Opinia użytkownika: Anna_290
Dotycząca firmy: Centrum SONY
Treść opinii: Do Centrum zadzwoniłam wczesnym popołudniem ( konkretnie do działu handlowego ) z prośbą, aby któryś z handlowców zaproponował mi uchwyt ścienny do mojego telewizora.Od razu zaznaczyłam,że potrzebuję taki uchwyt do telewizora 46".Pan zaproponował mi uchwyt, który był i funkcjonalny i atrakcyjny cenowo.Sama sobaczyłam go też na stronie internetowej sklepu.Niestety nie było wiadomo czy znajduje się on w magazynie.Handlowiec obiecał to sprawdzić i oddzwonić do mnie.Minęło kilka godzin i nic.Sama zadzwoniłam zatem z powrotem do sklepu - okazało się,że uchwyt gdzieś się "zawieruszył" i poszukiwania trwały.Znikną ponadto ze strony internetowej sklepu.Po chwili okazało się,że uchwyt odnalazł się i został dla mnie odłożony do wieczora.Po kilku godzinach otrzymałam telefon ze sklepu,że uchwyt nadal czeka,ale nie jest pełnowartościowy, a zdjęty z ekspozycji.Handlowiec zaproponował na niego rabat.Zgodziłam się i jadę po niego na drugi koniec Warszawy.Po przedarciu się przez korki docieram do sklepu i co się okazuje....? Uchwyt jest, czeka ale za nic nie pasuje do mojego telewizora.Ja ma 46cali , a on jest do telewizora max 37 cali.Od razu to zauważam, a pracownik na to bezczelnie " przecież to nie szkodzi -wkręci pani sobie dodatkowe śruby i telewizor na pewno będzie wisiał " Bezczelność ? Brak kompetencji? To mało powiedziane ! Wciskanie na siłę komukolwiek " kitu " o ofercie sklepu SONY niezgodnej z prawdą fatalnie wpływa na wizerunek firmy.Na domiar złego nie zaproponowano mi innego uchwytu i ze sklepu wyszłam z niczym.