Urząd Miasta Gliwice

(3.72)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (9 z 9)

Do Urzędu miasta...
Do Urzędu miasta poszłam załatwić sprawy meldunkowe. Najpierw podeszłam do informacji zasięgnąć porady. Pani w informacji podała mi wniosek do wypisania i wskazała drogę do odpowiedniego stanowiska. Wniosek był prosty do wypisania. Do stanowiska nie było kolejki, więc od razu podeszłam. Wszystko załatwiłam bardzo sprawnie. Gdyby tak wszystkie sprawy urzędowe można było tak szybko załatwiać... Jedynie stroj pani urzędniczki mi się nie podobał. Miała na sobie prywatne ubranie a na wierzch narzuconą białą koszulę, która wyglądała bardzo nieładnie w tym zestawieniu.

zalogowany_użytkownik

12.11.2012

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Przjechałem do urzędu...
Przjechałem do urzędu w sprawie słlużbowej z Bielska i było moim oczekiwaniem, by sprawę załatwić do końca przy tej jednej wizycie. Udało się! Przed urzędzem teren ładnie wysprzątany, zadbany, z ławeczkami do odpoczynku. Wejscie do urzędu dobrze oznakowane, a obsluga pierwszego kontaktu jest w tym urzędzie rewelacyjna. Pani dokładnie i bardzo grzecznie wytłumaczyła mi, gdzie mam podejść i co załatwić. Panie urzędniczki grzeczne i kompetentne. Wszędzie zostałem przyjęty bez czekania. Potraktowany zostałem z szacunkiem i należytą uwagą. Wystarczyło 10 minut, by moja urzędowa sprawa została całkowicie załatwiona. Sprawnie, fachowo, kompetentnie i całościowo. Tak powinno być w każdym urzędzie!

zarejestrowany-uzytkownik

08.06.2012

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Wszyscy kochamy urzędy...
Wszyscy kochamy urzędy :) Oczywiście. Zwłaszcza, jeśli ma się trochę lat i w niejednym bywało, można niechęci do wszelakich państwowych instytucji się nabawić. Tymczasem Urząd Miejski w Gliwicach ewoluował, w pewnym ograniczonym, rzecz jasna, sensie. Dawną duchotę, bezguście panujące w środku, potworne kolejki i warczące panie urzędniczki zastąpiła klimatyzacja, czyste, gustowne wnętrza oraz pracownicy... senni i mrukliwi. Właściwie wiele zmieniło się na lepsze, ale do pełni szczęścia brakuje miłej, sprawnej obsługi i ograniczenia biurokracji, lecz to ostatnie już nie jest w gestii placówki. Naturalnie nie wszyscy pracownicy są smętni i zmęczeni. Panie w informacji są uśmiechnięte, sympatyczne, kulturalne i bardzo pomocne, natomiast w konkretnych działach, gdzie załatwia się sprawy bywa różnie. Można by rzecz: im dalej w las... Odwiedziłam UM w celu zmiany dowodu osobistego. Miesiąc wcześniej przemeldowałam się i złożyłam odpowiednie dokumenty, a teraz odebrałam świeży dowód osobisty. Za pierwszym razem pani dobitnie powiedziała, że zdjęcie do dowodu muszę dostarczyć bardzo aktualne, najlepiej z dziś, bo na tym sprzed kilku lat wyglądam inaczej. Zapytałam czy aż tak bardzo się postarzałam. Pani, o zgrozo, ze zniecierpliwieniem powiedziała, że tak. Na nowym zdjęciu wyszłam identycznie, bo robione u tego samego fotografa, ale nic to. Rozumiem - procedura jest taka, że zdjęcie musi być nowe. Tylko można było to jakoś uprzejmiej powiedzieć. Wracając do wizyty najnowszej... przyszłam odebrać gotowy dokument tożsamości. Pani urzędniczka spojrzała na mnie znudzonym wzrokiem, powiedziała cicho "słucham" bez jakiegokolwiek "dzień dobry". Uśmiechnęłam się i uprzejmie poprosiłam o dowód osobisty, przestawiając stosowny dokument i oddając stary. Pani wzięła bez słowa, jak automat wykonała swe zadanie, dała co trzeba i już. Nawet nie usłyszałam "do widzenia". Zerknęłam w kierunku identyfikatora, ale był przykryty sweterkiem, jedynie wystawał róg plakietki. Powiało dawnymi czasami. Może nie powinnam tak oceniać, bo to generalizowanie, ale odnoszę wrażenie, że częściej starsi urzędnicy, mimo doświadczenia, są dużo mniej profesjonalni w obsłudze klienta, niż młodzi. Zauważyłam to właśnie przy okazji moich ostatnich wizyt w UM. Podczas kontaktu z kilkoma pracownikami starszymi i młodszymi za każdym razem byłam obsłużona bezosobowo przez panie z większym doświadczeniem i profesjonalnie przez te z mniejszym wnioskując po wieku. Coś w tym jest. Nawet jeżeli wieloletni pracownik ma większą wiedzę merytoryczną, nieudolność obsługi petentów sprawia, iż ma się wątpliwości co do jego kompetencji. W tym wypadku mam nadzieję, że starsi zaczną brać przykład z młodych. Może jeszcze kiedyś naprawdę polubimy urzędy.

