Opinia użytkownika: Klient_rOdq
Dotycząca firmy: Emilbus
Treść opinii: Jednym słowem katastrofa. Dokonałam rezerwacji telefonicznej . Busa miałam zarezerwowanego spod terminalu w Świnoujściu. Przypłynęłam promem o 20.00. Na przystanek dotarłam o 20.05. Bus podjechał o 20.06. Myślę sobie super.... Udałam się w kierunku busa, jedna kierowca wykonał ruch kręcenia głową. Językiem polskim najwyraźniej nie władał....Pomyślałam, że może chce zjeść. Poczekałam grzecznie. O 20.25 kierowca odpalił samochód, chociaż widział cały czas, że siedzę i czekam na swój kurs, po czym odjechał.... Próbowałam dodzwonić się na wszystkie telefony, włącznie z awaryjnym, ale niestety, żaden nie działał. Zostałam z ciężką torbą w Świnoujściu, bez możliwości powrotu zarezerwowanym środkiem lokomocji. Pociąg po 22, dojeżdzą do Śzczecina o 4 rano... Cudowny powrót z wakacji. Wzięłam taksówkę, za którą słono zapłaciłam. Dzwonię rano do Emilbusa- najgorszej na świecie firmy przewozowej i dowiaduję się, że bus nie zabiera pasażerów z terminala w godzinach wieczornych. Nikt nie poinformował mnie o tym, kiedy robiłam rezerwację, mimo że podałam datę, godzinę i przystanek. Infolinia dno, kierowcy dno. Jednym słowem katastrofa.