Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: Satori Sushi

Treść opinii: Do Satori Sushi udałam się ze znajomymi ze zwykłej ciekawości z racji zakupionego przez nas Grouponu. Co do wyglądu lokalu - bardzo się przeliczyłam. Lokal wyglądał inaczej niż w internecie z zakładce GALERIA - wyglądał na dużo większy.Tymczasem okazało się że jest to moze 20m lokal, gdzie jest jeden duży stół i dwa małe. Lokal typowo przystosowany pod dowozy pod klienta. Siedliśmy i zamówiliśmy jeden z podawanych tam zestawów. Zamówiliśmy dodatkowo sok z aloesu i sake. Podane jedzenie było zimne, jakby odmrażane (mimo że obsługa zapewniała że wszystko jest świeże i nie z zamrażarki). Napoje do przełknięcia. Ogólnie rzecz biorąc nigdy już nie skorzystam z oferty tego okalu i zupełnie nie rozumiem czym ludzie się zachwycają jeśli chodzi o Satori Sushi. Po tym wyjściu udaliśmy się coś dodatkowo zjeść bo zupełnie nam dania nie smakowały a lokal był bardzo "nieprzytulny".