ZTZ Rybnik

(1.27)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (14 z 37)

Godzina 21;38 Ligota...
Godzina 21;38 Ligota Ligocka Kuźnia. Stoję na przystanku czekam na autobus podjeżdża 46, spoko nie mój, nagle podjeżdża 45 w zatoce stał już wspomniany 46 i zajebisty pan kierowca popatrzył na mnie a następnie odjechał w pizdu nie zatrzymując za autobusem nr 46 kpina Opinia edytowana przez administratora z uwagi na niepożądaną frazę.

niezalogowany-uzytkownik

19.12.2023

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Te żółte kasowniki,...
Te żółte kasowniki, które ostatnio zastępuja te pomarańczowe ( one działały!) w ogóle nie działaja. Nie da się po prostu skasować e-karty, jeśli kasowniki nie zostana naprawione to niech wróca te pomarańczowe. Proste.

Niezweryfikowany Klient_SIxWs

23.10.2023

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Kierowca nr 48...
Kierowca nr 48 rozmawia przez telefon całą drogę , jeździ bardzo wolno , nie zatrzymał się na przystanku gdzie stała dziewczyna , to jakiś żart

Niezweryfikowany Klient_xyD3p

02.10.2023

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Złe wypisane godziny...
Złe wypisane godziny autobusów na stronie. Jestem w stanie zrozumieć gdyby taka sytuacja była na przystanku co do złych godzin wypisanych, ponieważ większość ludzi używa telefonów , tych młodych i starszych . Nikt nie ma czasu chodzić na przystanki 40 min wcześniej tym bardziej, że żyjemy w czasach zabieganych. Głównie co do oceny jednej gwiazdki głównym wątkiem jest to jaka dzisiaj przytrafiła mi się sytuacja z kierowcą a mowa tu o busie 46 o godzinie około 10 . Chciałam wejść do autobusu ale wchodzili ludzie a skoro płace u kierowcy to podeszłam na przód , kierowca patrzy na mnie i mi nie otwierał drzwi. Zmyka wszystkie drzwi ,chce odjeżdżać , więc biegnę do tylnich drzwi i klikam na guzik z otwarciem drzwi tylnich .. Wchodzę do autobus , kierowca rusza, podchodzę do niego i mówię,, poproszę o bilet ulgowy ale to jak Pan się zatrzyma na następnym przystanku „ .Kierowca odpowiada i mówi u mnie Pani nie kupi biletu i coś jeszcze zaczyna gadać jak to nie szarpią ludzie za drzwi autobusu. Zapłaciłam w końcu za bilet gdzie jeszcze złośliwie dostałam normalny. Po czym siadam i kierowca znów gada jacy to my młodzi ludzie siedzimy na tych telefonach, po prostu nie dało się tego słuchać …. Przepraszam ale wypowiadam się jako osoba 20 letnia i niestety nie zrozumiałam co do zdań rzucanych w moim kierunku gdyż nie przeglądałam telefonu podczas konfrontacji a poza tym przykre to jest , ponieważ nic nie zrobiłam temu kierowcy

Niezweryfikowany Klient_8Kpsm

01.03.2023

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Tragedia. Za każdym...
Tragedia. Za każdym razem na przystanku budowlanka autobus 49 się spóźnia, nawet do 30 minut. A jak autobus jest pełny ludzi i ktoś chce wyjść z tyłu to kierowca nawet nie raczy otworzyć, trzeba się przeciskać między ludzi albo krzyknąć żeby otworzył

Niezweryfikowany Klient_flQ4q

10.06.2022

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Dzisiaj zostałam przyczaśnięta...
Dzisiaj zostałam przyczaśnięta drzwiami bo kierowca nie patrzy na ludzi wchodzących do autobusu. Dziękuję za siniaka na ręce.

Niezweryfikowany Klient_XjFv

11.03.2021

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Kierowca autobusu nr...
Kierowca autobusu nr 10 w dniu 28.01.2020 o godzinie 17:30 w kierunku Rybnika zachowywał się skandalicznie... Był bardzo chamski i wulgarny. Zaczął przeklinać najpierw po pasażerach chcących kupić bilet a nastepnie w wylgarny sposob zwyzywal innych kierowców bo "nie chcieli go puścić ". W dodatku jego jazda pozostawia wiele do życzenia... W AUTOBUSIE SĄ LUDZIE A NIE WORKI KARTOFLI!!! Jego zachowanie jest oburzające i mam nadzieje, że więcej nie trafię na tego kierowcę...

