Opinia użytkownika: Kamil_71
Dotycząca firmy: PremiumClub
Treść opinii: Chcę opisać swoje kontakty z instytucją zwaną Premium Klub, jest to program partnerski. Sprawa zaczyna się w 2004 roku gdy w empiku założyłem sobie pierwszą kartę premium, ale ze w moim mieście prócz empiku nie było żadnych partnerów, to z karty nie korzystałem, uległa ona zniszczeniu i o niej zapomniałem. W 2008 roku założyłem sobie od nowa kartę premium. Tym razem na stacji STATOIL. I tak gromadziłem punkty. Aż kilka dni temu postanowiłem sprawdzić ile ich mam. Po wejściu na stronę i próbie zalogowania się uzyskałem komunikat, abym skontaktował się z administratorem. Znalazłem zakładkę "kontakt " i napisałem meila z opisanie swojego problemu. Na drugi dzień uzyskałem odpowiedź w której poproszono mnie o dane kontaktowe ( podałem je, są one wymagane przy rejestracji karty ). W odpowiedzi uzyskałem wiadomość ze są na mnie zarejestrowane dwie karty i wszelkie punkty z drogiej ( tej którą dostałem na stacji STATOIL ) admin ma prawo mi skasować razem z punktami ( zostało to poparte punktem regulaminu ). ale ja nie odpuściłem i zagłębiłem się w ten regulamin. Znalazłem lukę. W momencie zakładania pierwszej karty nie miałem 18 lat ( a jest to warunek konieczny ) dodatkowo napisałem, ze nie dostawałem żadnych sygnałów od klubu i uznałem ze moje konto zostało skasowane. Na koniec uzyskałem informację iż admin wyjątkowo zgodził się połączyć moje dwa konta i zachować wszystkie punkty ( tak naprawdę usunięto tylko konto z 2004 roku ponieważ na nim było 0 punktów ) i ze została wysłana do mnie nowa karta premium. Sprawa została załatwiona bardzo szybko ( jak na kontakt elektroniczny ) i bez zbędnych problemów.