwości powrotu zarezerwowanym środkiem lokomocji. Pociąg po 22, dojeżdzą do Śzczecina o 4 rano... Cudowny powrót z wakacji. Wzięłam taksówkę, za którą słono zapłaciłam. Dzwonię rano do Emilbusa- najgorszej na świecie firmy przewozowej i dowiaduję się, że bus nie zabiera pasażerów z terminala w godzinach wieczornych. Nikt nie poinformował mnie o tym, kiedy robiłam rezerwację, mimo że podałam datę, godzinę i przystanek. Infolinia dno, kierowcy dno. Jednym słowem katastrofa.

Niezweryfikowany Klient_rOdq

12.06.2019

Placówka

Świnoujście, Wybrzeże Władysława IV 18A

Nie zgadzam się (0)
FATALNA OBSLUGA KLINTA....
FATALNA OBSLUGA KLINTA. Klient niczego nie może być pewien. Dzisiaj zamówiłam telefonicznie busa, dostałam informację, że bus będzie o godzinie 9:30. Na przystanku byłam u koło 9:20 NIESTETY BUS NIE PRZYJECHAŁ. Przez telefon Pani, która wcześniej zapisała nasze zamówienie, że bus już był. PRZEZ EMILBUS NIEZALATWILAM BARDZO WAZNEJ SORAWY, KOGO MAM POCIAGNAC DO ODPOWIEDZIALNOŚCI? Proszę Właściciela firmy o podwyższenie jakości w Pana firmie bo Pana pracownicy nie dbają o Pana pieniądze i dobre imię Pana Firmy.

zarejestrowany-uzytkownik

13.06.2016

Placówka

Świnoujście, Matejki 12 A 26

Nie zgadzam się (0)
Firma EmilBus jest...
Firma EmilBus jest drugą po PKS firmą przewozową działającą na terenie powiatu Kamieńskiego. Bardzo podoba mi się fakt iż właściciele firmy dbają o jakość podróży Busy są nowe i na prawdę dobrze się prezentują. Pamiętam jak jeszcze półtora roku temu jeździły tam stare busy, a od jakiegoś czasu zastąpione zostały całkowicie nowymi Mercedesami Sprinterami które są jednymi z najlepszych samochodów jeśli chodzi o przewóz osób. W busie zawsze jest ciepło. Bardzo często podróżuję i tylko dwa razy zdarzyło mi się poczuć większy chłód. Kierowca sugerował iż ma polecenie z góry by zmniejszyć temperaturę.( nie wiem jak to odbierać ? czyżby oszczędności lub uszkodzenia? ) Ogólnie w busach jest czysto, a kierowcy są mili. Ceny są na dobrym poziomie. W zależności od chęci przejechanych kilometrów. Plusem uznaję możliwość zakupu biletu miesięcznego co pozwala zaoszczędzić dość dużą kwotę pieniędzy jeśli ktoś jeździ codziennie. Jednak trzeba na prawdę uważać na to na jakim przystanku wysiadamy ponieważ w momencie gdy kierowca nie zauważa stojących na przystanku ludzi, jedzie dalej jeśli w busie nikt nie wygląda na chętnego by wysiąść. Czasem, szczególnie w okresie wakacyjnym zdarza się przepełnienie i osoby podróżujące muszą stać co nie jest bezpieczne. Ogólnie rzecz biorąc polecam przewozy firmą Emilbus jednak trzeba tak jak mówię uważać na to by nie przegapić swojego przystanku ponieważ kierowca nie zawsze może się zatrzymać.

