AmRest

(3.13)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (12 z 14)

Bardzo brudno przed...
Bardzo brudno przed wejściem dużo śmieci, bardzo długi czas oczekiwania informacja 10 min a tak naprawdę 25min i informacja o braku kurczaka i możemy ewentualnie coś zamienić. Kosze pełne śmieci i ciężko oprużnić tacę. Porcję coraz mniejsze w kubelkach. Bardzo się zawiodłem na kfc

Klient_PA2mH

03.09.2022

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Doskonała obsługa, miłe...
Doskonała obsługa, miłe sprzedawczynie. Błyskawiczne podanie towaru. Towar zgodny z zamówieniem. Możliwość nieograniczonych dolewek napojów.

Damian_98

22.10.2014

Placówka

Szczecin, Mieszka I 35

Nie zgadzam się (0)
Miła, czysta kafejka,...
Miła, czysta kafejka, miła obsługa. Można w spokoju usiąść i wypić kawę z rana. kawa nie zbyt smaczna i trochę droga bo średnia kawa 8,90zł, w automatach bywała smaczniejsza i dużo tańsza.

Ewa_1632

12.08.2014

Placówka

Wrocław, Piłsudskiego 105

Nie zgadzam się (0)
Będąc w Krakowie...
Będąc w Krakowie weszłam do KFC by coś przekąsić. Kolejki bardzo długie. Miejsc mało. Zamówiłam dwa longery z frytkami i pepsi. Poszłam zająć miejsce i gdy usiadłam longery były już zimne :/. Na stolikach pełno okruchów - nikt nie sprząta. Byłam bardzo zdegustowana i zniesmaczona. Jak można sprzedawać i podawać zimne kanapki ? Nie polecam nikomu tego miejsca.

zarejestrowany-uzytkownik

02.01.2013

Placówka

Kraków, Floriańska 33

Nie zgadzam się (0)
W dniu wczorajszym...
W dniu wczorajszym po zjedzeniu w tym barze Whoppera Junior bo tak to się nazywało dokładnie , dostałam ostre zapalenie żołądka. Ledwo dojechałam do domu i cały dzień miałam zatrucie. Szanowni Państwo apeluje do wszystkich ,żeby nie jedli tam więcej bądź wysłali tam sanepid.Po tym burgerze ,który nazywa się Junior jak nazwa wskazuje małe dziecko mogło by gorzej skończyć.

Natalia_223

05.06.2012

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Polecam wizytę w...
Polecam wizytę w restauracji" Pizza Hut" we włocławskiej Wzorcowni. Obsługa jest bardzo miła, szybko organizuje stolik.Jest czysto i widać,że przykładają się do utrzymywania na bieżąco porządku. Kelnerka nie naciska i nie osacza swą osobą mnie jako klientkę, co pozwala mi podjąć na spokojną decyzję, co wybiorę.Po podaniu pizzy zostałam spytana czy mi smakuje, co jest plusem, gdyż można zwrócić uwagę czasem gdyby coś nam nie podpasywało.Ogólnie bardzo miła atmosfera tam panuje i z chęcią zostawiłam napiwek kelnerce.Polecam wizytę w "Pizza Hut" we włocławskiej Wzorcowni.

zarejestrowany-uzytkownik

23.02.2012

Placówka

Włocławek, Kilińskiego 3

Nie zgadzam się (0)
Dokładnie KFC. W...
Dokładnie KFC. W Manufakturze w Łodzi, w miejscu, gdzie łączy się świat fast foodów. Do wyboru, do koloru marka, na jaką ma się ochotę. Zamówiłam zestaw, kanapka plus frytki, wszystko za 5 zł. Chociaż nie, za 6 zł, ponieważ uległam Pani w kasie i powiększyłam za 1 zł frytki. Z zestawu byłam średnio zadowolona, ponieważ kanapka wydawała się być z "lekko starą" bułką. Fryteczki za to rewelacyjne, cieplutkie i smaczne. Obsługa w kasach bardzo sprawna. Miejsca na zjedzenie sporo. Wybraliśmy się grupą 6-osobową i nie było problemu ze znalezieniem miejsca, gdzie będzie wygodnie i nie za ciasno.

Jolanta_367

03.11.2011

Placówka

Łódź, Karskiego 5

Nie zgadzam się (1)
Nie jestem pewna...
Nie jestem pewna daty. Pamiętam jedynie kasjerkę - Kasia, brunetka w okularach. Na początku zapytałam o skład nowej kanapki, co wzbudziło niezadowolenie kasjerki i niechętnie powiedziała, co zawiera. Trochę mnie to zdziwiło, że tak niechętnie odpowiada, ale zignorowałam to, do czasu... Kiedy składałam zamówienie (Zinger z podwójnym majonezem, dwa longery, jeden z majonezem) pani długo nie była w stanie zrozumieć, że chcę dwa, a nie jednego longera a kiedy już zrozumiała, zamówiła oba z keczupem. Starałam się jej wyjaśnić, że jeden miał być z majonezem. Pani zaczęła być niezwykle opryskliwa i prawie na mnie nakrzyczała, za to, że nie mogła zrozumieć zamówienia. Nieprzyjemna sytuacja. Poza tym szybkość obsługi nie była najgorsza. W czasie, kiedy pojawiłam się w restauracji akurat pani zajmująca się czystością wróciła na salę, więc nawet jeśli było nieposprzątane, starała się jak najbardziej doprowadzić to do porządku.