Niezweryfikowany Klient_b7uL

28.01.2020

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
.. autobusy albo...
.. autobusy albo się spóźniają albo jadą za wcześnie (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

zalogowany_użytkownik

21.08.2019

Placówka

Żorska, ul. Żorska Gówno

Nie zgadzam się (0)
Fatalne podejście do...
Fatalne podejście do pracy kierowców mają klimatyzację w autobusach i nie zaznaczają jej dosyć że takie upały to nie idzie wytrzymać w tym autobusie powinni obniżyć cenny biletu za takie warunki linia 48

zarejestrowany-uzytkownik

13.06.2019

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Nie polecam wole...
Nie polecam wole z buta chodzic

Niezweryfikowany Klient_1Pet

01.02.2019

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Brak samochodu zmusił...
Brak samochodu zmusił mnie do skorzystania z komunikacji miejskiej. Znalazłem się na Placu Wolności gdzie przystanki były czyste a rozkład jazdy aktualny i czytelny. Tablice świetlne pokazują o której przyjedzie następny autobus z dokładnością do 1 minuty. Nie posiadając e-karty zakupiłem bilet u kierowcy za kilka złotych. Autobus czysty, monitorowany, jazda cicha i wysoce punktualna. Wszystko było bardzo przyjemne i zgodne z rozkładem. Dawne stereotypy o komunikacji miejskiej odeszły do lamusa i muszę przyznać, że skorzystam częściej z ich usług. Kierowca bardzo sympatyczny i wesoły.

SECRETSERVICE

16.07.2012

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (1)
Brak samochodu zmusił...
Brak samochodu zmusił mnie do skorzystania z transportu miejskiego. Na przystanku wszystko dobrze opisane, rozkład dokładny, przystanki opisane itp. Autobus przyjechał dokładnie na czas co mnie zaskoczyło, w środku było sporo wolnych miejsc siedzących. Kupiłem bilet o kierowcy a następnie rozkoszowałem się podróżą. Autobus czysty, kierowca uprzejmy, na miejsce dojechaliśmy punktualnie i bezproblemowo. Polecam bo wydane kilka złotych szybko się zwracają

SECRETSERVICE

25.06.2012

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dzisiaj przy mrozie...
Dzisiaj przy mrozie byłam bardzo zaskoczona, bo autobus przyjechał o czasie i również trasę pokonał w należytym limicie czasu. Autobus był dobrze zapchany , bo o tym czasie dużo ludzi dojeżdża do szkoły i pracy. Udało mi się wsiąść przednimi drzwiami, ale jak chciałam nimi wysiąść i nacisnęłam przycisk przed przystankiem zauważyłam , że kierowca nie chciał ich otworzyć i zmuszona byłam się przeciskać do następnych drzwi. Nie wiem jak mam to odbierać, ale płacę za ten przejazd 3 zł, wiec nie rozumiem tej łaski.Autobusy jeżdżą stare, nie wszystkie mają działające przyciski "stop", kasowniki również nie zawsze działają należycie, poza tym nie ma szans nawet usiąść. Wiec mam prawo chyba nie przeciskać się przez cały autobus i wysiąść najbliższymi drzwiami, żeby odjazdu nie opóźniać, bo inne osoby też gdzieś jadą tym środkiem komunikacji zbiorowej.

Invigilacja

01.12.2010

Placówka

Nie zgadzam się (0)
W dniu dzisiejszym...
W dniu dzisiejszym jechałem za autobusem obsługiwanym przez Związek Transportu Zbiorowego w Rybniku. Autobus linii 52 kursujący pomiędzy Rybnikiem a Żorami o godzinie 17.20 kierował się w stronę Żor. Ponieważ przystanek przy salonie meblowym Agata nie jest przystankiem na żądanie kierowca zobowiązany jest podjechać pod wiatę przystanka. Niestety kierowca postanowił nie zjeżdżać na zatoczkę pomimo tego, że widział kilka osób oczekujących na autobus. Ponieważ do ronda tworzył się korek do autobusu pobiegł jeden z oczekujących i tym samym zmusił kierowcę do zatrzymania się zatem wszyscy oczekujący pobiegli do drzwi pokonując trasę poprzez trawnik.

zalogowany_użytkownik

01.11.2010

Placówka

Rybnik, Jankwowicka

Nie zgadzam się (2)

ZTZ Rybnik

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż ZTZ Rybnik?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Świetnie!
Świetnie!