PremiumClub

(3.60)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (5 z 5)

Swego czasu zagubiłem...
Swego czasu zagubiłem kartę Premiumclub, którą wykorzystuje się na stacjach Statoil do zbierania punktów. W pewien majowy weekend postanowiłem napisać do przedstawiciela Premiumclub informację o zaginięciu karty oraz zapytałem o możliwość uzyskania nowej, czy też duplikatu. W tym celu wykorzystałem formularz dostępny na stronie internetowej. Nie bardzo wierzyłem w konkretną odpowiedź, a jednak już pierwszego dnia roboczego otrzymałem odpowiedź mailową, która była bardzo wyczerpująca. Obyło się bez rozmowy z konsultantem. Otrzymałem informację, kiedy otrzymam nową kartę, w jaki sposób ją aktywować i zarejestrować. Mail był podpisany imiennie, podany był numer telefonu. Doświadczony wieloma innymi portalami, gdzie często jest brak odpowiedzi lub odpowiedzi są wygenerowane automatycznie, w tym przypadku jestem mile zaskoczony i polecam tą formę kontaktu z Premiumclub.

Mariusz_69

04.06.2013

Kontakt online

Nie zgadzam się (1)
Program lojalnościowy PremiumClub...
Program lojalnościowy PremiumClub należący do Statoil. Oferuje zbieranie punktów lojalnościowych i wymianę ich na prezenty. Na portalu programu możemy dowiedzieć się o aktualnych promocjach, sprawdzić stan konta lub prześwietlić historię naszego konta. Na stronie portalu możemy zamienić punkty na nagrody. Każdy uczestnik otrzymuje do dyspozycji dwie karty do zbierania punktów.lojalnościowych. PremiumClub oferuje swoim użytkownikom do dyspozycji infolinię w której możemy np. w razie utraty karty zamówić nową. W przeszłości partnerami były miedzy innymi takie firmy jak "KFC", "PIZZA HUT" czy "EMPIK" to dawało większe możliwości zbierania punktów czy też wymianę ich na nagrody u tych partnerów. Obecnie program oferuje zbieranie punktów u takich partnerów jak stacje benzynowe "STATOIL'', odzież termoaktywną ''NORDRE'', ubezpieczenia w "LINK4", biuro podróży "ADRIATYK" i ofertę "Deutsche Banku". Na każdej stacji benzynowej możemy otrzymać aktualny katalog nagród, ponadto na stronie programu są liczne promocje i nowości katalogowe. Minusem jest systematyczny wzrost "cen" nagród katalogowych. Strona internetowa, infolinia i partnerzy stwarzają że uczestnik programu dobrze i w zrozumiały sposób uzyskuje potrzebne mu informacje.

KOS

10.06.2011

Placówka

Nie zgadzam się (1)
Portal należący do...
Portal należący do firmy paliwowej Statoil. Dzięki temu portalowi można na bieżąco śledzić punkty, które się uzbierało. Oprócz tego na portalu można wymienić zdobyte punkty na nagrody. Dość ważnym wg mnie jest zakładka, gdzie można sprawdzić, czy w najbliższym okresie stracą ważność jakieś punkty. Nie wszystkie firmy coś podobnego podają. Tych zakładek jest bardzo dużo i każda coś wnosi. Należy także nadmienić, że cała strona jest przyjazna dla oka i chętnie się ją ogląda.

zarejestrowany-uzytkownik

06.11.2010

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Chcę opisać swoje...
Chcę opisać swoje kontakty z instytucją zwaną Premium Klub, jest to program partnerski. Sprawa zaczyna się w 2004 roku gdy w empiku założyłem sobie pierwszą kartę premium, ale ze w moim mieście prócz empiku nie było żadnych partnerów, to z karty nie korzystałem, uległa ona zniszczeniu i o niej zapomniałem. W 2008 roku założyłem sobie od nowa kartę premium. Tym razem na stacji STATOIL. I tak gromadziłem punkty. Aż kilka dni temu postanowiłem sprawdzić ile ich mam. Po wejściu na stronę i próbie zalogowania się uzyskałem komunikat, abym skontaktował się z administratorem. Znalazłem zakładkę "kontakt " i napisałem meila z opisanie swojego problemu. Na drugi dzień uzyskałem odpowiedź w której poproszono mnie o dane kontaktowe ( podałem je, są one wymagane przy rejestracji karty ). W odpowiedzi uzyskałem wiadomość ze są na mnie zarejestrowane dwie karty i wszelkie punkty z drogiej ( tej którą dostałem na stacji STATOIL ) admin ma prawo mi skasować razem z punktami ( zostało to poparte punktem regulaminu ). ale ja nie odpuściłem i zagłębiłem się w ten regulamin. Znalazłem lukę. W momencie zakładania pierwszej karty nie miałem 18 lat ( a jest to warunek konieczny ) dodatkowo napisałem, ze nie dostawałem żadnych sygnałów od klubu i uznałem ze moje konto zostało skasowane. Na koniec uzyskałem informację iż admin wyjątkowo zgodził się połączyć moje dwa konta i zachować wszystkie punkty ( tak naprawdę usunięto tylko konto z 2004 roku ponieważ na nim było 0 punktów ) i ze została wysłana do mnie nowa karta premium. Sprawa została załatwiona bardzo szybko ( jak na kontakt elektroniczny ) i bez zbędnych problemów.

