Opinia użytkownika: KOS
Dotycząca firmy: PremiumClub
Treść opinii: Program lojalnościowy PremiumClub należący do Statoil. Oferuje zbieranie punktów lojalnościowych i wymianę ich na prezenty. Na portalu programu możemy dowiedzieć się o aktualnych promocjach, sprawdzić stan konta lub prześwietlić historię naszego konta. Na stronie portalu możemy zamienić punkty na nagrody. Każdy uczestnik otrzymuje do dyspozycji dwie karty do zbierania punktów.lojalnościowych. PremiumClub oferuje swoim użytkownikom do dyspozycji infolinię w której możemy np. w razie utraty karty zamówić nową. W przeszłości partnerami były miedzy innymi takie firmy jak "KFC", "PIZZA HUT" czy "EMPIK" to dawało większe możliwości zbierania punktów czy też wymianę ich na nagrody u tych partnerów. Obecnie program oferuje zbieranie punktów u takich partnerów jak stacje benzynowe "STATOIL'', odzież termoaktywną ''NORDRE'', ubezpieczenia w "LINK4", biuro podróży "ADRIATYK" i ofertę "Deutsche Banku". Na każdej stacji benzynowej możemy otrzymać aktualny katalog nagród, ponadto na stronie programu są liczne promocje i nowości katalogowe. Minusem jest systematyczny wzrost "cen" nagród katalogowych. Strona internetowa, infolinia i partnerzy stwarzają że uczestnik programu dobrze i w zrozumiały sposób uzyskuje potrzebne mu informacje.