Opinia użytkownika: Mariusz_69
Dotycząca firmy: PremiumClub
Treść opinii: Swego czasu zagubiłem kartę Premiumclub, którą wykorzystuje się na stacjach Statoil do zbierania punktów. W pewien majowy weekend postanowiłem napisać do przedstawiciela Premiumclub informację o zaginięciu karty oraz zapytałem o możliwość uzyskania nowej, czy też duplikatu. W tym celu wykorzystałem formularz dostępny na stronie internetowej. Nie bardzo wierzyłem w konkretną odpowiedź, a jednak już pierwszego dnia roboczego otrzymałem odpowiedź mailową, która była bardzo wyczerpująca. Obyło się bez rozmowy z konsultantem. Otrzymałem informację, kiedy otrzymam nową kartę, w jaki sposób ją aktywować i zarejestrować. Mail był podpisany imiennie, podany był numer telefonu. Doświadczony wieloma innymi portalami, gdzie często jest brak odpowiedzi lub odpowiedzi są wygenerowane automatycznie, w tym przypadku jestem mile zaskoczony i polecam tą formę kontaktu z Premiumclub.