Gracey

31.03.2011

Placówka

Szczecin, Struga

Nie zgadzam się (4)
CO doceniłem najbardziej....
CO doceniłem najbardziej. Przed restsauracją odśnieżone drogi co mi bardzo zaimponowało. Drzwi, framugi wejściowe również czyste. W restauracji cały czas mopowana podłoga ze względu ma sypiący śnieg. Kasjerki dobrze ubrane, czyste i wyprasowane. Co należy poprawić - Kasjerzy po podejściu do kasy nie uśmiechali się do mnie. Rozmawiali przy ladzie do frytek nie zwracając na mnie uwagi. Po chwili stania przy kasie ok.35s kasjerka podeszła do mnie z zapytaniem w czym może pomóc? kiedy zacząłem zamawiać produkt okazało się, że na wszystko trzeba czekać ok.4-5 min. nie wyjaśniając dlaczego taka jest sytuacja. NA pytanie co to jest box twister kasjerka odwróciła się patrząc na menu board potwierdzając pozycję. Na pytanie dlaczego kurczak łagodny jest taki ciemny odpowiedź była, że olej jest chyba stary ? Nigdy wcześniej tego nie słyszałem. Po zamówieniu produktu usiadłem na sali czekając na zamówienie. W restauracji było chłodno, wisiała tablica z informacją o kolejnym meczu Lecha (ponieważ puszczają w restauracji)natomiast nie było żadnej informacji ponieważ kolejny mecz jest pod koniec lutego następnego roku. Nie powinno być takiej sytuacji źle to wygląda w oczach klienta. Na sali stał stacjonarny wieszak na kurtki, który kiwał się na boki uniemożliwiając zawieszenie kurtki. Sufit w restauracji jest otwarty (bez kasetonów) z widoczną drogą wentylacyjną w kolorze czarnym jednak jest ona bardzo zakurzona (siwa). W toalecie płynęła zimna woda, brakowało papieru toaletowego ale lustra były czyste i zapach ogólnie akceptowany. Kasjerka podała mi zamówienie do stolika z czego bardzo się ucieszyłem ponieważ nie musiałem wypatrywać, wysłuchiwać swojego zamówienia. Jedzenie było smaczne, gorące posiłki, panierka dobrze pokrywała kawałki kurczaka, temperatura odpowiednia. Na tacce miałem dostępne serwetki i ketchup, którego nie zamawiałem co korzystniej wpłynęło na ogólny pogląd.Pod stolikiem czysta podłoga, natomiast na niektórych stolikach było widać ślady panierki i frytek.

Paweł_1221

31.12.2010

Placówka

Poznań, ul. Bobrzańska 21

Nie zgadzam się (9)
Ten podwieczorek z...
Ten podwieczorek z bliską mi osobą nie należał do najlepszych. Zaczęło się od lekceważącego nastawienia do klienta po wejściu do restauracji, później widoczne zniecierpliwienie podczas przyjmowania zamówienia. Jak tylko otrzymałem zamówiony posiłek, to zależało mi na szybkim jego zjedzeniu i opuszczeniu lokalu.

ZweryfikowanyKlient

23.08.2010

Placówka

Włocławek, Kilińskiego 3

Nie zgadzam się (26)
Restauracja KFC zlokalizowana...
Restauracja KFC zlokalizowana na Foud Courcie Centrum handlowego Silesia City Center w Katowicach. Obsługa przyjazna. Kasjerki uśmiechają się, zapraszają do kasy i z wielkim zaangażowaniem podchodzą do obsługi klienta. Zawsze pytają o dodatki dzięki temu nigdy nie zapomnę nic zamówić. Obsługiwała Mnie blondynka przy kasie nr. 2 z identyfikatorem: "K." Zamówiłem zestaw z Twoisterem, jednak niestety musiałem 2 minuty czekać na wydanie posiłku. Sama restauracja wyglądała na czystą, chociaż kucharz ubrudzony w mące i wychodzący do stanowiska pracy kasjerów nie był na miejscu. Posiłek był smaczny, gorący i wyglądał apetycznie. Frytki lekko przesolone. Napój idealnie schłodzony z lodem - nalałem sobie sam dzięki dystrybutorowi z pepsi do samoobsługi dla klientów. Ogólne wrażenie bardzo dobre. Kasjerka podziękowała za zakup z uśmiechem i zaprosiła ponownie. Ruch był mały - tylko ja stałem przy kasie i nie musiałem stać w kolejce.

Adam_468

21.04.2010

Placówka

Katowice, Chorzowska 180

Nie zgadzam się (28)
miła obsługa, trochę...
miła obsługa, trochę wolna, zadowolenie z wizyty oceniam na +3, sporo ludzi, przez co wydłużył się czas oczekiwania na zamówienie, trochę brudno szczególnie za ladą kasową

Agnieszka_540

08.05.2009

Placówka

Wrocław, Legnicka 58

Nie zgadzam się (34)

AmRest

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż AmRest?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Rewelacyjnie!
Rewelacyjnie!