Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: MZK Opole
Treść opinii: Przyszłam zakupić bilet miesięczny. Do kasy wchodzi się jak do ciemnicy. Za drzwiami straszy gruba i ciężka zasłona, która wygląda jak koc i trzeba się przez nią przedzierać. Nie wiem, czemu ma slużyć ta przeszkoda. W środku jest duża tablica z wszelkimi informacjami dotyczącymi zakupu pojedynczych, jak i miesięcznych biletów. Kasy są dwie, ale otwarta była jedna. Poprosiłam o bilet, podając legitymację i przy zokazji zapytałam o kasę biletową zlokalizowaną w centrum, bo zauważyłam, że ją zlikwidowano. Naskoczyła na mnie zdziwiona, bo jej już nie ma dwa lata i teraz jest w innym miejscu (tu podała dokładną lokalizację nie tylko ulicową, ale i jakie budynki są obok, by łatwiej się zorientować). Co do tego, że nie ma jej dwa lata to kłamała, bo kupowałam w tamtym miejscu bilet jeszcze rok temu. Podałam rodzaj biletu i autobusy na jakie ma być, ale zapomnialam wspomnieć, że bez weekendów. Pani o to nie zapytała, ale na szczęście taki mi wydrukowała.