PKP Gdańsk

(1.14)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (4 z 7)

Dworzec jest w...
Dworzec jest w remoncie i przez to nie można trafić na odpowiedni peron. Nie ma aktualnych oznaczeń. Tablice elektronicznie nie działają. Komunikaty megafonowe są wygłaszane niewyraźnie - mniemam, że jest to wina złego nagłośnienia. Skład pociągu zatrzymuje się dosłownie tylko na chwilę, nie ma zbyt dużo czasu na odnalezienie swojego wagonu. Obsługa pociągu uprzejma, służyła pomocą w odnalezieniu miejsca.

Niezweryfikowany Klient_A3FB

20.05.2021

Placówka

Gdańsk, Podwale Grodzkie

Nie zgadzam się (0)
Czekając na pociąg...
Czekając na pociąg na Dworcu Głównym w Gdańsku, byłam świadkiem jak PKP jest nieprzystosowana do dzisiejszych czasów. Chodzi o znajomość języków obcych wśród pracowników informacji. Słyszałam jak pewien pasażer pytał się po angielsku "pani w okienku" czy z Gdańska odchodzą jakieś pociągi no Niemiec. Niestety pani ni w ząb nie rozumiała o co chodzi temu podróżnemu i kilka razy wskazywała palcem i mówiła po polsku o kasie międzynarodowej, która znajduje się po drugiej stronie dworca. Biedny pasażer nie bardzo wiedział co ma teraz zrobić i zapytał przypadkową osobę na dworcu o jakąkolwiek pomoc w swojej sprawie. Na szczęście trafił na studenta, który bez problemu wszystko mu wytłumaczył. Po angielsku oczywiście.

Alex

19.01.2012

Placówka

Gdańsk, Podwale Grodzkie

Nie zgadzam się (0)
Scena, której byłam...
Scena, której byłam świadkiem, przypomina tę z filmów Barei. Otóż podchodzi klient do okienka kasowego, a pani zamyka mu je tuż przed nosem. Tylko, ze tym razem wstyd będzie też międzynarodowy, ponieważ klientem, który podszedł w feralnym momencie do okienka był obcokrajowiec. Niewielka grupka zagranicznych turystów ustawiła się w kilku kolejkach do kas. Jeden z nich zauważył, że jedno okienko jest puste, więc podszedł do niego. I właśnie w tym momencie pani wystawiła tabliczkę z napisem "Kasa nieczynna. Zapraszamy obok". Mina turysty mówiła wszystko. Był on kompletnie zaskoczony, a pani w kasie zaczęła coś sprawdzać na komputerze zupełnie nieczuła na zaistniałą sytuację.

Alex

06.07.2011

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Dworzec bardzo, bardzo...
Dworzec bardzo, bardzo brzydki. Pogoda była okropna, a nawet nie można było się schronić na dworcu przed zimnem, bo szyby w drzwiach były powybijane i wiało. Żadnej ławeczki żeby usiąść. Rozkład jazdy umieszczony w dziwnym miejscu, na początku nie mogłam w ogóle się rozeznać o co chodzi, bo było kilka dziwnych rozkładów jazdy. Miejsce po prostu straszne, niech ten remont zaczyna się szybciej, bo to wstyd. Czytałam na stronie PKP, że termin rozpoczęcia inwestycji to IV kwartał 2009 roku. Aż dziwne, że przygotowanie dokumentacji budowlanej może trwać tak długo. Nie daję jednak oceny - 5, ponieważ plusem jest pani, która sprzedawała mi bilet. Była bardzo miła i odpowiadała na wszystkie zadane jej pytania. Szacunek za to, że nie straciła jeszcze cierpliwości pracując w tak strasznym miejscu.

zarejestrowany-uzytkownik

06.05.2011

Placówka

Gdańsk, Plac Dworcowy 1

Nie zgadzam się (0)

PKP Gdańsk

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż PKP Gdańsk?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Dworzec jest w...
Dworzec jest w remoncie i przez to nie można trafić na odpowiedni peron. Nie ma aktualnych oznaczeń. Tablice elektronicznie nie działają. Komunikaty megafonowe są wygłaszane niewyraźnie - mniemam, że jest to wina złego nagłośnienia. Skład pociągu zatrzymuje się dosłownie tylko na chwilę, nie ma zbyt dużo czasu na odnalezienie swojego wagonu. Obsługa pociągu uprzejma, służyła pomocą w odnalezieniu miejsca.