MZK Opole

(1.92)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (24 z 36)

Nr autobusu 563,przystanek...
Nr autobusu 563,przystanek puzaka-grabowa,godz 6.46,stojąc przed drzwiami, wciskając przycisk kierowca nie zareagował i odjechał, nadmienię ze przed pojazdem stał inny autobus,więc pojazd nie był w ruchu,linia nr 3,bezczelność kierowcy nie zna granic,proszę upomnieć swoich kierowców że powinien otworzyć drzwi kiedy pasażer wciska guzik

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Autobus numer lini...
Autobus numer lini 10 kierunek Świerkle godzina 21.17 z plac Kopernika sienkiewicza dnia 27.10.2020r. Siedziałam tyłem do kierowcy na przystanku obwodnica kierowca nagle długo stał jakby zastanawiał się czy jechać dalej ck już było bardzo dziwne gdy zauważył ze jestem w autobusie a poza mną nikogo innego zaczął się wydzierać ze mam się wnosić na koniec autobusu jeśli chce odsłaniać nos zaczął mnie obrażać nic się nie odezwałam, ale zachowanie nie do pomyślenia. Maseczkę miałam założona a poza tym byłam SAMA w autobusie wiec nie wydaje mi się żebym misia zarazić pana kierowcę. Po czasie gdy już Pan kierowca ciagle komentował na cały głos "chamstwo" jechał jakby był sam w środku. Gwałtownie hamował i przyspieszał. Jako osoba która codziennie jeździ tą linia nigdy się nie spotkałam z takim zachowaniem. Kultura w autobusie obowiązuje również kierowcę ponieważ nie robi tego za darmo to jest jego praca, a uwagę można zwracać w inny sposób!

Niezweryfikowany Klient_M1FD

28.10.2020

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Piszą o udogodnieniach...
Piszą o udogodnieniach dla pasażerów a jest wręcz przeciwnie system który wprowadzili jest fatalny ,jest to tak skastruowane że starsi ludzie nie są wstanie połapać się co i jak biletomatow na przystanku szukać daremno bo jest ich tyle co włosów u łysego na głowie nieposiadajac biletu nie kupisz go za gotówkę w autobusie bo jest automat który przyjmuje tylko karty bankomatowe i ta śmieszna opolke wielu cywilizowanych miastach w Polsce są biletomaty ale one nie utrudniają podrurzy po mieście ktoś napewno dobrze skasował za pomysł,urządzenia i montarze urządzeń które nie pomagają a wręcz przeciwnie ktoś poprostu naczepal kasy

Niezweryfikowany Klient_QJXz

17.12.2019

Placówka

Opole, ul. Wrocławska 154

Nie zgadzam się (0)
Autobus linii numer...
Autobus linii numer 28 spóźniony 11 minut bo kierowca siedział maku a potem jeszcze 5 minut w autobusie numer boczny 307 prosze wreszcie coś z tym zrobic

Niezweryfikowany Klient_Rjsr

29.11.2019

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Kierowca linii 18...
Kierowca linii 18 jadącej o godzinie 16:24 spod Wrocławska - CH, numer boczny 557. Zobaczyłam, że kierowca podjechał na przystanek więc z ciekawości zapytałam czy można wsiąść. Niestety zamiast kulturalnej odpowiedzi w stylu "proszę jeszcze poczekać, mam przerwę" usłyszałam, że "chyba pani na łeb upadła, ja miałem mieć 20 minut przerwy, a mam ledwie pięć", itp. Ja rozumiem, że kierowca ma prawo do przerwy i wystarczyło to powiedzieć a nie drzeć się na cały przystanek. Ludzie patrzyli jak osłupiali. Nie wiem czy to była nasza wina, że pan kierowca z powodu korków czy też własnego lenistwa przyjechał spóźniony, ale on najwidoczniej tak uważał. My byliśmy winni, a już na pewno ja bo podeszłam się zapytać. Nie było to przyjemne słuchać jak ów pan wrzeszczy na cały przystanek a ludzie patrzą na ciebie jak na wariata. Na dalszym podcinku trasy pan kierowca również wydarł się na inną starszą panią, nie wiem o co poszło, bo wolałam usiąść jak najdalej od tego człowieka. Mam nadzieję, że obrażona pani również zgłosi skargę. brak kultury trzeba tępić. (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

