Satori Sushi

(2.33)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (3 z 3)

Moja obserwacja dotyczy...
Moja obserwacja dotyczy jedzenia sushi na zamówienie. Zakup realizowany z grouponem. Zamówiliśmy sobie dość okazały zestaw sushi. Zamówienie zostało szybko zrealizowane i dostarczone, niestety okazało się, że ceny w rzeczywistości są inne niż na stronie internetowej, musiałam dopłacać. Jedzenie było dobrze zapakowane, dojechało w całości. Wszystkie specjały wyglądały bardzo ładnie, jednak uważam, że było tam zbyt dużo ryżu a za mało ryby. Jeśli chodzi o smak, to niestety, to nie jest moja kuchnia, mnie nie smakowało.

CiociaKlocia

16.05.2012

Placówka

Lublin, Popiełuszki 8

Nie zgadzam się (0)
Zawędrowałam dzisiaj z...
Zawędrowałam dzisiaj z rodziną do Satori Sushi, bo akurat miałam kupon do wykorzystania i sposobność, żeby podjechać. Często kupuję kupony na sushi i jestem przyzwyczajona, że w większości miejsc obsługa traktuje mnie jak każdego innego klienta, czyli uprzejmie i z życzliwością. W Satori Sushi poczułam się jak klient gorszego sortu. Satori Sushi umieszczone jest w centrum handlowym, które jest dopiero w trakcie powstawania. Wiele lokali pozostaje jeszcze niezajętych, a w niektórych trwa remont. Samo miejsce jest przestronne, ale głównie dlatego, że na dużej przestrzeni umieszczono zaledwie kilka stolików, co zamiast wrażenia przestrzeni, daje wrażenie nieprzytulności. Stoliki były lekko zabrudzone - zwłaszcza bambusowe podkładki. Na każdym stole stał mniej więcej do połowy pełny pojemniczek z sosem sojowym. Był również mały pojemniczek na wykałaczki, ale prawie całkowicie opróżniony. W lokalu unosił się zapach ryb, ale nie bardziej odczuwalny niż w innych tego typu placówkach. Na zainteresowanie obsługi czekaliśmy kilka minut mimo, że lokal był całkowicie pusty, a kilka osób stało za ladą. W końcu gdy wybraliśmy, co chcemy zamówić z menu, które leżało na jednym ze stołów (ponieważ nikt nie przyniósł nam menu dla nas), zdecydowaliśmy się sami podejść do lady, na co osoby z obsługi zareagowały spłoszonymi spojrzeniami, a kelnerka powiedziała, że zaraz przyjdzie do stolika. Po kolejnych kilku minutach rzeczywiście przyszła, witając się i tłumacząc, że musiała odebrać telefon. Złożyliśmy zamówienie i dowiedzieliśmy się, że porcja na wynos będzie gotowa za 25 min. w związku z czym poszliśmy przejść się po okolicy. Gdy wróciłam odebrać zamówienie, znów musiałam czekać na zainteresowanie kogokolwiek z obsługi, a gdy powiedziałam, że przyszłam po odbiór, nikt nie wiedział o co mi chodzi. Jeden ze stojących za kasą pracowników powiedział nieprzyjaznym głosem: "ale co to miało być". Odpowiedziałam, że nie pamiętam nazwy zestawu, ale że zamawiałam przed pół godziną. W końcu z zaplecza wyszła kelnerka, która przyjęła zamówienie i sprawa się wyjaśniła, o ile można powiedzieć, że było co wyjaśniać, ponieważ moje zamówienie było jedynym czekającym na odbiór. Kelnerka na zakończenie podziękowała i życzyła mi smacznego. Obsługa nosiła czarne stroje (koszulki i spodnie), a osoby przygotowujące sushi również czarne fartuchy. Pracownicy byli schludni, a ubrania czyste. Samo sushi było drogie w stosunku do wielkości porcji, a dodatkowo nieciekawie przygotowane - ryż był suchy, a porcje z rybą maślaną smakowały szlamem.

Anna_3619

29.11.2011

Placówka

Warszawa, Aleja Stanów Zjednoczonych 72/31

Nie zgadzam się (5)
Do Satori Sushi...
Do Satori Sushi udałam się ze znajomymi ze zwykłej ciekawości z racji zakupionego przez nas Grouponu. Co do wyglądu lokalu - bardzo się przeliczyłam. Lokal wyglądał inaczej niż w internecie z zakładce GALERIA - wyglądał na dużo większy.Tymczasem okazało się że jest to moze 20m lokal, gdzie jest jeden duży stół i dwa małe. Lokal typowo przystosowany pod dowozy pod klienta. Siedliśmy i zamówiliśmy jeden z podawanych tam zestawów. Zamówiliśmy dodatkowo sok z aloesu i sake. Podane jedzenie było zimne, jakby odmrażane (mimo że obsługa zapewniała że wszystko jest świeże i nie z zamrażarki). Napoje do przełknięcia. Ogólnie rzecz biorąc nigdy już nie skorzystam z oferty tego okalu i zupełnie nie rozumiem czym ludzie się zachwycają jeśli chodzi o Satori Sushi. Po tym wyjściu udaliśmy się coś dodatkowo zjeść bo zupełnie nam dania nie smakowały a lokal był bardzo "nieprzytulny".

zarejestrowany-uzytkownik

22.10.2011

Placówka

Lublin, Popiełuszki 8

Nie zgadzam się (6)

Satori Sushi

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Satori Sushi?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Moja obserwacja dotyczy...
Moja obserwacja dotyczy jedzenia sushi na zamówienie. Zakup realizowany z grouponem. Zamówiliśmy sobie dość okazały zestaw sushi. Zamówienie zostało szybko zrealizowane i dostarczone, niestety okazało się, że ceny w rzeczywistości są inne niż na stronie internetowej, musiałam dopłacać. Jedzenie było dobrze zapakowane, dojechało w całości. Wszystkie specjały wyglądały bardzo ładnie, jednak uważam, że było tam zbyt dużo ryżu a za mało ryby. Jeśli chodzi o smak, to niestety, to nie jest moja kuchnia, mnie nie smakowało.