Meblokontakt

(1.75)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (4 z 7)

Oszukali mnie bo...
Oszukali mnie bo przyjęli zaliczkę kilkutysięczną w 2014 r. i nie zrealizowali zamówienia bo fabryka odmówiła im sprzedaży ze wzlędu na ogromne zadłużenie .Przedstawiciel zwodził i okłamywał mnie i Rzecznika konsumenta .Sam zadeklarował zwrócenie mi zaliczki . Ordynarnie kłamie i wymyśla bzdurne historyjki .Wiem że oszukał wielu ludzi pod szyldem Meblokontaktu ,

zarejestrowany-uzytkownik

06.06.2016

Placówka

Reda, Wejheroweska 58

Nie zgadzam się (9)
nie zrealizowano mojego...
nie zrealizowano mojego zamówienia, czekałam na swoje meble prawie 4 miesiące, a w umowie wpisano czas oczekiwania około 8 tygodni, ponadto właściciel sklepu non stop przekładał termin realizacji i nie dotrzymywał wskazywanych przez siebie terminów. po tak długim czasie oczekiwania na meble postanowiłam odzyskać wpłaconą spora zaliczkę, niestety właściciel sklepu nie chce mi jej oddać, ZOSTAŁAM BEZ PIENIĘDZY I MEBLI, czuje sie oszukana, ale dowiedziałam się że nie jestem jedyna poszkodowana, dlatego proponuję złożyć pozew zbiorowy, jeden z poszkodowanych klientów juz taki zaproponował, jestem za.....UWAGA NA TEN SKLEP>>>>>>>>

Rafał_1086

26.01.2015

Placówka

Reda, Wejheroweska 58

Nie zgadzam się (12)
Sklep nie ...
Sklep nie zrealizował zamowienia. Najpierw było niekończące się zapewnianie że już , już meble będą. Teraz właściciel NIE CHCE ODDAĆ wpłaconej zaliczki . Ale przyjąć gotówkę to i owszem. Wiem ,że jest nas więcej poszkodowanych klientów , ja nie dam się naciągać. Filie w Gdyni i Redzie już nie istnieją. Została mała kanciapa w Rumi. Ale facet ma tez inne biznesy.... o czym innym razemMeble zamowiłem na poczatku października z terminem realizacji 8 tygodni. Gdy zbiżały się świeta zostałem zapewniony że na pewno przed swietami zamówienie zostanie zrealizowane. Nic z tego. Kolejne zapewnienie brzmiało - ok 15 stycznia 2015. Nadal nic. Na dodatek , gdy udało sie tam dodzwonic , to nikt nic nie wie i tylko mowia ze oddzwonią , poczym oczywiscie nikt tego nie robi. Jestem pewien , że zamówienie nie zostalo wysłane od razu , lecz o ile w ogóle , to może z poczatkiem grudnia. Kompletna ignorancja. Obecnie żadam zwrotu zaliczki. Zobaczymy jak to będzieNO RZECZYWIŚCIE NACIĄGANIE KLIENTÓW I PRZYWŁASZCZANIE PIENIĘDZY TO JET NAJWYŻSZY"'SZACUNEK" JAKI PAN OKAZUJE.BEZCZELNOŚĆ.MI TEZ WCISKAL KIT O OKRESIE PRZED SWIATECZNYM , TYLKO ŻE ZAMÓWIENIE ZŁOZYŁEM PRAWIE 3 MIESIACE PRZED ŚWIĘTAMI .PANIE , TYM BARDZIEJ JA NIE JESTEM INSTYTUCJĄ CHARYTATYWNĄ I NIE POZWOLE NA OSZUKIWANIE MNIE. NIECH SEOBIR PAN ZARABIA ALE NIE MOIM KOSZTEM.ODDAWAJ PIENIĄDZE.

Rafał_1086

24.01.2015

Infolinia

Nie zgadzam się (11)
Kilka dni temu...
Kilka dni temu kupiłam w sklepie meblowym sofę i jestem bardzo zadowolona z obsługi. Pani bardzo trafnie pomogła mi w doborze tkaniny, przekonała mnie do wyboru innego koloru niż chciałam, podając istotne ku temu powody. Bardzo kompetentna obsługa znająca się na swym fachu. Szybko i sprawnie załatwiona sprawa, sofa zamówiona, świetny kontakt.

Malwina_11

22.09.2008

Placówka

Wejherowo, Wejherowska

Nie zgadzam się (20)

Meblokontakt

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Meblokontakt?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Rewelacyjnie!
Rewelacyjnie.