NZOZ Medyk

(2.73)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (11 z 13)

W medyku obsługa...
W medyku obsługa zawsze jest profesjonalna zarówno u specjalistów dla dzieci jak i dla dorosłych. Na rejestracji również bez zarzutu. W przychodni zawsze panuje porządek i jest czysto. Jedyny minus to kolejki, ale to jak w całej służbie zdrowia no i te wąskie korytarze.

zalogowany_użytkownik

21.05.2015

Placówka

Rzeszów, Szopena

Nie zgadzam się (1)
W piątek rano...
W piątek rano udałam sie do tej przychodni w celu zrobienia badań okresowych do pracy. Przyszłam jakieś 20 minut przed otwarciem rejestracji i byłam juz 5 w kolejce. Zanim otwarto rejestracje za mna juz była ogromna kolejka ludzi, współczułam im tego czekania. Punkt siódma Panie zaczęły obsługiwać pacjentów. Mają tam fajny system dzieki czemu ludze sa kierowani do różnych specjalistó na zmiane dzięki czemu nie ma niepotrzebnych kolejek a ludzie wymieniaja sie pod gabunetami. Ku mojemu zaskoczeniu badanie to trwalo bardzo krótko i w ciagu 1,5 godziny załatwiłam całość, łącznie z powrotem do domu.

Badacz_1

20.09.2012

Placówka

Rzeszów, Jagiellońska

Nie zgadzam się (0)
Mimo wielu opinii...
Mimo wielu opinii muszę powiedzieć, że ja na dzień dzisiejszy zadowolony jestem z usług tej przychodni. Jak na razie byłem tam dopiero dwa razy i to tylko na kontroli z moją malutką córeczką ale sam na siebie tez już złożyłem deklarację. Obsługa bardzo miła i sympatyczna szczególnie Pan doktor Witold S. który badał moją córeczkę. Póki co polecam a za jakiś czas będę mieć więcej informacji.

d_27

09.02.2012

Placówka

Kluczbork, ul. Grunwaldzka 20

Nie zgadzam się (0)
Przychodnia znajduje sié...
Przychodnia znajduje sié nie w centrum miasta ale nie ma rzadnyh problemów z dojazdem autobusem albo tramwajem.Gabinet jest w 10 minutach od przystanku,obok wejścia wiszą tablica z NFZ, nazwą i adresem przychodni,nie było tylko podanych godzin otwarcia.W środku panował pożądek.Na stoliku obok krzesiel były akurat poukladane ulotki i jakaś prasa. Mialem wyznaczony termin o 16:00,ale przyszedlem wcześnej.Za kilka minut wyszła dentystka i zaprosiła mnie do gabinetu, bo osoba na 15:30 nie przyszła.Asystentka zapytała o dokumenty i prosiła żeby usiądlem się w krzeslo,za chwile pojawiła się Pani dentyst.Lekarz jak rownież i jego asystenta były kulturalne i miłe.W gabinecie panowal pożądek. Dentysta była ubrana w czysty i wyprasowany szlafrok. Stomatolog wszystko wytlumaczyła co będzie robiła po kolei. Jak skonczyła zaproponowała następny termin przyjęcia,i zapytała czy odpowiada mnie.

Alexus

12.12.2011

Placówka

Kraków, Władysława Zielieńskiego 2

Nie zgadzam się (1)
Jestem bardzo niezadowolona...
Jestem bardzo niezadowolona z wizyty lekarskiej. Po pierwsze musiałam długo czekać, ponieważ lekarka wyszła z gabinetu podczas wizyty pacjentki przede mną i ok.20 minut rozmawiała ze znajomą w recepcji. Podczas wizyty nawet nie podniosła na mnie wzroku znad wypełnianej dokumentacji, nie zadała żadnego pytania, nie mówiąc o badaniu. Na moją sugestię, że przyczyną objawów może być kręgosłup i prośbę o skierowanie na RTG - wypisała skierowanie i poleciła zgłosić się ze zdjęciem. Ponadto w gabinecie obecna była młoda osoba, chyba praktykantka, jednak jej roli i prawa do obecności podczas wizyty nikt mi nie wyjaśnił.