Niezweryfikowany Klient_xBKI

14.06.2019

Placówka

Opole, ul. Wrocławska 154

Nie zgadzam się (1)
Bardzo nie polecam,...
Bardzo nie polecam, jestem po prostu zawiedziona tym jak jeżdżą opolskie mzki. Jak się nie spóźni, to przyjedzie za szybko! Rozumiem, spóźnienie można wybaczyć, każdy jest człowiekiem, ale żeby przyjechać za szybko i odjechać 5 przed czasem?! To, to już mi się w głowie nie mieści. O kierowcach to już nie wspomnę! Wulgarni, agresywni i chamscy, fakt nie każdy kierowca mzki się tak zachowuje, ale znajdzie się wielu panów, którzy dokładnie pasują do opisu wyżej. Mam nadzieję, że coś z tym zrobicie.

Niezweryfikowany Klient_rhLX

28.05.2019

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Chciałam wysiąść na...
Chciałam wysiąść na przystanku i kierowca nie chciał wypuścić mnie przez przednie drzwi. kiedy zwróciłam mu uwagę on przejechał przez kolejny przystanek wcale się nie zatrzymując tylko żeby zrobić mi na złość. wyzwał mnie. żałuje ze nie wiem jak ten kierowca się nazywa bo zadzwonilabym i złożyła skargę. (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

Niezweryfikowany Klient_z5WF

09.05.2019

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Super reakcja kierowcy...
Super reakcja kierowcy .Zajął się starszym Panem ktory źle się poczuł

zalogowany_użytkownik

20.04.2019

Placówka

Opole, Luboszycka 19

Nie zgadzam się (0)
Autobusy miejsce przyjeżdżają...
Autobusy miejsce przyjeżdżają albo za szybko, albo zbyt późno. Plus za to, że jest więcej pojazdów niskopodłogowych.

Marta_2040

11.06.2013

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Jechałam z moim...
Jechałam z moim synem do lekarza w ten dzień i czekając na autobus można było się znów zdenerwować bo oczywiście autobus linii 8 był spózniony.Gdy już byłam w środku od razu ulga,ponieważ autobus był klimatyzowany ale najgorsza ta jazda.Mało,że autobus jechał przez Domecko[czyli w około]to kierowca tego autobusu jechał bardzo nie odpowiedzialnie,zdecydowanie za szybko na zakrętach,sama się trochę obawiałam,ponieważ te zakręty są dość ostre i nie widać czy czasem nie jedzie coś z naprzeciwka.To jest obłęd jak nie którzy kierowcy jeżdżą wiedząc,że jadą z ludzmi.

zarejestrowany-uzytkownik

21.08.2012

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Skandaliczne jest czekanie...
Skandaliczne jest czekanie na autobus miejski.Autobusy wciąż się spózniają,jedyne czego można być pewnym to bez wątpienia że w weekendy trzeba iść z dużym wyprzedzeniem na autobus,ponieważ autobus jedzie szybciej i nawet nie zatrzymuje się na przystanku widząc że niema nikogo-chciałabym tu podkreślić że autobus jedzie wcześniej.W autobusie wygląda coraz gorzej nikogo to nie obchodzi w jakich warunkach podróżują pasażerowie

