Frederic Moreno

(2.58)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (6 z 8)

Ostrzegam przed fryzjerką...
Ostrzegam przed fryzjerką (dane osobowe usunięte) nie ma pojęcia o farbowaniu włosów do tego jest arogancka. Nie dość ze nie umie się przyznać do błędu i przeprosić klientkę to jeszcze szczeka i łaskę robi. To się w głowie nie mieści jak oni w tym salonie traktują klienta! Ważniejsza jest fryzjerka i jej fochy niż satysfakcja klienta.! Omijajcie ten salon z daleka. !!!

Niezweryfikowany Klient_dsBI

12.02.2019

Placówka

Warszawa, al. Jana Pawła II 82

Nie zgadzam się (0)
NIestety...zakładając, że pójdę...
NIestety...zakładając, że pójdę do porządnego salonu i dam trochę więcej pieniędzy za dobre cięcie, bardzo się przeliczyłam. Z całym przekonaniem i odpowiedzialnością stwierdzam, że pani Anna (rude krótkie włosy) nie ma pojęcia o strzyżeniu. Przed usługą przy recepcji prosiłam o fryzjera, który dobrze sobie radzi z krótkimi włosami, a tymczasem pani Ania, która została mi "przydzielona" nie zna podstaw porządku strzyżenia. Włosy przycinanie w różnych miejscach wybiórczo, a nie po kolei, w rezultacie z końcówek porobione "schody" na całej głowie, jedna strona dłuższa od drugiej o 2 cm! Dodatkowo pewność siebie z lekką arogancją pani Ani sprawia, że niezadowolenie po takim cięciu jest jeszcze większe. Fatalna usługa za nieadekwatną cenę.

Kamola

04.01.2016

Placówka

Warszawa, al. Jana Pawła II 82

Nie zgadzam się (0)
NIestety...zakładając, że pójdę...
NIestety...zakładając, że pójdę do porządnego salonu i dam trochę więcej pieniędzy za dobre cięcie, bardzo się przeliczyłam. Z całym przekonaniem i odpowiedzialnością stwierdzam, że pani Anna (rude krótkie włosy) nie ma pojęcia o strzyżeniu. Przed usługą przy recepcji prosiłam o fryzjera, który dobrze sobie radzi z krótkimi włosami, a tymczasem pani Ania, która została mi "przydzielona" nie zna podstaw porządku strzyżenia. Włosy przycinanie w różnych miejscach wybiórczo, a nie po kolei, w rezultacie z końcówek porobione "schody" na całej głowie, jedna strona dłuższa od drugiej o 2 cm! Dodatkowo pewność siebie z lekką arogancją pani Ani sprawia, że niezadowolenie po takim cięciu jest jeszcze większe. Fatalna usługa za nieadekwatną cenę.

Kamola

04.01.2016

Placówka

Warszawa, Jana Pawła II 82

Nie zgadzam się (0)
Swoją wizytę odbyłam...
Swoją wizytę odbyłam 4.05.13 ok. godziny 17. Byłam umówiona telefonicznie. Po moim przybyciu przywitała mnie Pani na recepcji i zaproponowała powieszenie płaszcza w szafie. Poprosiła abym usiadła i chwilę poczekała na fryzjerkę. Po ok.2 minutach przyszła p. fryzjerka wskazało mi miejsce przy lustrze i zapytała o moje oczekiwania. Wysłuchała to co mam do powiedzenia, jednocześnie oglądając włosy, a następnie doradziła, abym delikatnie zmieniła swoją koncepcję ze względu na stan włosów (chciałam je pocieniować, ale podpowiedziała mi, że włosy będą się puszyły i będę miała pokusę prostowania włosów, a doradziłą mi odstawienie prostownicy). Następnie Pani umyła mi włosy (troszkę szarpała mi włosy, co nie było przyjemne) i nałożyła na kilka minut maseczkę. Następnie po osuszeniu włosów przeszła do cięcia. Fryzjerka sprawnie obcieła włosy, zgodnie ustaleniami, następnie je wysuszyła i wymodelowała. W trakcie pracy odpowiadała na wszystkie moje pytania dotyczące późniejszej pielęgnacji i zaproponowała kupno produktów z salonu - nie była przy tym nachalna i zrozumiała gdy powiedziałam, że ze względu na cenę nie zdecyduję się na zakup.Efekt końcowy był bardzo fajny, nie mam problemów z pielęgnacją włosów, teraz mogę je układać zarówno w loki jak i na prosto (bez prostownicy).Za usługę zapłaciłam 69zł (były włosy długie, teraz są do ramion), dostałam także kartę do zbierania pieczątek, która po kilku wizytach daje możliwość darmowych zabiegów.Jedyne do czego można się "przyczepić" to brak dodatkowych chęci dogodzenia klientowi, jak np. propozycja przeczytania gazety, kawa czy herbata - co w innych salonach jest często proponowane.I jeszcze jedna rzecz - podczas mycia głowy mój wzrok był skierowany na sufit - a tam, na wywietrzniku, chyba klimatyzacji - tony kurzu! Zniechęcające i obrzydliwe - mogliby coś z tym zrobić, aczkolwiek pewnie czyszczenie klimatyzacji należy do zarządzających Centrum Handlowym.Polecam gorąco.

