Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Reader's Digest
Treść opinii: Wiele lat temu byłam klientką wydawnictwa Reader's Digest. Wiele lat temu zrezygnowałam z tego zaszczytu. Od tamtej pory regularnie jestem nękana telefonami z tej firmy. Tym razem zadzwoniono do mnie z cudowną i wyjątkową ofertą. Po pierwsze nie spodobało mi się że obca osoba zwraca się do mnie po imieniu. Po drugie poziom słodyczy w trakcie rozmowy mógł zemdlić. Oferta była cudowna, album przepiękny i absolutnie wyjątkowy. Usłyszałam jak bardzo kobieta z którą rozmawiałam cieszy się że udało się mnie zastać i ze mną porozmawiać. Gdy powiedziałam że nie jestem zainteresowana, telefonistka zapytała z wyrzutem "dlaczego nie chce wysłuchać oferty do końca, przecież to do niczego nie zobowiązuje". Mam pełną świadomość że ta kobieta jest zmuszona przez swojego pracodawce do prowadzenia rozmowy w taki sposób. Nie obwiniam jej za to jednak samo wydawnictwo nie może już bardziej stracić w moich oczach. Wielokrotnie zgłaszałam do Reader's Digest że nie życzę sobie więcej telefonów ani ofert przysyłanych poczta. Ten sytuacja trwa już kilka lat.