Marzena_386

13.08.2011

Placówka

Nie zgadzam się (6)
W gliwickim Urzędzie...
W gliwickim Urzędzie Miasta z racji swojego miejsca zamieszania gościłem niejednokrotnie. Moja ostatnia wizyta miała miejsce 10 marca br. kiedy to udałem się do wydziału komunikacji w celu zarejestrowania zakupionego samochodu. Już na wstępie miła Pani z punktu informacyjnego skierowała mnie do odpowiedniego działu oraz przekazała potrzebne mi formularze. Następnie bezproblemowo kompletność oraz poprawność dokumentów sprawdził Pan w stosownym okienku. Następnie pobrałem swój "numerek" i czekałem w kolejce. Czynne były akurat wszystkie stanowiska więc szybko dostałem się do Pani, która finalizuje już całą procedurę przerejestrowania samochodu. Marudzić mogę jedynie na koszta jakie się tym wiązały jednak to już nie wina UM. Jestem bardzo zadowolony z obsługi przez pracowników UM w Gliwicach.

zarejestrowany-uzytkownik

12.03.2011

Placówka

Nie zgadzam się (17)
Chciałabym podzielić się...
Chciałabym podzielić się moją opinią na temat odnowionego rynku w Gliwicach. Co kawałek rynek wyłożony jest inna nawierzchnią a to płytami a to kostką brukową takiego koloru a to innego, nie wygląda to ani ładnie ani estetycznie. Sam pomysł wyłożenia rynku nierówną kostką brukową był bardzo ale to bardzo nietrafiony. Przechodząc przez część wybrukowaną idzie się bardzo niewygodnie i nierówno nawet w zwykłych tenisówkach nie wspominając już o butach na obcasie czy szpilkach. Kostka leży w miejscu gdzie wiosną i latem wystawiane są stoliki i krzesełka bardzo więc jestem ciekawa jak mają one tam stać nie chwiejąc się na wszystkie strony.

zarejestrowany-uzytkownik

13.01.2011

Placówka

Nie zgadzam się (9)
Chciałabym wyrazić moją...
Chciałabym wyrazić moją opinię na temat znacznej poprawy jakości obsługi w Urzędzie Miasta w Gliwicach w ciągu ostatnich lat. Kiedy pare lat temu musiałam załatwić coś w urzędzie bardzo ciężko było uzyskać jasno jakiekolwiek informacje a urzędnicy byli często zbyt zajęci pogaduszkami między sobą aby zająć się klientami. Jednak kiedy w ciągu ostatniego tygodnia znowu musiałam załatwić parę spraw zostałam bardzo pozytywnie zaskoczona, uzyskanie odpowiednich informacji nie stanowiło żadnego problemu, bez najmniejszych przeszkód otrzymałam potrzebne mi wnioski, panie we wszystkich okienkach były miłe i z uśmiechem wytłumaczyły i pomogły we wszystkim. Cały proces przebiegał bardzo szybko i sprawnie. Oby tak dalej :)