Rafał_1136

03.02.2016

Placówka

Kamień Pomorski, Dworcowa

Nie zgadzam się (1)
Witam. To co...
Witam. To co się dzieje w zachodniopomorskiem z komunikacją pasażerską to jest istny skandal.Głównie chodzi o firmę przewozową emilbus.Byłem z żoną na urlopie w czerwcu,lecz przed sezonem w okolicach Międzyzdrojów.Na początku naszego pobytu było wszystko ok,lecz później dwukrotnie kierowca nie zabrał nas busem, mimo że były miejsca stojące. Przy czym muszę podkreślić,że firma owa posiada busy 15,27 i 35 osobowe,a w porze porannej,kiedy dla przebywających na urlopie jest to pora szczytowa, busy z kamienia pomorskiego przez dziwnówek,dziwnów i międzyzdroje przyjeżdżały te najmniejsze. Po interwencji telefonicznej do firmy, usłyszałem tylko, że "ja panu nic na to nie poradzę". Największym skandalem było jednak to co miało miejsce w dniu naszego wyjazdu – w niedzielę. Po dojeździe do międzyzdrojów czekaliśmy na busa ze Świnoujścia do Szczecina. Przyjechał bus,oczywiście mały, było kilka wolnych miejsc, lecz kierowca nie wpuścił nas do środka,twierdząc,że na wszystkie miejsca posiada REZERWACJĘ. Więc po ponownym telefonie do firmy z żądaniem wyjaśnień, usłyszałęm, że "następne dwa busy posiadają rezerwację", a także to, że trzeba było wcześniej myśleć i teraz mnie to nie obchodzi jak pan dojedzie gdzie pan chce". Muszę powiedzieć,że z takim czymś pierwszy raz się spotkałem. Oczywiście,firma ma prawo wprowadzić rezerwację,ale może w tamtych rejonach nie wiadomo,że MIEJSCA ZAREZERWOWANE WPROWADZA SIĘ W BUSACH POZA REJSOWYCH,ZWŁASZCZA KIEDY W INTERNETOWYM (bo taki tylko jest) ROZKŁADZIE JAZDY NIE MA INFORMACJI O OBOWIĄZKOWEJ REZERWACJI MIEJSC. Druga z firm przewożąca pasażerów na trasie Świnoujście-Szczecin na najbliższy bus nie miała 2 wolnych miejsc,lecz na następny już tak. Lecz ponieważ mieliśmy już zakupione bilety na pociąg ten drugi był o pół godziny za późno. Z tym że,na rozkłądzie drugiej firmy na przystanku widnieje informacja o rezerwacji miejsc. Regio też się nie popisało, bo chyba wiedzą,że niedziela jest dniem wyjazdów,a między 8 a 16 żadnego pociągu. W tym momencie byliśmy jakby w sytuacji bez wyjścia,gdyż nie stać było nas na taksówkę za 300zł. Po około 40 minutach na przystanku w Międzyzdrojach zgromadziło się około 20 osób czekających na jakiekolwiek połączenie do Szczecina i po przekazaniu im przez nas informacji także byli zbulwersowani całą tą sytuacją. W tej sytuacji moglibyśmy wziąć taksówkę-busa , ale w busach tych wchodzi maksymalnie 8 osób,co wychodziłoby już taniej lecz jednak po 40 zł na głowę. (cena biletu w firmach przewozowych 15-18 zł) nie każdy zgodził się na to. Ale dotarliśmy w końcu tą około 20 osobową grupą do szczecina , trochę przypadkiem, gdyż podjechał jakiś prywatny bus do międzyzdrojów. I po ubłaganiu kierowca zawióżł nas do celu. Podsumowując ogólnie, jeżdżąc po Polsce, a proszę wierzyć, że jeździmy z żoną dużo, komunikacja w zachodniopomorskiem wypada najgorzej w kraju. Brak rozkłądów jazdy na przystankach firm emilbus i prywatnych, brak rozkładów w internecie spółki PKS Kamień Pomorski, ogólna niepunktualność, brak kompetentnych konsultantów telefonicznych oraz organizacji w firmie emilbus, jedne z najdroższych biletów w kraju.A ponieważ byliśmy poza sezonem to strach pomyśleć co tam się w sezonie dzieje. Pomyśleć,że dzieje się to tylko 15 km od granicy niemieckiej... Porównując komunikację pomorza polskiego Zachodniopomorskiego z Pomorskim (PKS Gdynia) czy z mierzeji wiślanej (PKS Elbląg) , to uczyć się i jeszcze raz się uczyć od trójmiasta i Elbląga kultury i organizacji. Poza tym dla wyjeżdżających nad morze zdecydowanie polecam bardziej tereny okolic: Jastarnia-Jurata-Władysławowo-Puck-Karwia-Dębki-Białogóra-Stilo-Łeba niż moim zdaniem nieco przereklamowane i drogie Międzyzdroje-Świnoujście-Międzywodzie-Dziwnów-Dziwnówek.