zarejestrowany-uzytkownik

30.07.2012

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (1)
Kierowca autobusu linii...
Kierowca autobusu linii nr 15 – nr boczny autobusu 456, w dniu 30 września 2011 po zatrzymaniu się na przystanku autobusowym na ulicy 1 Maja – naprzeciwko dworca PKP około godziny 15:20. Nie otworzył mi drzwi przednich (naprzeciw kierowcy), ponieważ się zagapił na kierowcę autobusu jadącego w przeciwnym kierunku. Drzwi otworzył mi po pewnym czasie, za co mu podziękowałem, choć nie powinienem. Sądziłem, że na tym sprawa się zakończy. Na przystanku przy ul. Koszyka, gdzie usiłowałem wysiąść, nie chciał mi otworzyć drzwi przednich oświadczając, że drzwi przednie służą tylko do wsiadania. Gdy mu grzecznie zwróciłem uwagę, że nie ma napisu, że drzwi przednie służą tylko do wsiadania, to w odpowiedzi zadał mi pytanie „a czy jest napis, że służą do wysiadania”. Podczas mijania się z innym autobusem podał ręki innemu kierowcy przez otwarte okno autobusu. Uważam to za skandaliczne zachowanie kierowcy, któremu nie zależy na pracy.

zarejestrowany-uzytkownik

26.10.2011

Placówka

Opole, Luboszycka 19

Nie zgadzam się (7)
Datę i godzinę...
Datę i godzinę wpisałem dzisiejszą, choć w mojej wypowiedzi podsumuje swoje obserwacje z kilku lat korzystania z usług tego przewoźnika. Na wstępie jeden pozytyw: ostatnio pojawiły się nowe autobusy, 5 wysokiej klasy MANów z pełną klimatyzacją przestrzeni pasażerskiej, systemem informacji głosowej itp, a kolejne 5 trafi do MZK na początku 2012. No i niestety na tym pozytywy się kończą. Tragiczna wręcz niepunktualność (w obie strony - autobus potrafi się spoźniź, i to bez wyraźnej i oczywistej przyczyny, o dobre pół godziny lub też pojechać nawet 15 minut przed czasem), a czesem zdarza się, że uwidoczniony w rozkładzie autobus nie jedzie w ogóle. Wielu kierowców jest bardzo nieuprzejmych, niemiło odnosi się do pasażerów, chamsko zamyka drzwi przed nosem, chociaż nie wszyscy jeszcze wsiedli. Do rekordów chamstwa mogę zaliczyć totalne zignorowanie prośby osoby na wózku o rozłożenie rampy - kierowca udawał, że niesłyszy próśb niepełnosprawnego. Omijanie przystanków, niezatrzymywanie się nawet jeśli na przystanku czekają pasażerowie - to norma. Sposób jazdy wielu kierowców nadaje się byćmoże do wywrotki z piaskiem albo wożenia kartofli, a nie ludzi - i to w mieście, gdzie wiele osób w autobusie stoi i przewraca się przy każdym głupim i nieprzemyślanym gwałtownym manewrze. Tabor poniżej wszelkiej krytyki - pomijając 8 autobusów nowych lub prawie nowych i kilka stosunkowo młodych zakupionych jako używane z zachodu. Niektóre autobusy zagrażają bezpieczeństwu ruchu i pasażerom. Niesprawne oświetlenie, hamulce, drzwi (np. niesprawne blokady uniemożliwiające ruszenie z otwartymi drzwiami), dziury na wylot w podłodze, kiwające się siedzenie, niepoprzykręcane poręcze to rzecz normalna. Rozkłady kompletnie niedostosowane do potrzeb podróżnych. Autobusy nocne tylko w weekendy, w bardzo małej ilości linii i częstotliwości kursowania, dodatkowo płatne (!). Wiele przystanków bez wiat, zimą kompletny brak utrzymania przystnaków (zaspy, lód), latem natomiast straszny brud (czy ktoś w ogóle sprząte te przystanki?). Wyjątkowo nieuprzejmi, niekulturalni i nadużywający swych uprawnień kontrolerzy biletów. Ogólnie porażka na całej linii i trudno znaleźć coś pozytywnego w działalności tej firmy.

