Informacja PKP

(3.50)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 1)

Chciałam szybko zasięgnąć...
Chciałam szybko zasięgnąć informacji na temat podróży PKP jaka mnie czeka. Na stronie rozklad-pkp w zakładce kontakt znalazłam numer na ogólnopolską infolinię. Wybrałam więc nr 19436 i czekałam na połączenie. Standardowo połączyłam się najpierw z IVRem, który poinformował mnie między innymi, że na połączenia z konsultantem będę oczekiwała około 3 minuty. Postanowiłam wiec poczekać. W tel puszczone jakąś dziwną melodię i rzeczywiście po około trzech minutach słuchania tej samej piosenki zostałam połączona z konsultantką. Konsultantka się nie przedstawiła. Usłyszałam tylko: Tak proszę". Pytanie moje dotyczyło przesiadki na Szybką Kolej Miejską. Chciałam się dowiedzieć, czy w kasie PKP w Szczecinie kupię ten bilet, czy będę musiała go kupić na miejscu. Konsultantka odpowiedziała, że musi się upewnić więc abym zaczekała. No cóż w sumie skoro już czekałam na połączenie to poczekam też na odpowiedź. W telefonie zrobiło się głucho... i tak przez około kolejne 3 minuty. W końcu usłyszałam: "Halo!". Odezwałam się, że nadal jestem. Konsultantka potwierdziła mi, że bilet kupię w kasie w Szczecinie. Upewniłam się jeszcze zadając to samo pytanie jednak inaczej sformułowane, na co konsultantka również odpowiedziała potwierdzająco. Podziękowałam więc mówiąc do usłyszenia w odpowiedzi usłyszałam to samo. Z pewnością fachowa rozmowa ze strony konsultantki to nie była, ale zadowolona jestem, że uzyskałam odpowiedź na swoje pytanie.

zarejestrowany-uzytkownik

09.11.2010

Infolinia

Nie zgadzam się (0)

Informacja PKP

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Informacja PKP?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Chciałam szybko zasięgnąć...
Chciałam szybko zasięgnąć informacji na temat podróży PKP jaka mnie czeka. Na stronie rozklad-pkp w zakładce kontakt znalazłam numer na ogólnopolską infolinię. Wybrałam więc nr 19436 i czekałam na połączenie. Standardowo połączyłam się najpierw z IVRem, który poinformował mnie między innymi, że na połączenia z konsultantem będę oczekiwała około 3 minuty. Postanowiłam wiec poczekać. W tel puszczone jakąś dziwną melodię i rzeczywiście po około trzech minutach słuchania tej samej piosenki zostałam połączona z konsultantką. Konsultantka się nie przedstawiła. Usłyszałam tylko: Tak proszę". Pytanie moje dotyczyło przesiadki na Szybką Kolej Miejską. Chciałam się dowiedzieć, czy w kasie PKP w Szczecinie kupię ten bilet, czy będę musiała go kupić na miejscu. Konsultantka odpowiedziała, że musi się upewnić więc abym zaczekała. No cóż w sumie skoro już czekałam na połączenie to poczekam też na odpowiedź. W telefonie zrobiło się głucho... i tak przez około kolejne 3 minuty. W końcu usłyszałam: "Halo!". Odezwałam się, że nadal jestem. Konsultantka potwierdziła mi, że bilet kupię w kasie w Szczecinie. Upewniłam się jeszcze zadając to samo pytanie jednak inaczej sformułowane, na co konsultantka również odpowiedziała potwierdzająco. Podziękowałam więc mówiąc do usłyszenia w odpowiedzi usłyszałam to samo. Z pewnością fachowa rozmowa ze strony konsultantki to nie była, ale zadowolona jestem, że uzyskałam odpowiedź na swoje pytanie.