misio79

01.07.2015

Placówka

Świnoujście, Matejki 12 A 26

Nie zgadzam się (2)
Zawsze na czas,zdarzyło...
Zawsze na czas,zdarzyło mi się często jeździć z tą firmą i jestem zadowolona

Małgorzata_2375

17.11.2014

Placówka

Świnoujście, Matejki 12 A 26

Nie zgadzam się (2)
Firma przewozowa oferująca...
Firma przewozowa oferująca transport busami m.in. na linii Świnoujście-Szczecin. Cena biletu zbliżona do konkurencji - PKP. Czas przejazdu konkurencyjny. Siedzenia średnio wygodne, busy są ciasne i sam komfort przejazdu nie należy do najwyższych. Przejazd na linii Świnoujście-Szczecin szczególnie uciążliwy podczas kursu dłuższą trasą przez Stepnicę. Brak odpowiedniej amortyzacji w samochodach oraz stan dróg sprawia, że podróż należy do mało przyjemnych. Miejsca należy rezerwować telefonicznie, pracownik centrali miły i pomocny. Kultura kierowców zależna od konkretnej osoby, firma nie ma ustalonych standardów zachowań.

Łukasz_1238

05.06.2014

Placówka

Świnoujście, Wybrzeże Władysława IV 18A

Nie zgadzam się (0)
Bardzo szybko jeżdżące...
Bardzo szybko jeżdżące busy. Obsługa telefonicznej rezerwacji uprzejma i sprawna. Obsługa w busach nieuprzejma, nieszanująca klientów, niesłuchająca próśb i sugestii klientów. Stan busów bez zagłębiania się w kwestie techniczne jest dobry, siedzenia są wygodne, ale w busach jest ciasno (zbyt mała przestrzeń dla osób wysokich i zbyt wąskie przejście między siedzeniami). Podróż uprzyjemnia muzyka, lecąca z głośników.

zalogowany_użytkownik

04.12.2009

Placówka

Świnoujście, Wybrzeże Władysława IV 18A

Nie zgadzam się (16)
Po pierwsze chciałbym...
Po pierwsze chciałbym odnieść się do złodziejskich cen PKP. Za bilet ze Szczecina do Świnoujścia płaci się 29 złotych od osoby w II klasie. Dla porównania przejazd busem na tej samej trasie (110 km) u przewoźnika PHU „EMILBUS” to koszt 15 zł, czyli praktycznie dwukrotnie mniej. Co prawda, jazda busem jest o wiele mniej bezpieczna, a kierowcy busów jeżdżą zbyt szybko i czasem niebezpiecznie (bo chcą jak najszybciej dowieźć pasażerów na miejsce). Bus był klimatyzowany, przejazd był szybki. Na bagaż było udostępnione dość miejsca. Odjazd odbył się planowo. Przejazd zarezerwowałem telefonicznie (wg wymogów przewoźnika, 2 robocze dni wcześniej). Mogę tylko polecić usługi „EMILBUS’a”.

Mysterious_X

27.08.2009

Placówka

Świnoujście, Matejki 12 A 26

Nie zgadzam się (39)
Witam na pierwszy...
Witam na pierwszy ogień przewozy pasażerskie firma Emilbus na trasie Kamień Pomorski - Świnoujście godzina odjazdu 10:00 cena biletu 9zł 80gr Płace za przejazd banknotem 100zł pojawia się pierwszy problem kierowca nie ma mi wydać a następnie stwierdza żebym poszedł gdzieś rozmienić sam zajęty jest rozmową przez telefon.Rozmieniam pieniądze kupuje bilet ruszamy punktualnie o 10:00 wewnątrz busa panuje porządek działa ogrzewanie i jest włączone radio, które umila podróż.Kierowca prowadzi busa przestrzegając przepisów ruchu drogowego z wyjątkiem tego mówiącego o zakazie rozmów przez telefon komórkowy(zdarza się to trzykrotnie) W Świnoujściu jesteśmy bez żadnych opóźnień.

zarejestrowany-uzytkownik

06.03.2009

Placówka

Kamień Pomorski, Dworcowa

Nie zgadzam się (14)

Emilbus

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Emilbus?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Fatalnie.
Fatalnie.