Kamil_71

01.11.2009

Placówka

Nie zgadzam się (25)
Podana data i...
Podana data i godzina to była moja ostatnia przeprowadzona rozmowa z infolinią PremiumClub. Jest to program lojalnościowy dla klientów min. sieci Statoil, PizzaHut, KFC oraz EuroBanku. Przez okres około 3 miesięcy czekałem na połaczenie punktów z dwóch kart lojalnościowych. Pierwsze rozmowy z infolinią kończyły się na prośbe o dłuższy czas oczekiwania na przesłanie moich danych z firmy partnerskiej. Po tak długim czasie bezskutecznego oczekiwania, postanowiłem doprowadzić sprawę do końca. W ciągu tygodnia wykonałem 3 telefony na numer infolinii. W poniedziałek 17.08 przyjęto moje zgłoszenie i poinformowano mnie, iz konta zostaną połączone w przeciągu 24 h. W środę 19.08 - konta były nadal nie połaczone, więc wykonałem kolejny telefon. Tym razem pojawił się pierwotny problem braku dokumentów z firmy partnerskiej. Nastapiła ewidentna sprzeczność w wyjaśnieniach. Jedyną receptą na mój problem była prośba o dalsze oczekiwanie na dokumenty. Pani zasłaniała się brakiem kompetencji ale również nie zaproponowała żadnej pomocy ze strony infolinii. Rozmowa zakończyła zupełnie bezproduktywnie - ja zarządałem sporządzenie notaki na moim koncie domagającej się jak najszybszego wyjaśnienia tej sprawy i spowodowania połaczenia obu kont. Jest przekonany że ta notka nie została sporządzona zgodnie z moja dyspozycją - ponieważ była tylko słownie przyjęta - nawet bez jednej prośby o potórzenie zdania. W piątek zadzwnoiłem po raz trzeci i znowu spotkałem się ze ścianą niemocy infolinni - Pani w końcu powiedziała że jej rola nie polega na załatwianiu czegokolwiek ale na informowaniu - jak sama nazwa wskazuje - infolinia. Moje obserwacje ze wszystkich 3 rozmów to:1. Braki w wiedzy o procedurach wewnatrz firmy, 2. Brak skupieniu się na problemie klienta. 3.Brak procedury pomocy klientowi w takiej sytuacji. 4. Zauważyłem też ciekawą zasadę - w poniedziałek Pani jeszcze mi się przedstwiła a w kolejnych dniach już nie. Na moje pytanie o Pani dane otrzymałem jedynie słowa: "infolinia PremiumClub". 5. Niska jakość techniczna połączenia - na początku bardzo słychać jest konsultantów - w 2 krotnie na 3 przypadki. Ogólnie oceniam w tej sytuacji zachowanie konsultantek bardzo nisko w wymienionych wyżej powodów.

zarejestrowany-uzytkownik

25.08.2009

Placówka

Nie zgadzam się (20)

PremiumClub

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż PremiumClub?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Swego czasu zagubiłem...
Swego czasu zagubiłem kartę Premiumclub, którą wykorzystuje się na stacjach Statoil do zbierania punktów. W pewien majowy weekend postanowiłem napisać do przedstawiciela Premiumclub informację o zaginięciu karty oraz zapytałem o możliwość uzyskania nowej, czy też duplikatu. W tym celu wykorzystałem formularz dostępny na stronie internetowej. Nie bardzo wierzyłem w konkretną odpowiedź, a jednak już pierwszego dnia roboczego otrzymałem odpowiedź mailową, która była bardzo wyczerpująca. Obyło się bez rozmowy z konsultantem. Otrzymałem informację, kiedy otrzymam nową kartę, w jaki sposób ją aktywować i zarejestrować. Mail był podpisany imiennie, podany był numer telefonu. Doświadczony wieloma innymi portalami, gdzie często jest brak odpowiedzi lub odpowiedzi są wygenerowane automatycznie, w tym przypadku jestem mile zaskoczony i polecam tą formę kontaktu z Premiumclub.