Opinia użytkownika: Agacia
Dotycząca firmy: Frederic Moreno
Treść opinii: Obsługa u fryzjera przebiegała BARDZO sprawnie - mimo że w salonie było kilka osób, nie musiałam w ogóle czekać w kolejce. Recepcjonistka poprosiła mnie o zostawienie rzeczy w szafie (była przy tym bardzo miła) i już po chwili byłam obsługiwana przez fryzjerkę. Kobieta nie była bardzo młoda - miała około 35 lat. Była miła i uprzejma, ale niestety nie potrafiła mi doradzić. Fryzjerka oczekiwała, że powiem jej dokładnie, jak ma mnie obciąć, ja natomiast po wizycie u fryzjera oczekuję nie tylko fachowego cięcia, ale również porady co do tego, jak powinna wyglądać moja fryzura. Po dość długiej rozmowie ustaliłyśmy co i jak i fryzjerka rozpoczęła mycie, strzyżenie, itd. Strzyżenie było bardzo dokładne i wysokiej jakości, widać, że kobieta znała się na swoim fachu. Przy tym wszystkim jednak widać było, że salon jest jednym z oddziałów sieci, bo cała usługa nie miała żadnego charakteru, była zupełnie jałowa, jak zakupy w supermarkecie, a fryzjerka nie zamieniła ze mną prawie ani jednego słowa. Pozytywem, poza przesadzonym profesjonalizmem w obsłudze, była tu cena, jak na "sieciówkę", niewygórowana - 69zł.