zarejestrowany-uzytkownik

11.10.2011

Placówka

Opole, Pużaka 48

Nie zgadzam się (3)
MZK w Opolu...
MZK w Opolu należy niemal do najgorszych w kraju. Często jeżdżę autobusami, które często się spóźniają. Tego dnia autobus też przyjechał po czasie. Zatłoczony, brudny, do którego jak zwykle pośpiesznie wskoczyłam, bojąc się, że drzwi zostaną zamknięte za wcześnie. Kierowca autobusu jechał szybko, gwałtownie hamował. Jazda w wyeksploatowanym, trzęsącym się autobusie przy maksymalnej prędkości przemieszczania się po mieście nie należała tym razem do przyjemności. Podobnie jest za każdym innym razem.

zarejestrowany-uzytkownik

19.02.2011

Placówka

Opole, Luboszycka 19

Nie zgadzam się (2)
Komunikacja Miejska w...
Komunikacja Miejska w Opolu jest chyba najdroższa w kraju, bilet normalny 2,30 zł a pozamiejski 4,20 , gdzie ulgi nie obowiązują. Nie ma biletów cało dobowych lecz dzienne obowiązujące tylko do pory nocnej. W dniu obserwacji ludzie wchodząc do pojazdu od razu z niego wypadali ślizgając się na wejściu. Szyby były całkowicie oblodzone. Nie wnikam już w piętnastominutowe opóźnienie autobusu linii10 ( trudne warunki drogowe).

Lidia_108

17.12.2010

Placówka

Opole, Luboszycka 19

Nie zgadzam się (6)
Znajoma zgubiła klucze...
Znajoma zgubiła klucze i podejrzewała, że mogło się to stać w autobusie. Zadzwoniła do centrali MZK i zapytała, czy nie znaleziono ich, przy czym podała dzień zgubienia, numer autobusu i godzinę. Pan powiedział, że numer autobusu i godzina nic mu nie daje, ale kierowcy na pętli zawsze przechodzą przez autobus i zabierają zguby, które potem trafiają do ich biura i można przyjść zobaczyć czy są wśród nich te klucze. Podjechałam z nią tam i podeszła do pierwszej budki. Tam przyjął ją pan, który wpierw poprosił o dokładne opisanie zguby. I znalazły się :) Polecam tym, którzy są w podobnej sytuacji, wstąpienie do ich biura, bo było tam mnóstwo zgubionych kluczy i portfeli.

zarejestrowany-uzytkownik

26.11.2010

Placówka

Opole, Luboszycka 19

Nie zgadzam się (0)
Przyszłam zakupić bilet...
Przyszłam zakupić bilet miesięczny. Do kasy wchodzi się jak do ciemnicy. Za drzwiami straszy gruba i ciężka zasłona, która wygląda jak koc i trzeba się przez nią przedzierać. Nie wiem, czemu ma slużyć ta przeszkoda. W środku jest duża tablica z wszelkimi informacjami dotyczącymi zakupu pojedynczych, jak i miesięcznych biletów. Kasy są dwie, ale otwarta była jedna. Poprosiłam o bilet, podając legitymację i przy zokazji zapytałam o kasę biletową zlokalizowaną w centrum, bo zauważyłam, że ją zlikwidowano. Naskoczyła na mnie zdziwiona, bo jej już nie ma dwa lata i teraz jest w innym miejscu (tu podała dokładną lokalizację nie tylko ulicową, ale i jakie budynki są obok, by łatwiej się zorientować). Co do tego, że nie ma jej dwa lata to kłamała, bo kupowałam w tamtym miejscu bilet jeszcze rok temu. Podałam rodzaj biletu i autobusy na jakie ma być, ale zapomnialam wspomnieć, że bez weekendów. Pani o to nie zapytała, ale na szczęście taki mi wydrukowała.

