Reader's Digest

(0.50)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (8 z 8)

Raz zamówiłam książkę...
Raz zamówiłam książkę z tego wydawnictwa i muszę przyznać, że z Książki jestem zadowolona ( co prawda format jest ogromny i cena wysoka, ale treść bardzo interesująca). Oprócz tego JEDYNEGO plusa niestety żadnego innego już znaleźć nie mogę. Najbardziej denerwuje mnie praktycznie codzienne dzwonienie do mnie z nową ofertą. Raz odebrałam i tłumaczę Pani z którą rozmawiałam , że nie jestem zainteresowana kupnem Żadnej książki - ale do niej nie docierało. Wymyślała coraz to nowsze tytuły. Nawet na argument, że nie mam pieniędzy znalazła wymówkę. Od tej pory staram się nie odbierać od nich telefonu - szkoda nerwów.Ostrzegam przed tą firmą!!

Klientka_24

01.07.2012

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Jedno słowo ciśnie...
Jedno słowo ciśnie mi się w tej chwili na usta : koszmar! Pomijam wręcz absurdalną loterię, w której nikt nie ma szans wygrać, dopóki sam nie wyda kilkuset złotych na marne wydania książek. Jakiś czas temu postanowiłam dla zabawy wziąć udział w wyżej wymienionej loterii. Wszystko działo się przez internet i to też było czynnikiem decydującym. Po pewnym czasie i kilkunastu mailach zachęcających do wzięcia udziału w loterii, otrzymałam ofertę zakupy pierwszego tomu Książek Wybranych w cenie 19,90 zł. Ponieważ już wcześniej wiedziałam, jak takie wydanie wygląda, uznałam że cena nie jest wygórowana i dokonałam zakupu tej książki. Pieniążki wpłaciłam, książki nie dostałam. Po mniej więcej dwóch misiącach przyszła do mnie przesyłka zawierająca już drugi tom oraz blankiet przekazu pieniężnego z kwotą 89,90 zł! Próbowałam wyjaśnić sytuację drogą elektroniczną, ale nie przyniosło to żadnych efektów. W tej chwili jestem w posiadaniu drugiego tomu Książek Wybranych, którego nie chcę, ale nie mam tomu pierwszego, za który zapłaciłam. Co jakiś czas wysyłam maile z prośbą o wyjaśnienie, ale pozostają one bez odpowiedzi. Oprócz koszmarnego bałaganu, nie widzę w tym żadnego sensu.

Anna_3600

16.10.2011

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (5)
Apeluje do wszystkich!...
Apeluje do wszystkich! Trzymajcie się z daleka od znanego wydawnictwa Reader's Digest! To ci którzy wydzwaniają do domów i namawiają do zakupu różnych książek. W ubiegłym roku w dzień moich urodzin zadzwoniła do mnie jedna z konsultantek i zachęcała do zakupu ksiązki pt. "ZDROWE KOŚCI, MIĘŚNIE, STAWY Jak żyć długo, aktywnie i zdrowo". Nie byłam zainteresowana, ale Pani konsultantka mimo wszystko książkę mi wysłała! Dzwoniłam do nich kilkakrotnie zgłaszając reklamację, poprosili o odesłanie książki na własny koszt (ok. 30 zł). Poinformowałam że nie będe ponosiła dodatkowych kosztów bo książki nie zamawiałam. I tym właśnie sposobem trafiłam na listę niesolidnych klientów, na która wpisał mnie oczywiście RD! Dzisiaj zadzwoniłam do wydawnictwa raz jeszcze z żądaniem aby definitywnie usunięto mnie z listy ich klientów i pod żadnym pozorem NIGDY nie telefonowano do mnie!!!

Lilianna_2

15.03.2010

Placówka

Nie zgadzam się (28)
Przeczytałem kilka opini...
Przeczytałem kilka opini zamieszczonych w portalu o Reader`s Digest. Niestety, muszę potwierdzic skandaliczne metody wrabiania klientów w niechciane zakupy przez tą frmę. Sam nie sądziłem, że też dam się nabrac. Oczywiście natychmiast zażądałem anulowania zamówienia, minął miesiąc a jedyna odpowiedź z ich strony to: nie możemy znaleźc Pana danych w systemie. Przesyłkę im odesłałem i radzę innym naciągniętym przez R.D. uczynic to samo, a najlepiaj nie odbierac żadnych przesyłek tej firmy. Nie jestem prawnikiem, ale uważam, że praktykom naciągania, a następnie lekceważenia oszukanych klientów przez Reader`s Digest powinien zapobiec co najmniej Rzecznik Praw Konsumenta. Zamierzam opisac to, co się stało w liście do Rzecznika i namawiam innych, aby wykonali ten ruch. Niech to będzie mały krok, aby ukrócic działalnośc takich firm.

