Obserwacja dotyczy kontaktu telefonicznego.Po zakupie odkurzacza,o którym pisałam we wcześniejszych obserwacjach,postanowiłam skontaktować się z jedynym przedstawicielem firmy Robert Thomas w Polsce.Napisałam maila dotyczącego sklepu,w którym zakupiłam odkurzacz marki Thomas,i poprosiłam o pomoc w załatwieniu tej sprawy,pytając również o możliwość zwrotu bądź wymiany tego produktu.Rano zadzwonił do mnie przemiły Pan,który udzielił mi fachowych porad odnośnie tego towaru,skrupulatnie wytłumaczył wszelkie różnice,zaproponował prezentacje modelu,na którym mi zależało u mnie w domu.Zaoferował oprócz tego,że jak się zdecyduję na ten model to oczywiście zostanie on mi wymieniony.Przeprosił mnie za zaistniałą sytuację-gdzie to tak naprawdę nie jest absolutnie jego wina.Poinformował,że następnego dnia jedzie z wizytą do Art Domu,w celu ponownego(!!!)przeszkolenia sprzedawców.Dostałam kompletną informację odnośnie serwisu,części zamiennych i akcesoriów.Zaangażowanie i ogromna dbałość o klienta,rewelacyjna,przemiła,kompetentna obsługa.Naprawdę gorąco polecam i chciałabym,żeby właśnie w taki sposób wyglądała obsługa w Polsce.Jeśli chodzi o asortyment to jeśli ktoś chce kupić odkurzacz piorący to jak dla mnie w tej chwili najlepszy model na rynku,świetny dla alergików i osób,które mają w domu zwierzaki.Naprawdę bardzo dziękuję i pozdrawiam.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.