zarejestrowany-uzytkownik

23.11.2010

Placówka

Opole, Pużaka 48

Nie zgadzam się (1)
W sobotę w...
W sobotę w drodze na spotkanie przypomniałam sobie, że nie mam biletu autobusowego. Od pewnego czasu na pętli Kampus UJ został zamontowany automat biletowy- taki mniejszy. O ile napoczątu się psuł dosć często to okres kłopotlwiych awarii mamy już za sobą. Co więcej został zamontowany też drugi identyczny automat. Dowolny bilet jednorazowy czy dobowy ( z wyjątkiem sieciówek) można kupić w dowolnej ilości o dowolnej porze.

Magika

19.11.2010

Placówka

Kraków, Prof. Bobrzańskiego -pętla autobusowa Kampus UJ

Nie zgadzam się (1)
Zwykle, gdy czekałam...
Zwykle, gdy czekałam na nocny musiałam wychodzić conajmniej 15 minut wcześniej, gdyż przyjeżdżał zawsze kilka minut wcześniej, niż było to w rozkładzie. Można się było niexle przejechać, bo ten autobus jeździ co godzinę, półtorej. Od pewnego czasu jednak zaczął mieć poważne opóźnienia i często jest to opóźnienie ok. 10-minutowe. Gdy już w końcu przyjedzie, bilet kupuje się zawsze u kierowcy. Nigdy też nie otwiera się tylnych drzwi, jakby były zaplombowane. Nie zauważyłam takiej praktyki w innych miastach. Kierowca jest zwykle uprzejmy. Zawsze mówi każdemu wychodzącemu "dobranoc". I jeszcze jedna uwaga - autobus się spóźnia, ale jak się nim jedzie, to jak na rajdzie, tak pędzi przez miasto, więc to nieco dziwne. Kilka razy zdarzyło mi się wrócić z podróży między godzinami 4 a 5 rano i niestety nie ma mowy, by spotkać w tych godzinach autobus na drodze. Nocny już dawno nie jedzie, a do pierwszego dziennego kilkadziesiąt minut, a nie każdego stać na taksówkę.

zarejestrowany-uzytkownik

18.11.2010

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (4)
Korzystanie ze strony...
Korzystanie ze strony MZK jest dosyć proste. Ze względu na to, iż nie korzystam często z transportu publicznego potrzebuję jak najprostszej informacji dotyczącej rozkładów autobusów. Na stronie można szybko znaleźć informacje dotyczące godziny, o której dany autobus będzie na danym przystanku - chociaż niestety potem w praktyce okazuje się, że autobus przyjeżdża albo wcześniej, albo później niż ta godzina, która jest podana na rozkładzie. Pomimo wszystko ta strona jest bardo przydatna. Po lewej stronie możemy zauważyć mapkę, jeżeli nie wiemy jaki przystanek znajduje się na danej ulicy i które linie tamtędy kursują. Jest także opcja zaplanowania sobie trasy, gdzie można zobaczyć czas podróży, przez jakie przystanki i jakimi liniami autobusu. Na stronie głównej można śledzić na bieżąco najważniejsze informacji dotyczące objazdów przez remonty, ewentualne zmiany cen biletów, informacja w zmianie kursów w okresie świątecznych, itp.

Szakal

01.11.2010

Placówka

Nie zgadzam się (7)

MZK Opole

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż MZK Opole?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Nr autobusu 563,przystanek...
Nr autobusu 563,przystanek puzaka-grabowa,godz 6.46,stojąc przed drzwiami, wciskając przycisk kierowca nie zareagował i odjechał, nadmienię ze przed pojazdem stał inny autobus,więc pojazd nie był w ruchu,linia nr 3,bezczelność kierowcy nie zna granic,proszę upomnieć swoich kierowców że powinien otworzyć drzwi kiedy pasażer wciska guzik