Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Quiksilver - Rossignol
Treść opinii: 3 grudnia około godziny 12:23 wszedłem do sklepu QuikSilver, który ma do zaoferowania zimową odzież męską i damską. Szukając kurtki na zimę, zacząłem przeglądać męskie kurtki. Z całego asortymentu zainteresowały mnie dwie kurtki, jednakże jedna z nich odpadła siłą rzeczy, ponieważ nie było konkretnego rozmiaru. Na szczęście druga pasowała idealnie. Po kilku minutach mierzenia, sprawdzania dostępnych kieszeni oraz debatowaniem w myślach czy kurtka będzie odpowiednio ciepła na obecną pogodę, zdecydowałem się na zakup. Co prawda koszt wynosił dokładnie 589zł, jednakże stwierdziłem, iż za jakość trzeba płacić i dokonałem płatności kartą. Teoretycznie wszystko odbyło się bardzo dobrze. Jednakże, chciałbym jeszcze dopisać kilka zdań dotyczących niskiej oceny personelu. Przez cały okres zakupu, pomimo tego, iż byłem jedyną osobą w sklepie, wszystkie sprzedawczynie nie zainteresowały się moją obecnością w sklepie. Zabrakło nawet wejściowego: "Dzień dobry". Podczas wyboru kurtki, również nie zwrócono na mnie uwagi, dlatego w momencie kiedy byłem zainteresowany dwoma modelami kurtek, sam poprosiłem jedną z Pań o pomoc w poszukiwaniu rozmiaru. Jak już wcześniej wspomniałem, zainteresowałem się dwoma modelami kurtek, z czego jednego modelu nie było w sklepie. Mimo faktu, iż rozmiar kurtki, która mi się bardziej podobała był w sklepie, sprzedawczyni nie spytała się nawet, czy sprawdzić model drugiej kurtki, czy jest dostępny w innym sklepie - a wiem, że sklepy tego typu (sieciówki) mają wspólną bazę asortymentu i można sprawdzić w komputerze czy model i rozmiar jest dostępny w innym sklepie. Zadałem jeszcze jedno pytanie dotyczące gwarancji produktu i jego ewentualnego zwrotu - odpowiedź uzyskałem, jednakże padła ona na zasadzie "odpowiem, ale nic mi się nie chce". Jeśli chodzi o asortyment, ceny i czas obsługi polecam sklep. Natomiast kompetentnej i miłej obsługi tam nie zastałem. Chyba, że trafiłem na "ciężką" zmianę.