Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: PremiumClub

Treść opinii: Podana data i godzina to była moja ostatnia przeprowadzona rozmowa z infolinią PremiumClub. Jest to program lojalnościowy dla klientów min. sieci Statoil, PizzaHut, KFC oraz EuroBanku. Przez okres około 3 miesięcy czekałem na połaczenie punktów z dwóch kart lojalnościowych. Pierwsze rozmowy z infolinią kończyły się na prośbe o dłuższy czas oczekiwania na przesłanie moich danych z firmy partnerskiej. Po tak długim czasie bezskutecznego oczekiwania, postanowiłem doprowadzić sprawę do końca. W ciągu tygodnia wykonałem 3 telefony na numer infolinii. W poniedziałek 17.08 przyjęto moje zgłoszenie i poinformowano mnie, iz konta zostaną połączone w przeciągu 24 h. W środę 19.08 - konta były nadal nie połaczone, więc wykonałem kolejny telefon. Tym razem pojawił się pierwotny problem braku dokumentów z firmy partnerskiej. Nastapiła ewidentna sprzeczność w wyjaśnieniach. Jedyną receptą na mój problem była prośba o dalsze oczekiwanie na dokumenty. Pani zasłaniała się brakiem kompetencji ale również nie zaproponowała żadnej pomocy ze strony infolinii. Rozmowa zakończyła zupełnie bezproduktywnie - ja zarządałem sporządzenie notaki na moim koncie domagającej się jak najszybszego wyjaśnienia tej sprawy i spowodowania połaczenia obu kont. Jest przekonany że ta notka nie została sporządzona zgodnie z moja dyspozycją - ponieważ była tylko słownie przyjęta - nawet bez jednej prośby o potórzenie zdania. W piątek zadzwnoiłem po raz trzeci i znowu spotkałem się ze ścianą niemocy infolinni - Pani w końcu powiedziała że jej rola nie polega na załatwianiu czegokolwiek ale na informowaniu - jak sama nazwa wskazuje - infolinia. Moje obserwacje ze wszystkich 3 rozmów to:1. Braki w wiedzy o procedurach wewnatrz firmy, 2. Brak skupieniu się na problemie klienta. 3.Brak procedury pomocy klientowi w takiej sytuacji. 4. Zauważyłem też ciekawą zasadę - w poniedziałek Pani jeszcze mi się przedstwiła a w kolejnych dniach już nie. Na moje pytanie o Pani dane otrzymałem jedynie słowa: "infolinia PremiumClub". 5. Niska jakość techniczna połączenia - na początku bardzo słychać jest konsultantów - w 2 krotnie na 3 przypadki. Ogólnie oceniam w tej sytuacji zachowanie konsultantek bardzo nisko w wymienionych wyżej powodów.