zarejestrowany-uzytkownik

12.01.2011

Placówka

Gliwice, Zwycięstwa 21

Nie zgadzam się (1)
Urzad miasta w...
Urzad miasta w gliwicach idpowiada za odśnieżanie w naszym miescie.Chyba zapomnieli o co chodzi w utrzymywaniu czystości w miescie skoro zwały śniegu leza pod urzędem miasta w centrum miasta.O drogach osiedlowych nikt przez cała zimę nie pamięta zwały śniegu i lodu na ulicach dojazdowych do osiedli.Przez cały okres opadów śniegu nie było nigdzie w okolicach osiedla warynskiego pługów ,tylko na głownych ulicach.My zimę będziemy mieli do maja zanim stopnieją zwały sniegu zgłoszenia nic nie pomogły ,zima zaskoczyła drogowców jak co roku

Bożena_101

18.02.2010

Placówka

Gliwice, Zwycięstwa 21

Nie zgadzam się (16)
Od ponad 30...
Od ponad 30 lat mieszkam w Gliwicach. Co jakiś czas odwiedzam tutejszy Urząd Miejski. Ostatnio musiałam załatwić sprawy zwiazaną z Firmą w Urzedzie. Jak zwykle mile mnie obsłużono, podpowiedziano co trzeba zrobić, co napisać, nawet za mnie wypełniali braki w formularzu. urzedniczki uśmięchnięte, ładnie ubrane, zadbane. Do takiego Urzędu przyjemnie się wchodzi i załatwia się sprawy.

zarejestrowany-uzytkownik

11.02.2010

Placówka

Nie zgadzam się (14)
Zbliża się ku...
Zbliża się ku końcowi okres składania rozliczeń PIT. W Urzędzie Miasta Gliwice przez cały kwiecień dyżurowały pracownice I Urzędu Skarbowego; dziś, w wydzielonej części sali na parterze, tuż przy głównym wejściu, pracowały dwie elegancko ubrane kobiety (mnie obsługiwała brunetka w wieku około 30 lat), które z uśmiechem na twarzy i pełnym zrozumieniem dla niewiedzy podatników, pomagały w wypełnieniu rocznego rozliczenia. Ja również skorzystałam z tego udogodnienia. Miałam możliwość uzyskania informacji na jego temat; obsługująca mnie osoba sprawdziła jego poprawność (okazało się, że pojawił się błąd w jednej z rubryk – od razu go poprawiłam), a następnie przyjęła dokument. Inicjatywa magistratu jest bardzo trafiona. Powoduje, że bez straty czasu (na dojazd do US i oczekiwania w kolejkach), środków (możliwość konsultacji bez uiszczania opłat za poradę) oraz nerwów (często obowiązek ten jest dla wielu rodaków powodem stresów) można złożyć to rozliczenie.

Magdalena_91

30.04.2009

Placówka

Gliwice, Zwycięstwa 21

Nie zgadzam się (30)

Urząd Miasta Gliwice

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Urząd Miasta Gliwice?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Do Urzędu miasta...
Do Urzędu miasta poszłam załatwić sprawy meldunkowe. Najpierw podeszłam do informacji zasięgnąć porady. Pani w informacji podała mi wniosek do wypisania i wskazała drogę do odpowiedniego stanowiska. Wniosek był prosty do wypisania. Do stanowiska nie było kolejki, więc od razu podeszłam. Wszystko załatwiłam bardzo sprawnie. Gdyby tak wszystkie sprawy urzędowe można było tak szybko załatwiać... Jedynie stroj pani urzędniczki mi się nie podobał. Miała na sobie prywatne ubranie a na wierzch narzuconą białą koszulę, która wyglądała bardzo nieładnie w tym zestawieniu.