ola_27

15.07.2011

Placówka

Kluczbork, ul. Grunwaldzka 20

Nie zgadzam się (2)
Przychodnia mieści się...
Przychodnia mieści się w szpitalu, ciasnego parkingu nawet nie będę komentować,ale choć ciasny to przynajmniej niepłatny. Rejestracja do specjalistów oczywiście niezbyt łatwa, gdyż kolejki są niewyobrażalne,ale nawet jak już zarejestrujemy się do specjalisty i nadejdzie długo oczekiwany dzień wizyty to powinniśmy zarezerwować sobie niemal cały dzień na spędzenie w kolejce do gabinetu.Część pacjentów jest rejestrowana na tzw. "godziny", a część na "od do",czyli np.od.godz.8 do14. Ostatecznie mamy długą kolejkę pod gabinetem i wyczytywanie pacjentów lub po prostu wolną amerykankę z kolejnością wejść. Ostatnio czas oczekiwania na wejście do gabinetu:ponad 4 godz.... A nie prościej byłoby powrócić do numerków lub ustalić jednolity sposób przyjmowania?

zalogowany_użytkownik

05.11.2010

Placówka

Biskupiec, Armii Krajowej 8

Nie zgadzam się (0)
w dniu dzisiejszym...
w dniu dzisiejszym byłam umówiona na wizytę u lekarza - wizyta umawiana była telefonicznie na konkretną godzinę. Ze względu na problemy z dojazdem spóźniłam się jakieś 15 min. Nie stanowiło to jednak problemu, musiałam jedynie poczekać chwilę, aż Pani Doktor przyjmie pacjentkę, która przyszła przede mną. Zarówno Panie w recepcji, jak i Pani Doktor były bardzo sympatyczne. Przy recepcji nie musiałam czekać, zaraz zapytano mnie do kogo przyszłam i wskazano miejsce, gdzie mogę poczekać, co nie trwało też długo. Obsługa pacjenta sprawna i w sympatycznej atmosferze. Koszt wizyty 50 zł, czyli nie aż tak drogo. Miejsce urządzone skromnie, ale funkcjonalnie. Ogólne wrażenie - pozytywne.

zarejestrowany-uzytkownik

02.12.2009

Placówka

Sosnowiec, Kaliska 41

Nie zgadzam się (37)
Chciałem zarejestrować córkę...
Chciałem zarejestrować córkę do lekarza, aby wykonać badanie okresowe dla sześciolatków. Z uwagi na fakt, że często jest ciężko się dodzwonić, przyjechałem bezpośrednio do przychodni. rejestracja oficjalnie jest o 8, ale pojawiłem się wcześniej, żeby zająć kolejkę. Przede mną była tylko jedna pani. Pielęgniarka przyszła po chwili i zaczęła otwierać punkt rejestracji. W międzyczasie przyszła jeszcze jedna pani, która wyraźnie była w bliskich relacjach z panią pielęgniarką. Rozmawiały podczas, gdy pielęgniarka doprowadzała wszystko do porządku. Nie było jeszcze godziny 8, ale pielęgniarka zaczęła już rejestrację. Jednak zaczęła od swojej zanjomej. Ponieważ pani, która była przede mną nie protestowała, ja też tego nie zrobiłem. trochę obawiałem się, że pani pielęgniarka poczeka w takim wypadku do 8 (być może pani, która była pierwsza w kolejce, doszła do tego samego zdania). Gdy przyszła moja kolej, powiedziałem o co mi chodzi. Pielęgniarka powiedziała mi, że musi zarejestrować moją córkę do dzieci zdrowych(niczego innego nie oczekiwałem - gdyż jest zdrowa i miała zrobić tylko bilans), więc będzie to godzina późniejsza. Zapisała ją na godzinę 12:50. Z córką do lekarza poszła moja partnerka i okazało się, że moja córka została zarejestrowana do dzieci chorych. Pielęgniarka próbowała wmówić mojej partnerce, że to ja popełniłem błąd - co było absolutną nieprawdą. Okazało się, że również pani doktor jest zdziwiona, bo tak późno zwykle nie przyjmuje zdrowych dzieci(co akurat jest dziwne, bo takie dzieci najlepiej by było przyjmować popołudniami - po szkole, po pracy rodziców). Kolejny raz ta przychodnia nie spełniła moich oczekiwań i chyba trzeba się zastanowić nad wyborem innej - bo w tej chwili jedyny plus jaki widzę, to bliska lokalizacja.

