Opinia użytkownika: Klient_fKqA
Dotycząca firmy: Szwagropol
Treść opinii: Nie polecam korzystać z usług tego przewoznika. Kupilam bilet 21.05 dla 8 osób z Zakopanego do Krakowa na 06.06 na godzinę 7.40. Po przybyciu na dworzec okazało się że taki autobus nie istnieje i jest to błąd systemu. Na kolejny już nie było tyle biletów a miałam kupione bilety PKP na 11.28 z Krakowa do Warszawy. Do tej pory nikt mi nie odpisał na reklamację, nie usłyszałam słowa przepraszam. Musiałam kupić bilety innego przewoznika za które zapłaciłam więcej i Pani od reklamacji (niestety nie podam jej imienia i nazwiska bo mi powiedziała że się nie przedstawi i rzuciła słuchawką) powiedziała mi że to była moja decyzja z jakiego przewoznika usług skorzystam po autobusie widmo który nie przyjechał i że mogłam przyjść na autobus wcześniejszy albo na późniejszy. Gdybym była jasnowidzem to pewnie bym tak zrobiła. Od 45 dni nie otrzymałam emaila z odpowiedzią i przeprosinami. Zwrócili mi pieniądze na bilety z ich firmy tego samego dnia i temat zamknięty. W życiu nie spotkałam się z takim brakiem kompetencji czy rzucaniem słuchawką. Sprawa skierowana do rzecznika spraw konsumenta. Na pewno sobie nie pozwolę na takie traktowanie. Firma nie potrafi przyznać się do błędu i użyć słowa przepraszam