zarejestrowany-uzytkownik

09.05.2013

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Obsługa u fryzjera...
Obsługa u fryzjera przebiegała BARDZO sprawnie - mimo że w salonie było kilka osób, nie musiałam w ogóle czekać w kolejce. Recepcjonistka poprosiła mnie o zostawienie rzeczy w szafie (była przy tym bardzo miła) i już po chwili byłam obsługiwana przez fryzjerkę. Kobieta nie była bardzo młoda - miała około 35 lat. Była miła i uprzejma, ale niestety nie potrafiła mi doradzić. Fryzjerka oczekiwała, że powiem jej dokładnie, jak ma mnie obciąć, ja natomiast po wizycie u fryzjera oczekuję nie tylko fachowego cięcia, ale również porady co do tego, jak powinna wyglądać moja fryzura. Po dość długiej rozmowie ustaliłyśmy co i jak i fryzjerka rozpoczęła mycie, strzyżenie, itd. Strzyżenie było bardzo dokładne i wysokiej jakości, widać, że kobieta znała się na swoim fachu. Przy tym wszystkim jednak widać było, że salon jest jednym z oddziałów sieci, bo cała usługa nie miała żadnego charakteru, była zupełnie jałowa, jak zakupy w supermarkecie, a fryzjerka nie zamieniła ze mną prawie ani jednego słowa. Pozytywem, poza przesadzonym profesjonalizmem w obsłudze, była tu cena, jak na "sieciówkę", niewygórowana - 69zł.

Agacia

06.11.2012

Placówka

Warszawa, Jana Pawła II 82

Nie zgadzam się (1)
Salon znajduje się na...
Salon znajduje się na parterze centrum handlowego i nie przykuwa zbytnio uwagi osoby przechodzącej. Salon jest jednym z droższych co w połączeniu z jego wizerunkiem sugeruje wysoki poziom obsługi. Pierwszym kontaktem jaki nawiązałem w salonie były dwie pracownice "recepcji", niezainteresowane klientami wchodzącymi i oczekujące na wyjście z inicjatywą ze strony klienta. Pracownice nie witają się z klientami przechodząc automatycznie do części związanej z tym czego potrzebuje klient - co znacznie skraca czas pobytu w salonie, jednak nie tworzy specjalnej atmosfery i podnoszenia wartości klienta. Czas oczekiwania na strzyżenie wynosił 50 minut. Fryzjerka strzygąca - posiadała wiedzę i umiejętności jednak jeżeli chodzi o sposób podejścia i burknięcie na klientkę stojącą obok i utrudniającą nieznacznie wykonywanie pracy to spokojnie można ją ocenić na -4.

zarejestrowany-uzytkownik

26.08.2012

Placówka

Warszawa, al. Jana Pawła II 82

Nie zgadzam się (4)

Frederic Moreno

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Frederic Moreno?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Ostrzegam przed fryzjerką...
Ostrzegam przed fryzjerką (dane osobowe usunięte) nie ma pojęcia o farbowaniu włosów do tego jest arogancka. Nie dość ze nie umie się przyznać do błędu i przeprosić klientkę to jeszcze szczeka i łaskę robi. To się w głowie nie mieści jak oni w tym salonie traktują klienta! Ważniejsza jest fryzjerka i jej fochy niż satysfakcja klienta.! Omijajcie ten salon z daleka. !!!