Dust_colector

02.12.2009

Placówka

Świdnica, Łukasińskiego 26

Nie zgadzam się (27)
Córeczka choruje, więc...
Córeczka choruje, więc poszedłem z nią do lekarza. Spodziewałem się opóźnienia przy wejściu do gabinetu i się "nie rozczarowałem". Rozumiem, że czasem wizyty mogą się przedłużać, ale tu problem był inny. Dzieci były rejestrowane w odstępie 5 minutowym(gdy przyszliśmy w gabinecie była osoba na godzinę 9:10, potem wchodziły na 9:15 i 9:20) - taka sytuacja jest wręcz kuriozalna.Jeśli nie ma miejsca, to się nie dopisuje więcej pacjentów... Duża ilość pacjentów -> skrócony czas na pacjenta -> pośpiech -> niedokładna diagnoza. Dla mnie nie do pomyślenia jest sytuacja, gdy lekarka (dr A.B.) popędza moje dziecko przy ubieraniu/rozbieraniu. Przedstawiłem też wyniki z jednego labolatorium, gdzie u mojej córki wykryto lamblie. Lekarka stwierdziła, że tam zawsze wychodzą wyniki dodatnie(akurat robiliśmy kilkukrotnie - również dla reszty rodziny - i nie mogę się zgodzić ze stwierdzeniem Pani doktor) i żebym powtórzył badania u nich w placówce(ewentualnie w szpitalu w Świdnicy). Faktem jest jednak, że w Świdnicy nikomu nie znaleziono lamblii i to nawet mówił mi kiedyś ordynator oddziału dziecięcego, u którego byliśmy prywatnie. Sam właśnie polecał to labolatorium we Wrocławiu

Dust_colector

03.11.2009

Placówka

Świdnica, Łukasińskiego 26

Nie zgadzam się (18)
Sieć przychodni i...
Sieć przychodni i gabinetów lekarskich bardzo profesjonalna.Można się udać do najlepszych specjalistów w swojej dziedzinie.Niestety terminy wizyt są bardzo odległe i niekiedy wymagają paru miesięcy oczekiwania.Najlepiej jest umawiać się na wizytę osobiście , gdyż telefonicznie bardzo rzadko uda się to zrobić. Najczęściej jest zajęte lub panie z rejestracji nie odbierają telefonu.Gabinety są bardzo zadbane , czyste i posiadają nowoczesny sprzęt w porównaniu do osiedlowych przychodni.Istnieje możliwość prywatnych wizyt , co pozwala skrócić czas oczekiwania. Bardzo często są też organizowane w przychodni akcje związane z bezpłatnymi badaniami dla pacjentów. Szeroka gama specjalistów , nowoczesny sprzęt sprawiają , że Medyk ma bardzo dużo pacjentów , nie tylko z Rzeszowa ale także z okolicznych miejscowości.Ogólnie przychodnia jest bardzo dobra , niestety problem rejestracji i długie terminy oczekiwania na wizytę sprawiają , że pacjenci są sfrustrowani.

Maja_37

27.10.2009

Placówka

Rzeszów, Szopena

Nie zgadzam się (22)
Wybrałem się na...
Wybrałem się na wizytę okulistyczną, wykorzystując ubezpieczenie, które mam wykupione przez zakład pracy. Z uwagi na fakt, że traktowany jestem jako klient prywatny, a nie pacjent z kasy chorych, udało mi się umówić na następny dzień. Niestety w dniu wizyty została ona przeniesiona o 2 dni. Jak to zwykle bywa, do gabinetu wszedłem z 25-minutowym opóźnieniem. Pan doktor zapytał mnie o powód wizyty, okulary jakie w tej chwili noszę. Odpowiedź zbagatelizował, pobieżnie mnie zbadał. Założył szkła, w których dobrze widziałem, jednak nie dodawał cylindrów, które towarzyszą moim szkłom od dzieciństwa. Więcej uwagi poświęcił na próby zachęcenia mnie do zapisania się do niego na ćwiczenia akomodacji oka, niż na fachowe badania.

Dust_colector

30.07.2009

Placówka

Świdnica, Łukasińskiego 26

Nie zgadzam się (20)

NZOZ Medyk

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż NZOZ Medyk?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?