Marek_321

06.03.2010

Placówka

Nie zgadzam się (30)
Witam,jestem tak zdenerwowana...
Witam,jestem tak zdenerwowana że za raz wybuchnę,bezczelność nie zna granic przynajmniej w tej firmie.Jak pamiętacie pisałam już o podchodach tej firmy tak więc przypomnę w skrócie.Nijaka pani M. K. po przez e-meil przysłała mi grę w której trzeba było wybrać nr.27 ,niczego nie podejrzewając brnęłam w tą zabawe po to tylko aby pod koniec dowiedzieć się że wybrałam prenumeratę -POLSKA WITA.Nie pomogła natychmiastowa odpowiedź że nie chcę tego a i nawet poczta tego e-meila do ich nie przyjeła.Wysłałam więc list polecony do nich że zwyczjnie w Świecie są oszustami i nie chcę z nimi mieć nic wspólnego. Myślicie kochani że uwolniłam się od nich-nie! Dziś otrzymałam dwumiesięcznik i oczywiście książeczke opłat za niego na sumę 79,60gr.no i list z gratulacjami podpisany tym razem przez panią K. S. Znowu jestem zmuszona pisać zwrotny polecony list i oddać to pisemko bądź co bądź beznadziejne który mnie kosztuje troche pieniedzy.Alarmuję do wszystkich którzy dali sie nabrać tej firmie -nie odbierajcie żadnych przesyłek,nie odpowiadajcie na żadne listy jak również nie dajcie sie zwieść nagrodami bo będziecie mieli takie kłopoty jak ja.

Stella_2

16.02.2010

Placówka

Warszawa, ul. Taśmowa 7

Nie zgadzam się (20)
Prosze wybaczyć że...
Prosze wybaczyć że prgnę opisać postępowanie owej firmy ale nie wiem gdzie mogę to zrobić a przydało by się nauczyć ich trochę pokory.Bazują przeważnie na ludziach starych chociaż i ja przed laty zakupiłam u nich książkę i od tamtej pory w żaden sposób nie mogę się od nich uwolnic.Nie kupuję nic,nie odpisuję na korespondencję a i tak dręczą mnie,teraz po przez e-meil. Wczoraj przy mojej poczcie ukazała sie reklama z migającymi cyferkami i trzeba było kliknąć na 27 aby wygrać daną sumę-nie mając nic do roboty kliknęlam.Pogratulowano mi,następnie trzeba było podać dane i kliknąć w migajace karty tu byl dżoker.też podobno trafiłam.Za nim zoriętowałam się to dostałam e-meilem powiadomienie że dziękują mi za zamówiną książkę.Odpisałam że żadnej ksiązki nie zamawiałam to jest perfidia i rezygnuję z jakichkolwiek nagród.Jednak poczta mi odpisała że ma problem z dostarczeniem mojej wiadomości.Nie chcąc miec kłopotów dzis wysłałam list polecony do tej firmy ale czy to coś da to wątpię.

Stella_2

27.01.2010

Placówka

Warszawa, ul. Taśmowa 7

Nie zgadzam się (28)
Pewnego dnia przyszła...
Pewnego dnia przyszła do mnie pocztą paczka od szanownej firmy Reader's Digest, książki nigdy u nich żadnej nie zamawiałam, odbiór był bezpłatny, ale w środku znajdowały się blankiety do zapłaty coś ponad 80 zł. Podjąłem działenia wyjaśniające, takie jak maile,telefony i po długich próbach skontaktowania udało mi się nawiązać rozmowę, ale jedynie co się dowiedziałam to że mam zapłacić za książkę bo inaczej skierują ta sprawę na ścieżkę sądową. Zastanawia mnie pewna kwestia, skąd ta firma pozyskała moje dane osobowe? Reader's Digest to niesolidna i złodziejska firma.

zarejestrowany-uzytkownik

08.11.2009

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (21)
Wiele lat temu...
Wiele lat temu byłam klientką wydawnictwa Reader's Digest. Wiele lat temu zrezygnowałam z tego zaszczytu. Od tamtej pory regularnie jestem nękana telefonami z tej firmy. Tym razem zadzwoniono do mnie z cudowną i wyjątkową ofertą. Po pierwsze nie spodobało mi się że obca osoba zwraca się do mnie po imieniu. Po drugie poziom słodyczy w trakcie rozmowy mógł zemdlić. Oferta była cudowna, album przepiękny i absolutnie wyjątkowy. Usłyszałam jak bardzo kobieta z którą rozmawiałam cieszy się że udało się mnie zastać i ze mną porozmawiać. Gdy powiedziałam że nie jestem zainteresowana, telefonistka zapytała z wyrzutem "dlaczego nie chce wysłuchać oferty do końca, przecież to do niczego nie zobowiązuje". Mam pełną świadomość że ta kobieta jest zmuszona przez swojego pracodawce do prowadzenia rozmowy w taki sposób. Nie obwiniam jej za to jednak samo wydawnictwo nie może już bardziej stracić w moich oczach. Wielokrotnie zgłaszałam do Reader's Digest że nie życzę sobie więcej telefonów ani ofert przysyłanych poczta. Ten sytuacja trwa już kilka lat.

zarejestrowany-uzytkownik

30.04.2009

Placówka

Nie zgadzam się (29)

Reader's Digest

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Reader's Digest?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Raz zamówiłam książkę...
Raz zamówiłam książkę z tego wydawnictwa i muszę przyznać, że z Książki jestem zadowolona ( co prawda format jest ogromny i cena wysoka, ale treść bardzo interesująca). Oprócz tego JEDYNEGO plusa niestety żadnego innego już znaleźć nie mogę. Najbardziej denerwuje mnie praktycznie codzienne dzwonienie do mnie z nową ofertą. Raz odebrałam i tłumaczę Pani z którą rozmawiałam , że nie jestem zainteresowana kupnem Żadnej książki - ale do niej nie docierało. Wymyślała coraz to nowsze tytuły. Nawet na argument, że nie mam pieniędzy znalazła wymówkę. Od tej pory staram się nie odbierać od nich telefonu - szkoda nerwów.Ostrzegam przed tą firmą!!